abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62399247
Ik mag Henk wel, heb altijd door mijn afkomst een zwak voor Volendam gehad en daar deed hij het niet slecht. Zo te zien ben ik de enige hier.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 15 oktober 2008 @ 14:08:59 #52
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62403802
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:03 schreef Omnifacer het volgende:
Misschien was ik een beetje voorbarig toen ik riep dat hij wel naar RBC mocht komen
Moest bij die reactie al gelijk aan dit topic denken.
pi_62410085
Ach ja, wie weet werkt het bij RBC wel. Ik denk van niet, maar goed. Wel aan te bevelen voor de selectie om dan snel met naamkaartjes te gaan trainen. En klaagzangen over de files uit Amsterdam, die zullen ze ook moeten aanhoren tot ze er moe van worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:02:44 #54
497 Maja
Ja denk!?!
pi_62415808
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:26 schreef Pritt het volgende:
Ik mag Henk wel, heb altijd door mijn afkomst een zwak voor Volendam gehad en daar deed hij het niet slecht. Zo te zien ben ik de enige hier.
Nee hoor, in zijn Volendam-tijd was ik ook enthousiast...!
pi_62439016
Hoe was Henk toen in de omgang met supporters en spelers Maja?
www.thuisuiteten.nl
pi_63194032
Jaja, hij lijkt zijn nieuwe club te hebben gevonden .
quote:
Spakenburg bijna rond met Wisman

SPAKENBURG - Spakenburg hoopt nog voor het weekend Henk Wisman te presenteren als nieuwe trainer.

Wisman wordt de opvolger van Ton du Chatinier, die twee geleden vertrok naar FC Utrecht. Spakenburg en Wisman verwachten vanavond het afrondende gesprek te voeren.

De 51-jarige Wisman was eind jaren '70 één seizoen speler van SC Amersfoort. Na een lange loopbaan als amateurtrainer belandde hij in 2000 in het betaalde voetbal. Daar had hij Volendam, FC Den Bosch en Fortuna Sittard onder zijn hoede. Hij was ook twee seizoenen werkzaam als coach in Armenie.

Bron: RTV Utrecht
pi_63196076
Weer een club die er ingetrapt is... Ben benieuwd naar het eerste interview op de site van Spakenburg. Kijken of die geraniums of dat bankstel van hem weer genoemd worden. En de uitdaging natuurlijk...
www.thuisuiteten.nl
pi_64122760
En het is wederom gelukt een nieuwe club zo gek te krijgen. FC Omniworld (wellicht met nieuwe naam) is de ongelukkige.
quote:
Henk Wisman nieuwe trainer FC Omniworld

Henk Wisman wordt met ingang van volgend seizoen de nieuwe trainer van de profs van FC Omniworld. De oefenmeester tekent een contract voor twee jaar in Almere.

In het verleden was Wisman onder meer trainer van FC Volendam en FC Den Bosch in de eredivisie en bondscoach van Armenië.

Wisman wordt na Jan Schulting en Peter Boeve de derde trainer van FC Omniworld sinds de club betaald voetbal speelt.
pi_64123006
Wat een held is die man

Hij geeft nooit op
pi_64124268
Goede club voor Henk

Zijn accent zit hem daar niet in de weg, hij kent veel spelers in die regio en misschien kan hij sterspeler Hoessein Ouhsaine overbrengen naar de proftak.

En veel slechter dan Boeve kan het ook niet zijn.
- verwijderd door admin -
  donderdag 18 december 2008 @ 16:43:43 #61
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64124291
Op naar zijn volgende ontslag!
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_64126739
Ik las het op VI en moest meteen aan dit topic denken
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_64128506
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:43 schreef DutchGooner het volgende:
Op naar zijn volgende ontslag!
Henk kennende is ie dan al opgestapt... Voordeel van werken in JL is vooralsnog wel dat ie kan blijven zeggen nooit gedegradeerd te zijn.

Tip voor de spelers van Omniworld: speld een naamkaartje op!
www.thuisuiteten.nl
pi_64138108
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Henk kennende is ie dan al opgestapt... Voordeel van werken in JL is vooralsnog wel dat ie kan blijven zeggen nooit gedegradeerd te zijn.

Tip voor de spelers van Omniworld: speld een naamkaartje op!
Een voordeel is wel dat hij niet kan zakken op de ranglijst
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  FOK!fotograaf vrijdag 30 januari 2009 @ 12:38:39 #65
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_65562962
We gaan het zien... zodra het en een ander met Boeve is afgehandeld zou ie gaan beginnen bij ons...

Maar eerst de TD nog ff uitschelden volgende week
pi_65577155
Zou je als je hem interviewt willen vragen of ie het een uitdaging vindt om al eerder te beginnen en dat dat beter is dan op de bank / achter de geraniums zitten?

Want dat is volgens mij een standaardzin van hem.
www.thuisuiteten.nl
  FOK!fotograaf maandag 2 februari 2009 @ 10:38:19 #67
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_65648679
haha, ga een poging wagen
pi_65663307
Okee, lijkt me leuk.

Is ie al begonnen?
www.thuisuiteten.nl
  FOK!fotograaf dinsdag 3 februari 2009 @ 09:27:36 #69
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_65682983
nope, eerst moet alles met Boeve afgewerkt zijn...
Maar hoop morgenavond in gesprek met de TD meer info te verkrijgen.
pi_70548249
quote:
Omniworld trekt Belg Haemhouts aan

Robbie Haemhouts heeft onderdak gevonden bij FC Omniworld. De Belg was transfervrij nadat zijn contract bij FC Emmen niet verlengd werd. Haemhouts tekende een contract voor een seizoen in Almere, meldt de club op haar website.

De 25-jarige middenvelder is de achtste versterking voor trainer Henk Wisman. Eerder legde Omniworld Touvarno Pinas, Mark Bevaart, Richard van Heulen, Marvin Hasselbaink, Marien Willemse, Jerge Hoefdraad en Rafael Uiterloo vast.

Haemhouts begon zijn carrière bij NAC Breda, waar hij zeer sporadisch in actie kwam. Na drie seizoenen maakte hij de overstap naar FC Den Bosch, om vervolgens bij FC Emmen te belanden.
Koop je zoveel spelers en zit je nog opgescheept met die koekenbakker als trainer.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')