Mijn huisgenote was net zwaar onder de indruk van de gewondersponste badkamer. Ik quote: "Wauw, het is voor het eerst schoon!"quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik vertrouw op jullie deskundige oordeelIk heb 4 pakken wondersponsjes gehaald. En direct ook maar allemaal microvezeldoekjes. En van die vochtige doekjes. En microvezel dweilen. En een soort microvezelsponsjes
Amen! Of de Fok!Sopperella'squote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
FlyLady is deaud, leve de FOK!hygiëna`s![]()
Maar als je zo'n DRANG hebt om wonersponsjes te kopen....quote:
Morgen geen tijd en dus had ik zojuist ineens enorme boodschappenstressquote:
Fotoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:47 schreef Greys het volgende:
Mijn badkamer was gistermiddag zó *blingbling* dat ik het gisteravond gewoon zonde vond om er in te lopen
Ja maar ik heb er dus wèl in gelopenquote:
Ja, van mij ookquote:En voor shmoops, sterkte meid
Volgens de Sorbo site is Blue wonder milieuvriendelijk en biologisch afbreekbaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:37 schreef Reese het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens heel raar dat jullie allemaal van die agressieve schoonmaakmiddelen gebruiken. Met dat Blue Miracle spul kun je verf verwijderen! Hallo! En superdoekjes die het vel van je vingers doen verdwijnen klinkt heel komisch maar is nou niet iets waar ik voor naar de winkel ren.
Groene zeep FTW maar ik ben dan ook 'n macrobiotische trut geloof ik
quote:De bewezen kracht van Blue Wonder
Blue Wonder is al meer dan 35 jaar een succes in de professionele schoonmaakwereld. Blue Wonder heeft daar zijn grote reinigende vermogen en universele inzetbaarheid bewezen. Het is voor alle klussen te gebruiken waardoor het gebruik van allerlei speciale reinigers overbodig is. Blue Wonder is milieuvriendelijk en biologisch afbreekbaar.
Maar als ik die fles Miracle Blue zo zie is die minder milieuvriendelijk...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens de Sorbo site is Blue wonder milieuvriendelijk en biologisch afbreekbaar.
Ik quote:
[..]
Ik had het inderdaad over dat spul van de Action. Man, dat zag er uit als een fles ammoniakquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens de Sorbo site is Blue wonder milieuvriendelijk en biologisch afbreekbaar.
Ik quote:
[..]
Ik houd best van groene zeep, soda en schoonmaakazijn. Daarom ben ik ook fan van het wondersponsje en mijn stoomreiniger die met alleen water al wonderen verrichten maar soms heb je gewoon net even iets sterkers nodig.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:56 schreef Reese het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad over dat spul van de Action. Man, dat zag er uit als een fles ammoniakMaar ik lees hier ook over supergoeie ontvetters die "wel wat op je keel slaan" maar who cares
.
Ik snap niet dat je 't koopt en ik snap niet dat je 't gebruikt en na afloop zo je gootsteen inflikkert.
we hebben nu de euro hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Inderdaad, een drupje blue Blue Wonder op je granito aanrecht van een paar duuzend gulden:![]()
Gelukkig speelt geld geen rol, maar jammer is het wel![]()
![]()
![]()
Ik heb zat aan alleen het sponsje en water hoor, niks verder erbij en geloof me maar dat het echt nodig isquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik houd best van groene zeep, soda en schoonmaakazijn. Daarom ben ik ook fan van het wondersponsje en mijn stoomreiniger die met alleen water al wonderen verrichten maar soms heb je gewoon net even iets sterkers nodig.
Met alleen het sponsje?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb zat aan alleen het sponsje en water hoor, niks verder erbij en geloof me maar dat het echt nodig is
Ik zie net je laatste post, waar denk je dat ik net vandaan kom?
Uit de keuken, gasfornuis, moest opeens ff
Om 22.15
Geen sopje, geen spray, geen Jif, het sponsje
En de leggings zijn weer inquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:25 schreef E.T. het volgende:
Yvonne die aan de schoonmaak gaat..
Nu wordt 't eng
Ik doe écht alleen sponsje, niks verder, en het luktquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Met alleen het sponsje?Ik heb nog twee pakken op voorraad dus dat moet dan wel goedkomen.
![]()
Zal ik hem nu nog even gaan doen?
Ik sluit me bij ET aan haha!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:25 schreef E.T. het volgende:
Yvonne die aan de schoonmaak gaat..
Nu wordt 't eng
klopt hier ook, gewoon sponsje en water.... super handig, snel schoon en geen enge schoonmaakmiddelenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:19 schreef yvonne het volgende:
Geen sopje, geen spray, geen Jif, het sponsje
En dan ook nog met die elektronische peuk!quote:
Eigenlijk hebben we wel een foto van zo'n geheel verdiendquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan ook nog met die elektronische peuk!
Het zal een leuk plaatje zijn!
LE-ZEN.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:12 schreef Samson het volgende:
[..]
we hebben nu de euro hoorLos van dat, tja als we nu allemaal op de milieutoer gaan. Die wondersponsjes en microvezeldoekjes werken al redelijk goed enkel met water dus dat is toch juist positief? Dan heb je geen hele bende extra schoonmaakspul meer nodig en sterk sop dat door je afvoer moet, die sponsjes mik je bij het gewone afval.
Nu nog?!?!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:15 schreef MinderMutsig het volgende:
* MinderMutsig toch maar de brillo sponsjes en ovenreiniger uit de kast vist
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:15 schreef MinderMutsig het volgende:
* MinderMutsig toch maar de brillo sponsjes en ovenreiniger uit de kast vist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |