HA, die wc-tabs had ik al!quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:20 schreef Cyan het volgende:
Bij de Lidl verkopen ze ook wctabs van W5. Die gooi ik er altijd in en zet dan de wcborstel in dat gat. En je wcborstel is weer stralend wit!
En bij de Xenos verkopen ze trouwens ook microvezeldoekjes met hippe kleurtjes en een kek Hawaimotiefje! Ik heb stapels van die doekjes in alle kleurtjes van de regenboog!
En ik ben ook een groot fan van stofzuigeraspirateur (heet het geloof ik). Dat zijn van die zakjes met een of ander geurend poeder voor in je stofzuiger. Maar je kan ook gewoon een beetje waspoeder opzuigen. Gegarandeerd dat je hele huis schoon ruikt!
gotta love 'emquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:27 schreef quirina het volgende:
Lekker luchtje bij het stofzuigen?
Druppel wat geurolie op het stofzuigerfilter, dat hoeft niet veel te zijn enkele druppels zijn voldoende.
Oké, en dat hebben ze dus bij de Action?quote:
ik vervang altijd alleen maar de zak?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:32 schreef quirina het volgende:
Stofzuiger openmaken en achter de stofzuigerzak zie je meestal een filter zitten.
Als je je stofzuigerzak vervangt vervang je toch ook het filter?
Ik ook. Morgen zo vroeg mogelijk op de fiets naar de action/zeeman/xenos/whatever. En dan bij thuiskomst gaan met die banaan sponsjes enzo.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Oké, en dat hebben ze dus bij de Action?
* maedel heeft morgen een dagje vrij en grootse plannen ineens
Ik krijg per verpakking met zakken maar 1 filter, dus die vervang ik niet zo vaak als de zak.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:32 schreef quirina het volgende:
Stofzuiger openmaken en achter de stofzuigerzak zie je meestal een filter zitten.
Als je je stofzuigerzak vervangt vervang je toch ook het filter?
GROUP-HUG!quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:48 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb nu ook een wondersponsje. Ik ben een gelukkig mens.
Ik liep in het kruidvat meteen door naar het schap met de sponsjes. Morgen ga ik het bij daglicht uitproberen, ik ben ZO zenuwachtig!quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:04 schreef Greys het volgende:
GROUP-HUG!
Oke, het is officieel, ik sla door![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:19 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik liep in het kruidvat meteen door naar het schap met de sponsjes. Morgen ga ik het bij daglicht uitproberen, ik ben ZO zenuwachtig!
heb jij de eed al afgelegd?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:33 schreef quirina het volgende:
Hmmpff ...Het gaat toch geen wondersponsjes-sekte worden toch?
Laat ik nou net naar de huishoudbeurs zijn geweest. Tja 30 en een kind. eerst de 9 maanden beurs dan de huishoudbeurs en dan de knutselbeursquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:29 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, nog even en we zijn massaal appeltaarten aan het bakken met onze schortjes voor
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:30 schreef Vivi het volgende:
Ik heb me bedwongen en er maar 1 aangeschaft als testcase.....ik bleek er trouwens al een stapel van te hebben, ik vond ze namelijk zo fijn zacht en schoonmaakspullen zijn me nooit duidelijk, dus ik gebruikte ze als knuffeldoekje voor mijn zoontje
Er ging pas een lichtje branden toen ze op het KDV een beetje raar naar zijn doekje kekenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:33 schreef nikky het volgende:
[..]Viev!
Ik kan zien dat mijn aanstaande schoonzoon al weet wat schoonmaakdoekjes zijn. Dat scheelt voor later
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Er ging pas een lichtje branden toen ze op het KDV een beetje raar naar zijn doekje keken
Watje in het midden. Touwtje erom. En het is een tutpopjequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:41 schreef Vivi het volgende:
Zou ik ook een wondersponsje als knuffeldier kunnen aanpraten?
Deze stap ken ik maar al te goed. Ik heb nu nog steeds gevulde dozen en tassen staan van tig jaar geledenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:37 schreef quirina het volgende:
Fake Een Schoon Huis In 6 Stappen
Net als je lekker wilt gaan zitten gaat de telefoon. Je schoonmoeder komt langs. Laat het nu net een rotzooi in huis zijn en laat zij nou net zo verschrikkelijk klagen. Je huis moet schoon! En wel in 30 minuten. Onmogelijk? Niet waar! Zet je kookwekker maar en succes!
Stap 1: Opruimen!
Ga alle kamers langs met een grote tas of mand en raap alles op wat in de weg ligt. Denk hierbij aan alle rond slingerende troepjes zoals DVD's, tijdschriften, kleding, boeken, kranten, post, schoenen, tassen, sport spullen enzovoort. Stop alles in de tas of mand en zet dit in de kast. Al je troepjes zijn in ieder geval opgeruimd.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:30 schreef Vivi het volgende:
Ik heb me bedwongen en er maar 1 aangeschaft als testcase.....ik bleek er trouwens al een stapel van te hebben, ik vond ze namelijk zo fijn zacht en schoonmaakspullen zijn me nooit duidelijk, dus ik gebruikte ze als knuffeldoekje voor mijn zoontje
Een euro nogwat volgens mij. Blue wonder kost het dubbele.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:26 schreef Troel het volgende:
Miracle blue is de goedkope blue wonder van sorbo toch? Hoeveel betaal je nou voor zo'n fles?
Ik moet nodig eens kijken waar de action hier in de buurt zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |