Enkele beroemde quotes:quote:Henk Wisman na drie wedstrijden al weer weg bij ASWH
Interim-trainer Henk Wisman heeft na drie competitieduels zijn functie neergelegd bij ASWH. Een dag na de 3-2 thuisnederlaag tegen Barendrecht, ook alweer het derde verlies onder het bewind van de opvolger van de tussentijds vertrokken Bill Tukker, maakte de Noord-Hollander zijn besluit bekend.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met zijn bondscoachschap bij Armenië? Is hij daar ook ontslagen of heeft-ie eens een keertje zijn contract uitgediend?
quote:JEREVAN - De Armeense voetbalbond heeft Henk Wisman ontslagen als bondscoach, zonder verdere opgaaf van redenen. Onder leiding van Wisman speelde Armenië vijf interlands, waarin vier keer verloren werd en één keer (tegen Andorra) gewonnen
quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
[..]
Heb hem ook maar even in de OP gezet.
Zelf dan wordt ie ontslagenquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Die doet aan een bijzondere manier van carriereplanning. Straks kunnen we heb voor een dag inhuren voor een clinic en maakt hij er nog een potje van.
Nouquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:18 schreef RayMania het volgende:
Niks mis met Amsterdamse accenten!
Niet echt, het leek meer op chantage tegenover het bestuur om toch maar versterkingen te halen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:32 schreef methodmich het volgende:
Legendarisch duel uit de clubhistorie zeker?
quote:Beste voetballiefhebber,
Vanmiddag vindt de tweede thuiswedstrijd van het vlaggenschip van de vereniging in het kalenderjaar 2008 plaats. Na een serie van zeven punten uit drie duels onder leiding van mijn collega Bill Tukker wordt nu koploper Quick Boys verwelkomd op sportpark Schildman. Deze historische grootmacht presteert dit seizoen ook prima in het KNVB-beker toernooi en dat alles onder leiding van mijn collega trainer John Blok. Ik heet de spelers, begeleiders, trainers, bestuursleden en supporters van Quick Boys hierbij dan ook van harte welkom op ons sportpark.
Graag wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om mij nader voor te stellen aan de supporters en volgers van ASWH. Mijn naam is Henk Wisman. Ik ben 50 jaar oud en vader van drie kinderen. Eigenlijk ben ik al mijn hele leven fulltime bezig met voetbal. Eerst als speler, later als trainer. Voetbal is dan ook, naast mijn kinderen, mijn grootste hobby.
Zoals iedereen wel weet stapte mijn collega Bill Tukker vorige week op, waarna ASWH met een probleem kwam te zitten. De reden dat ik deze vacature wil invullen is eigenlijk eenvoudig. Ik had na mijn ontslag bij Fortuna Sittard in de winter ook thuis kunnen zitten om daar niets te doen. Het lijkt mij echter zinvoller om mijn tijd aan het voetbal te besteden. Ondanks het feit dat ik al acht jaar werkzaam ben in het betaald voetbal zie ik het als een uitdaging om bij ASWH de problematiek te lijf te gaan. Toen men mij belde was ik er dus snel uit. Bovendien ken ik de situatie al een beetje vanuit mijn verleden. Vorig jaar heb ik namelijk vijf maanden op dezelfde basis gewerkt bij Ter Leede. Ik stapte toen in tijdens een roerige periode. De club stond in de degradatiezone en diverse spelers waren opgestapt of vertrokken. Uiteindelijk zijn we in de middenmoot geëindigd en deden we goed mee in de derde periode.
Toevallig was mijn eerste wedstrijd bij Ter Leede vorig jaar de uitwedstrijd bij ASWH. Het werd toen 2-2, later in het seizoen wonnen we thuis met 3-2. Zo kende ik ASWH al wel als tegenstander, net als uit mijn periode als hoofdtrainer van Quick Boys en Rijnsburgse Boys in een verder verleden. Daarnaast heb ik negen jaar terug de cursus Coach Betaald Voetbal gevolgd en één van mijn medestudenten daar was Arie van der Zouwen, op dat moment trainer bij ASWH. Zodoende heb ik al wel een beetje een indruk van de club, maar uiteraard zal ik die de komende tijd beter leren kennen.
Mijn doelstelling bij ASWH is om te proberen de huidige hoge positie vast te houden. Ik vind het knap dat ASWH ondanks alle blessureproblemen en de daaruit voortkomende smalle groep zo hoog staat. Dat wil ik proberen vast te houden, middels een goed, sterk en strijdbaar collectief. Ik zal dan ook zeker trachten om een elftal met die kenmerken in het veld te gaan zetten.
Over de manier van spelen kan ik kort zijn. Ik kan wel over twee of drie aanvallers en dominant voetbal gaan praten, maar ik ben van mening dat de speelwijze en de uitvoering altijd afhankelijk zijn van de kwaliteit van de aanwezige spelers. Daar zal ik mijn systeem dan ook op afstemmen. Wel zie ik graag dat mijn elftallen initiatief nemen. Hierbij geldt echter ook: attractiviteit is mooi, maar het resultaat telt minstens zo zwaar.
In Quick Boys treffen we vandaag een van oudsher sterke ploeg. Ik heb er drie jaar gewerkt en men speelt mede door de fantastische organisatie van de club altijd om de titel. Dit seizoen is er gezien hun hoge klassering ook weer de nodige kwaliteit aanwezig. Diverse jongens ken ik zelf goed, zoals Robert-Jan Ravensbergen en Dion Esajas. Met hen werkte ik nog bij FC Volendam. Hoewel ik de hoofdklasse natuurlijk niet op de voet gevolgd heb, verbaast de koppositie van Quick Boys mij dus niet.
Ik hoop dat we ondanks alle problemen het seizoen op een goede manier gaan afsluiten. Daarbij hoop ik uiteraard op de steun van alle supporters, want die is hard nodig.
Ik wens u allen een fijne en sportieve wedstrijd toe en mijn ploeg rekent op uw steun.
m.vr.gr.
Henk Wisman
(trainer)
Vreemd want Lok had die clausule ook, of ging het erom dat hij tijdens het seizoen mocht vertrekken?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:36 schreef methodmich het volgende:
F1Bas, vorig jaar wilde hij ook naar de Vogels he. Toen werd het Lok, omdat Wisman een clausule eiste en die wilden de Vogels hem nog niet geven.
Je hebt weinig aan zo'n man dus....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:19 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij wilde de complete vrijheid hebben om te vertrekken zei hij zelf.
Henkiequote:Henk Wisman trainer Team VVCS
Henk Wisman is aangesteld als trainer van Team VVCS. De oefenmeester moet het elftal bestaande uit spelers zonder contract voorbereiden op de komende oefenwedstrijden.
Henk Wisman werd in december 2007 ontslagen als hoofdtrainer bij Fortuna Sittard. De oefenmeester gaat, volgens Voetbal International, samen met assistent-trainer Co Jager het team van de VVCS leiden in de komende maand.
De laatste week van juni start voor Team VVCS de voorbereiding. Het voorgaande seizoen stond het team onder leiding van trainer Jan van Dijk. Deze tekende dit seizoen een contract bij VVV-Venlo.
Zo komen die contractlozen toch nooit aan werk?quote:
Zag hem gister ook nog op Papendal , hij was weer aardig fanatiek bezigquote:Op maandag 30 juni 2008 19:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Henkie Sunshine staat weer op de velden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |