quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:41 schreef LXIV het volgende:
RIP de familieleden.
Ben toevallig net met "Het verdriet van België bezig"
quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:00 schreef LXIV het volgende:
Het komt trouwens verdacht vaak voor dat ik een bepaalde schrijver begin te lezen, en dat hij spoedig daarop overlijdt. Helaas was dat bij Mulisch en Grunberg nu net weer niet het geval.
Ja mooiquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:20 schreef tong80 het volgende:
De Belgische kranten hadden schiterende voorpagina's. Een was er zonder tekst en alleen een grote foto van hem.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:39 schreef katerwater het volgende:
Op fok is er weinig aandacht voor zijn dood
quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben geen grote fan van zijn proza, maar des te meer van zijn poëzie. Laat ik vanavond na een inspectie van de boekenkast nou ontdekken dat ik geen enkele dichtbundel in bezit heb. Ik ken zijn werk kennelijk alleen uit bloemlezingen.
Zojuist besteld en ik verheug me er op: Ik schrijf je neer van Claus. Volgende week forensen met het Drentse landschap als achtergrond en Claus op de tong.![]()
Dat is ook een ondraaglijk vooruitzicht, zeker voor een schrijver.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:45 schreef yoast het volgende:
Hugo Claus was een lafbek. Hij was als de dood om zijn zorgvuldig opgebouwde manier van leven op te geven. (...) Zijn ratio te verliezen, een ondraaglijk vooruitzicht.
Hoe weet jij dat zo goed, dat het laatste stadium nodig is om je leven evenwichtig af te ronden? Ooit meegemaakt? Tips? Adviezen?quote:Jammer voor hem, want hij wist niet dat dat laatste stadium eigenlijk nodig was om zijn leven evenwichtig af te ronden.
Nu is het te laat, hij heeft de dood verkozen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |