Morgen ben je uitgeputquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga morgenvroeg broodjes bakken in mijn (dan hopelijk schone) oven.
Niks tegen te doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
Nee Dude, echt serieus... is het zo erg? En is daar niets tegen te doen?
En die andere apparatuur dan?wat erg!
quote:Blue Wonder bestaat al meer dan 40 jaar en is een milieuvriendelijke, biologisch afbreekbare allesreiniger. Zónder agressieve zuren.
Wellicht is opschuren en opnieuw lakken dan toch een mogelijkheid. Zou beter zijn dan een compleet nieuw aanrechtblad.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:55 schreef Duderinnetje het volgende:![]()
Ik ga na de pasen even de keukenbladleverancier bellen, maar het ziet er vrij dramatisch uit uit.
Niet toepassen op nirtrocelluloselak, stat er op de fles en ik verwed er mijn arm om dat dat op mijn aanrecht zat!
Wel met dergelijke vlekkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:11 schreef Isabeau het volgende:
Misschien weten ze bij Blue Wonder een oplossing... je zal toch niet de enige in Nederland met zo'n keukenblad zijn.
Oh, dat is echt... kut.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:55 schreef Duderinnetje het volgende:![]()
Ik ga na de pasen even de keukenbladleverancier bellen, maar het ziet er vrij dramatisch uit uit.
Niet toepassen op nirtrocelluloselak, stat er op de fles en ik verwed er mijn arm om dat dat op mijn aanrecht zat!
Inderdaad, dat is vrij ironisch om terug te lezenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
LE-ZEN.![]()
Blue wonder werd hier nogal aangeraden enzo.
Oh das kut Dude! Wij hebben een natuurstenen vloer en die wordt er echt glanzend schoon van. Maar die zal niet behandeld zijn met een of ander lakje of laagje. Had je de Blue Wonder of de Blue Miracle variant?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja hoi hoi, hier gaat alles dus onmiddellijk stuk van Blue Wonder![]()
![]()
Aanrechtbladen, kookplaten, afzuigplaten... het wordt allemaal één doffe ellende die kennelijk tot de uitzonderingen behoort. Natuurproducten (wat Blue Wonder zegt te zijn) kunnen er niet tegen, naar het schijnt en laten we daar in onze keuken nou juist in hebben geïnvesteerd
Wonderdoekjesquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:32 schreef maedel het volgende:
Oke. Ik heb zojuist mijn eerste balbo-experience gehad.
Het werkt op zich wel, maar drogen jullie na met een "doekje" o.i.d.?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:19 schreef Reese het volgende:
[..]
Voor de gewone dagelijkse dingen is juist alleen water en een sponsje voldoende. Zelfs Yvonne kan het.
Inderdaad. Maar we overleven het wel weer (ik maak me nooit zo lang druk om spullenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben uiterst tevreden met het sponsje en water verder geen toevoegingen.
Blue Wonder vond ik toch al niks na ooit een proefflesje gebruikt te hebben.
Niet beter, niet slechter dan de gemiddelde Ajax. Altans, voor mijn huis
Wel uiterst kut Dude!
Jij had ook Sonic Boom gekocht bij de Action toch? Daar moet je ook mee oppassen. Er staat zelfs een waarschuwing op dat je het niet te lang mag laten intrekken op metaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar we overleven het wel weer (ik maak me nooit zo lang druk om spullen)
Overigens ben ik erg van de agressieve schoonmaakmiddelen. En ik laat me ook mooi niet van de wijs brengen. Dus kom maar gewoon weer op met de tips hoor dames![]()
O en iemand vroeg welke blue wonder het was: die neppe, van de Action. Dus pas er een beetje mee op
Inderdaad, je mooie houten vloer kan ook nog kapot! Ik zou hem dweilen met chloorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens ben ik erg van de agressieve schoonmaakmiddelen. En ik laat me ook mooi niet van de wijs brengen. Dus kom maar gewoon weer op met de tips hoor dames![]()
Je kan er alles mee schoonmakenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:19 schreef lady-wrb het volgende:
kan ik met mijn wondersponsje wel ons kunststof ligbad schoonmaken?
Het is idd maar net hoe je de sponsjes gebruikt, ik ben er flink mee wezen boenen om iets schoon te krijgen en kwam af en toe langs randjes, dan is ie snel kapot, maar als je er enkel mee over gladde ramen gaat zal dat idd minder zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:01 schreef nikky het volgende:
Ik kon die witte sponsjes bij de Kruidvat niet vinden. Ik denk dat er een run op is geweest. Daarna heb ik de grijze sponsjes van de Action gehaald. Ik heb net mijn ramen achter schoongemaakt en heerlijk wat snel!! In tegenstelling tot hierboven kan ik mijn sponsje nog rustig gebruiken. En ik heb ook die fles gekocht die Dude heeft gebruikt. Die durf ik niet meer te gebruiken
. Ik doe er van de zomer mijn terras wel mee. Misschien dat de groene aanslag dan verdwijnt
.
Voor de rest heb ik Quick 'n Britequote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Het is idd maar net hoe je de sponsjes gebruikt, ik ben er flink mee wezen boenen om iets schoon te krijgen en kwam af en toe langs randjes, dan is ie snel kapot, maar als je er enkel mee over gladde ramen gaat zal dat idd minder zijn
Dat waren de vochtige vloerdoekjes!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je kan er alles mee schoonmaken![]()
Biancavla doet er zelfs Conflict mee![]()
Of was dat met een ander doekje? Doet er niet toe: met een Wondersponsje wordt alles schoon
Ze lijken niet op schuursponsjes die ik ooit gezien heb. Het ziet eruit als een doodgewoon stukje schuimrubber maar het heeft wonderbaarlijke kwaliteiten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:11 schreef Susi het volgende:
Gaat het hier niet over schuursponsjes ?
*ze lijken d'r op*
quote:Op zondag 23 maart 2008 00:10 schreef quirina het volgende:
Ik heb mijn sportschoenen weer netjes gekregen met het wondersponsje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |