Moest bij die reactie al gelijk aan dit topic denken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:03 schreef Omnifacer het volgende:
Misschien was ik een beetje voorbarig toen ik riep dat hij wel naar RBC mocht komen
Nee hoor, in zijn Volendam-tijd was ik ook enthousiast...!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:26 schreef Pritt het volgende:
Ik mag Henk wel, heb altijd door mijn afkomst een zwak voor Volendam gehad en daar deed hij het niet slecht. Zo te zien ben ik de enige hier.
quote:Spakenburg bijna rond met Wisman
SPAKENBURG - Spakenburg hoopt nog voor het weekend Henk Wisman te presenteren als nieuwe trainer.
Wisman wordt de opvolger van Ton du Chatinier, die twee geleden vertrok naar FC Utrecht. Spakenburg en Wisman verwachten vanavond het afrondende gesprek te voeren.
De 51-jarige Wisman was eind jaren '70 één seizoen speler van SC Amersfoort. Na een lange loopbaan als amateurtrainer belandde hij in 2000 in het betaalde voetbal. Daar had hij Volendam, FC Den Bosch en Fortuna Sittard onder zijn hoede. Hij was ook twee seizoenen werkzaam als coach in Armenie.
Bron: RTV Utrecht
quote:Henk Wisman nieuwe trainer FC Omniworld
Henk Wisman wordt met ingang van volgend seizoen de nieuwe trainer van de profs van FC Omniworld. De oefenmeester tekent een contract voor twee jaar in Almere.
In het verleden was Wisman onder meer trainer van FC Volendam en FC Den Bosch in de eredivisie en bondscoach van Armenië.
Wisman wordt na Jan Schulting en Peter Boeve de derde trainer van FC Omniworld sinds de club betaald voetbal speelt.
Henk kennende is ie dan al opgestapt... Voordeel van werken in JL is vooralsnog wel dat ie kan blijven zeggen nooit gedegradeerd te zijn.quote:
Een voordeel is wel dat hij niet kan zakken op de ranglijstquote:Op donderdag 18 december 2008 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Henk kennende is ie dan al opgestapt... Voordeel van werken in JL is vooralsnog wel dat ie kan blijven zeggen nooit gedegradeerd te zijn.
Tip voor de spelers van Omniworld: speld een naamkaartje op!
Koop je zoveel spelers en zit je nog opgescheept met die koekenbakker als trainer.quote:Omniworld trekt Belg Haemhouts aan
Robbie Haemhouts heeft onderdak gevonden bij FC Omniworld. De Belg was transfervrij nadat zijn contract bij FC Emmen niet verlengd werd. Haemhouts tekende een contract voor een seizoen in Almere, meldt de club op haar website.
De 25-jarige middenvelder is de achtste versterking voor trainer Henk Wisman. Eerder legde Omniworld Touvarno Pinas, Mark Bevaart, Richard van Heulen, Marvin Hasselbaink, Marien Willemse, Jerge Hoefdraad en Rafael Uiterloo vast.
Haemhouts begon zijn carrière bij NAC Breda, waar hij zeer sporadisch in actie kwam. Na drie seizoenen maakte hij de overstap naar FC Den Bosch, om vervolgens bij FC Emmen te belanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |