abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57982807
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:29 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Grappig, heb hier toevallig vandaag nog een gesprek over gehad met mijn ex..
Mijn ex heeft daar namelijk het volste vertrouwen in dat wij vrienden kunnen blijven, maar ik weet uit ervaring dat hoe hard je het ook probeert het niet gaat lukken. Ook al zou het in het begin wel lukken, uiteindelijk krijgt de ander een relatie en dat gaat steken. Het word dan zo moeilijk om nog met elkaar om te gaan.

Ook als het gevoel nog heel erg sterk is van 1 kant houd het op, want je bent verplicht afstand te nemen.

Het is kut, maar helaas is het de waarheid..
Mwoa... waarheid wil ik niet zeggen. Er staan hier ook veel "succes"-verhalen. 't Ligt helemaal aan de situatie en personen.
  vrijdag 11 april 2008 @ 21:21:00 #102
212350 undercovaM
You know who?
pi_57990846
ik heb een relatie van 3,5 jaar achter de rug. Is nu ongeveer 10 maanden uit. maar denk nog elke dag aan haar. heb totaal geen contact meer met haar. ze heeft drastische maatregelen genomen. geblokt op hyves, msn. terwijl ik niet ben vreemdgegaan of iets dergelijks. Het was een superrelatie!.. ik Hoop nog elke dag dat er ook een dag komt dat we weer normaal als vrienden met elkaar omgaan zoniet, nog zelfs meer dan dat. Ze heeft nu een relatie, maar de laatste keer dat ik haar zag merkte ik zo erg dat ik nog gevoelig ligt.

we zullen zien waar het schip strand.
  Moderator vrijdag 11 april 2008 @ 21:51:49 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_57991619
Ja hoor kan best. Ik mail en heel soms spreek mijn ex ook nog. Hij is zelfs een keer met zijn nieuwe vriendin bij mij op visite geweest. Maar het ligt er denk ik wel aan hoe je uit elkaar gaat. Als een van beiden vreemd is gegaan zal het niet lukken denk ik.

Wat noisekick zegt: waarom zou je iemand die je al heel lang kent opeens nooit meer willen zien? Behalve dan in het geval dat ik al noemde EN als geen van beide meer verliefd is op de ander, dan gaat het ook niet lukken. Als je geen slaande ruzie hebt gehad, kun je toch nog vrienden of kennissen blijven?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 14 april 2008 @ 11:13:21 #104
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_58039293
ja, dat kan wel. mijn ex woont ver weg en via msn hebben wel eens contact en dat gaat goed.
ben er zelf daardoor zeker van geworden dat het nooit iets tussen mijn ex en mij had kunnen worden.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  maandag 14 april 2008 @ 11:33:00 #105
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_58039721
Bij mij niet, liep altijd uit op seks Wel gewoon contact met mensen waar ik seks mee heb gehad maar geen relatie dat dan weer wel.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 14 april 2008 @ 13:52:16 #106
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_58042339
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:07 schreef dikkedorus het volgende:
Ik spreek mijn ex nog dagelijks. Goed mogelijk, mits je het dumpen goed aanpakt.

Nadeel is dat mijn ex nog steeds stikjaloers is, en ik dus niet uitgebreid moet staan gaan kletsen over een prille liefde ofzo. Dat is wel vervelend, maar dat slijt wel met de tijd (hoewel, het is nu aardig wat maanden geleden).

Edit: helpt ook wel als iig één van de partijen echt geen romantische gevoelens meer heeft (in dit geval ikzelf) zodat je geen raar slepend gerotzooi krijgt.
Ok, scratch that.
Gisteren een vermoeiend gesprek met m'n ex-vriendin (huilen-smeken-schreeuwen-repeat) gehad. Zij trok het niet meer dat ik alleen vrienden wilde zijn; zij wilde weer een relatie en ik absoluut niet.
Uiteindelijk zat er niets anders op dan alle contact te verbreken, anders komt ze er nooit overheen.
Best kut, want nu ben ik na dik vier jaar plotsklaps m'n beste maatje kwijt

Ik heb nu al medelijden met m'n vrienden, want daar ga ik natuurlijk nu tegenaan lullen totdat mijn beoogde toekomstige vriendin eindelijk eens door heeft wat een enorm tof vriendje ik kan zijn.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
  maandag 14 april 2008 @ 14:38:32 #107
206137 Dikke_Bosmier
van de straat. jeweet
pi_58043149
je moet idd geen hoop meer hebben op het 'goedkomen van de relatie', en allebei hetzelfde denken over het vrienden zijn en natuurlijk allebei geen gevoelens meer voor elkaar hebben.
Naja het is allemaal al genoemd hierzo, bij mij lukte het overigens niet, kon ook niet wennen aan "het gewoon vrienden zijn" .. maarja ik had haar trouwens ook niets meer te melden verder
Succes dermee iig
Now ask yourself, are they talking about you? Are you that funky, dirty, money-hungry,
scandalous, stuck-up, hair piece contact wearing bitch?
pi_58044550
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:52 schreef dikkedorus het volgende:

[..]

Ok, scratch that.
Gisteren een vermoeiend gesprek met m'n ex-vriendin (huilen-smeken-schreeuwen-repeat) gehad. Zij trok het niet meer dat ik alleen vrienden wilde zijn; zij wilde weer een relatie en ik absoluut niet.
Uiteindelijk zat er niets anders op dan alle contact te verbreken, anders komt ze er nooit overheen.
Best kut, want nu ben ik na dik vier jaar plotsklaps m'n beste maatje kwijt

Ik heb nu al medelijden met m'n vrienden, want daar ga ik natuurlijk nu tegenaan lullen totdat mijn beoogde toekomstige vriendin eindelijk eens door heeft wat een enorm tof vriendje ik kan zijn.
Hier ongeveer hetzelfde, maar dan andersom: Ik ben degene die de ander terug wil. Op dit moment denk ik er daarom ook over om maar het contact (weer) helemaal te verbreken omdat ik langzaam gek word. Gister heb ik gesmst dat ze nog één kans had om me terug te nemen die ze uiteraard niet aannam. Woedend was ik, onterecht natuurlijk, want het moet van twee kanten komen. Ik kan haar niet dwingen om me terug te nemen, al wil ik niets liever.
Gemaakt van volle alpenmelkchocolade!
  maandag 14 april 2008 @ 17:13:23 #109
85129 dikkedorus
pi_58045800
Ja, dat lijkt me knap klote. Wat ik er van geleerd heb is dat ik nu wel een stuk voorzichtiger ben. Ik moet er niet aan denken dat ik aan de andere (jouw) kant van zo'n break-up sta. Hoewel dat met mijn enigzins onnozele natuur toch wel onvermijdelijk is.
pi_58046707
Nou, voor mij is het in ieder geval nooit gelukt. En dan vooral vanaf mijn kant, bleef toch wel gevoelens houden en tja dan word je jaloers.. en dan gaat het fout!

Het is vaak gewoon het beste om afstand te nemen van je ex. Voor mij wel in iedergeval.. Heb het ook wel eens gehad met iemand die me had afgewezen. Heb de vriendschap (want we waren écht goede vrienden) daarna verbroken omdat ik het daar behoorlijk moeilijk mee had, echter ben ik daar met de staart tussen de benen op teruggekomen..
We zullen nooit meer dezelfde vrienden worden als vroeger, maargoed, moet ik ook maar niet verliefd worden op een goeie vriendin. Dat werkt sowieso niet
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:40:25 #111
109806 PoppeDame
Made in heaven
pi_58061886
Met mijn laatste twee exen ben ik goede vrienden. Mijn relatie is nu 3 maand uit en we zien elkaar elke week of bellen elkaar. Ik heb hem geholpen met klussen en inrichten van zijn nieuwe apartement. Ik kan me geen betere vriend wensen.
Wie zijn billen heeft verbrand, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  woensdag 16 april 2008 @ 09:05:04 #112
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_58081661
misschien het beste om elkaar dan een tijdje niet zien.. en daarna het contact weer oppakken, het is namelijk erg moeilijk om elkaar dan te zien en de afstand te bewaren ( dit is mijn ervaring iig )
  woensdag 16 april 2008 @ 13:54:46 #113
85129 dikkedorus
pi_58087706
Aaaand we're back. Ze heeft het welgeteld een dag volgehouden. Volgende keer beter.
pi_58091791
Vrienden zijn met je ex kan best maar niet direct nadat het uit is. Ipv 'vrienden blijven' spreek ik liever van 'weer vrienden worden'. Je hebt beiden tijd nodig om de break up te verwerken en pas als je beiden geen oud zeer meer voelt kun je weer vrienden worden.
Dat is mijn ervaring met mijn ex. We hebben 5 jaar een relatie gehad en na ongeveer 2 jaar was de tijd rijp om een vriendschap op te bouwen. Inmiddels zijn we alweer 6 jaar dikke vrienden.
  woensdag 16 april 2008 @ 18:18:42 #115
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58092752
Vriendjes blijven met exen lukt mij ook niet. maar dat vind ik niet zo heel erg, overigens heb ik het bij allen, op de laatste keer na er een punt achter gezet, allemaal dezelfde reden eigenlijk, niet wat ik wil, er ontbrak bij alle exen hetzelfde, dat beetje attentheid en romantiek

Maar mijn eerste ex spreek ik niet, dat is niet verstandig, die is geloof ik op het erg verkeerde pad beland

de 2e spreek ik heel soms, maar kan gewoon met hem praten, zijn nog paar keer op elkaars verjaardagen geweest, wist m toen al te vertellen wie zijn nieuwe vriendin werd overigens waren zijn ouders ook aangenaam verrast dat ik er was.

de 3e heb ik ook niet echt een idee van, maar heb m al een aantal jaar niet gezien, hoeft ook niet echt van me.. hij wilde van mij, vlak nadat het uit was vreemde dingen van me

De 4e wil me geloof ik niet meer zien, kan ik me ook wel voorstellen, maar daar zou ik nog wel gewoon mee om kunnen gaan, er is jaloezie geweest vanuit mijn kant maar die heb ik zeker niet meer..

De laatste weet ik niet, maar heb wel gezegt dat ik gewoon met m wil kunnen praten als ik m zie. (gezien de omgeving waar het zeer waarschijnlijk kan zijn dat het gebeurd) Pas maandje uit en heb er echt veel verdriet van maar je moet ook verder.. ook bij deze ontbrak dat ene wat ik graag wil, en nog bij m willen blijven

daarnaast wonen ze eigenlijk allemaal ver (min 3kwartier met de trein) van me ouders huis vandaan dus die zal ik ook niet snel tegen komen. Ook zijn ze hun eigen leven gaan leiden, interesses liggen ook anders dus dat scheelt. Maar vraag me niet waarom ik verliefd op ze was
  woensdag 16 april 2008 @ 18:30:55 #116
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_58092979
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:31 schreef Twiggy het volgende:
Vrienden zijn met je ex kan best maar niet direct nadat het uit is. Ipv 'vrienden blijven' spreek ik liever van 'weer vrienden worden'. Je hebt beiden tijd nodig om de break up te verwerken en pas als je beiden geen oud zeer meer voelt kun je weer vrienden worden.
Dat is mijn ervaring met mijn ex. We hebben 5 jaar een relatie gehad en na ongeveer 2 jaar was de tijd rijp om een vriendschap op te bouwen. Inmiddels zijn we alweer 6 jaar dikke vrienden.
Quoted for truth! Mooi gezegd Twiggy!

Ik zie mijzelf nu ook geen vrienden worden met mijn ex (relatie van +/- zeven jaar) en het is bijna acht maanden uit. Heel misschien is daar over een flinke tijd ruimte bij mij voor. Heb er nu in ieder geval geen klap zin aan en geen behoefte eigenlijk.
Anyway you want it, that's the way you need it.
pi_58103393
ik heb vier jaar gehad, daarna half jaar weinig contact.. en nu sinds paar weken gaan we als vrienden met elkaar om. Ze heeft ook al iemand anders nu, heb ik op zich geen problemen mee., vind het leuk voor haar.

Ik vind haar wel nog steeds leuk, maar ik realiseer me goed dat het niet meer goed komt en dat ze me niet meer leuk vindt.. Ik hoop dat dit over gaat als ik iemand anders krijg. Hoe dan ook,t ot nu toe gaat het vrienden zijn heel goed. Er is alleen 1 ding wat ik best vreemd vindt. We gaan precies hetzelfde met elkaar om als toen we nog een relatie hadden(gewoon heel gezellig en best wel close enzo), behalve dan dat we niet meer zoenen enzo natuurlijk. Is dat normaal? We hadden vroeger ook (bijna) nooit ruzie, en het is me ook niet helemaal duidelijk waarom het nou precies uit gegaan is.. ze was gewoon ineens niet meer verliefd..

Dat heb ik nu allemaal wel geaccepteerd, maar vind t toch vreemd dat we nog we nog steeds hetzelfde met elkaar omgaan zonder maar dan zonder dat we zoenen enzo. Zijn er meer mensen die nog zo goed met hun ex omgaan?
pi_58103828
Volgens mijn vriendin wel, ja.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_58103829
Nooit aan beginnen als in speciale vriendschap, een goede kennis blijft 't wel natuurlijk.
***** Kraak.....
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:15:01 #120
212350 undercovaM
You know who?
pi_59152114
bij mij is het nu iets langer als een jaar uit (na 4 jaar relatie).. zij heeft 8 maanden een vriend.. en we hadden en half jaar totaal geen contact. toevallig kom ik haar vandaag tegen in de trein en we hebben zo leuk met elkaar gepraat. Je merkte gewoon dat we het beide leuk vonden elkaar te spreken. Ik had al jaar geleden gevraagd of we als vrienden verder konden maar kon ze niet.

omdat we vandaag zo leuk praatte zei ik haar van we moeten iets vaker contact hebben. het was echt gezellig en veel lachen enzo.. maar daarop antwoorde ze dat ze na een half jaar elkaar niet gezien/gesproken te hebben, dat ze nog niet vaker contact wil. het enige wat ze zei was dat het niet meer zo lang moest duren (half jaar).. dus ben nog steeds geblokt op hyves.. kan foto`s van haar en dr vriend nog niet zien (schaamt ze zich ofzo?).. nog steeds niet op msn.. nog niks.. ze zei wel dat ze weleens aan me denkt etc etc. op de vraag of wij nog goede vrienden zouden worden zei ze dat ze nog niet wist. Mijn vraag is wat houd onze vriendschap tegen. Ik heb zelf nog geen vriendin en ik accepteer helemaal dat zij een vriend heeft (mede omdat ik het niet zo`n leuke jongen vind), dus van mijn kant is er ook niet eens jaloezie. dit snap ik dus niet. we praten zoooo leuk en we hebben elkaar ook veel te vertellen. alleen zij wilt nog geen vriendschap, nog geen contact. en op de vraag of wij goede vrienden worden kan ze geen antwoord geven. dat ze geen vrienden wilt zijn omdat ze het voor haar huidige vriend doet is echt geen optie. ten eerste toen ze vrijgezel was wilde ze het ook niet. ten tweede, ze is zo dominant dat als ze met mij zou willen afspreken haar vriend weinig in te brengen heeft. wie kan me op basis van dit verhaaltje vertellen hoe het zit
pi_59152346
Misschien is ze bang dat het om iets meer uitloopt. Ik kan me best voorstellen dat ze er moeite mee hebt. Juist dat het zo gezellig en leuk was brengt een hoop gevaar met zich mee. Want dan haal je de goede herinneringen omhoog als "Dit was super.." en "Dit deed ik ook met....." en dan gaat ze straks twijfelen en dat wil ze wellicht niet.
Jij zegt dat je het accepteert, maar als het naar meer neigt heb je al gauw de kans om op meer te willen/hopen.
Ik denk dat dit het beste is. Vrienden met je EX zit er sowieso niet in imo. Je hebt gevoelens gehad en die zijn niet zomaar weg.
Pas als beide personen echt elkaar goed aanvoelen en weten dat het nooit meer wat zal worden en dat allebei 100% niet willen dan zit dat erin. Maar daar geloof ik niet echt in... verschilt pp natuurlijk
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:37:00 #122
212350 undercovaM
You know who?
pi_59152564
daar heb je gelijk in ja.. mn gevoelens voor haar zitten ver weg en diep in me.. maar ze zijn er nog wel. Ik weet ook dat het andersom zo is. tussen mij en mn ex is het allemaal heel raar gelopen. en het komt erop neer dat ze vooraf aangekondigd had eigenlijk dat ze een relatie met een ander zou aangaan, waarbij ze zei dat we over 2 jaar misschien bij elkaar komen als ze denkt dat ik de ware ben. Persoonlijk denk ik (aangezien ik haar heel goed ken) dat ze voor mij erg veel gevoelens heeft nog die ze wegstopt. Mede omdat ze zelf ook wel weet dat ze er niet vooruit is gegaan (hoe arrogant dit ook klinkt). Maar in mijn ogen denk ik juist dat als we vrienden zouden worden dat we het zonde zullen vinden om verder te gaan. en dat we een super vriendschap zullen hebben. Ik blijf het apart vinden dat ze na 8 maanden relatie met een vriend (je zou denken dat je na 8 maanden nog volop verliefd ben op die kerel) dat een beetje meer contact geen probleem zou moeten zijn. maarja misschien denk ik niet genoeg door. juist omdat ze geen contact wil laat ze mij zien dat ze nog diepe gevoelens heeft die ze uit de weg wilt gaan. als ze wel meer contact kon hebben of zelfs een beginnende vriendschap dan zou mij dat aangeven dat haar gevoelens voor mij wel weg zijn.
pi_59153328
Ik ken beide situaties en personen niet en kan daar niets voor je over zeggen. Het feit dat ze aangeeft dat als jij de ware zou zijn ze bij je terug zou komen moet geen meerwaarde en hoop aan jou geven. Want die komt er wellicht nooit. Dat ben je niet, want anders liet ze je niet gaan. En daar kom je imo vrij snel achter. Na 8 maanden heb je wel een beeld om beide relaties te vergelijken met elkaar en je conclusie daaruit te trekken.
Ik denk dat ze het moeilijk vind. Je weet niet hoe ze in de relatie staat. Ze wil het niet kapot zien gaan of ze wil niks met je te maken hebben. Je bent gewoon een gevaar in haar ogen denk ik en daar beschermt ze zichzelf voor. En geef haar daarin geen ongelijk.
En weet je wat ik denk dat er bij jullie beide speelt. Dat gevoel en vertrouwen wat jullie hebben is echt gevaarlijk. Want contact zoeken en iets onschuldigs gaan doen kan heel anders uitpakken. En dan gaan beide gevoelens de loop nemen. En dat wil je niet, want het kan gigantisch veel pijn doen als het heel anders uitpakt. Want zij verlaat hem niet 1,2,3 gok ik. Ik zou het lekker laten. Hoe leuk het ook is en was, maar het is over..

Het feit dat je graag weer vrienden met haar wil worden, is dat een teken dat je nog hoop op iets hebt? Misschien omdat ze misschien denkt dat jij de ware bent? Wat dat iets hier ook moge zijn?
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:37:28 #124
212350 undercovaM
You know who?
pi_59153926
ja je hebt wel telkens gelijk met wat je zeg ja.. diep van binnen blijf ik hoop houden. Ze is niet echt heel mooi ofzo maar ik heb echt een klik met haar die ik met veeeeel mooiere meiden niet had (niet in die mate dan). Ik kan haar relatie niet vergelijken, want daarvoor heb ik haar te weinig gezien. De omgeving van mij die haar en haar huidige vriend wel vaker tegenkomt zeggen dat wij bij elkaar zoveel leuker waren. dit zegt natuurlijk niks en het gaat om gevoelens die ze heeft. maarja, het blijft raar aangezien we beide wisten wat er fout was in onze relatie (ik kreeg geen vrijheid wat mij erg benauwde met alle gevolgen van dien.) het enige waar ik iets uit kan opmaken zijn foto`s die ik van hun gezien heb. Dan zie ik persoonlijk wel in dat wij veeel leuker waren. ook als ik haar vraag hoe het gaat tussen hem en haar dan is ze niet zoals ze altijd was. ik krijg dan als antwoord het gaat opzich wel goed. bij mij praatte ze altijd heeel vaak over kinderen en we hadden kindernamen verzonnen. dat vonden we gewoon leuk en het idee gaf ons een fijn gevoel (ook al waren we jong). als ik grappend iets zeg dat ze van hem kinderen krijg zegt ze daar hou ik me niet mee bezig.

geloof me ik ken haar heel goed. en ik krijg echt wel de indruk dat ze het met mij leuker had. ook heeft ze al eens eerder gezegd dat als ze mij net pas ontmoet zou hebben zonder een gezamenlijk verleden dat ze dan voor mij zou kiezen. ach, ik snap het allemaal gewoon niet haha.. 1 ding weet ik wel.. en misschien hebben sommige commentaar dat ik dit zeg.. maar stel dat ik een relatie krijg dan zal zij enorm spijt krijgen (jullie denken vast van dat kan je niet weten).. maar als zij ziet dat ik met iemand anders van die typische leuke dingen doet, dan baalt zij echt wel dat ze met hem opgescheept zit. en dat weet ze gewoon zelf ook! maarja ik wijk nu van het onderwerp af. ik leef mn leven gewoon verder en ik zie wel hoe het loopt. het is voor mij geen wedstrijd wie er gelukkiger is. het is alleen dat ik inzie dat ze er zelf eigenlijk bewust van is dat ze voor "minder" kiest, terwijl we het samen zo leuk hadden
pi_59155602
Weet je, ik kan het beamen wat je zegt. Uiterlijk doet er niet toe. Ik kende een meisje waarvan ik haar voor het eerst zag. Het allereerste wat in me opkwam was: "Nee, dit is niks.", maar weet je. Toen leerde ik haar kennen. En toen leerde ik de echte ... kennen. En dat was het helemaal. Want dat was wat ik wel zocht. En als ik haar nu zie vind ik haar echt leuk en knap. En sommige snappen dat nieteens, maar ze is het wel. Als je haar maar kent en goed kijkt.

Iig, ik begrijp wat je bedoelt. En ik snap dat het moeilijk is. Ik heb precies hetzelfde gedacht wat jij nu denkt. Want ik dacht ook: "Ze is beter met mij." maar er zal maar iemand die beslissing moeten maken of dat moeten inzien. En dat is zij. En zolang zij dat niet wil/kan zien dan houdt het helaas voor je op. Ksnap dat het soms jouw wat raakt en sommige gevoelens blijf je houden. Ik denk dat zij het ook iets te moeilijk vind en daarom misschien geen contact wil houden. Misschien was jij leuker, maar heeft hij haar meer te bieden. Ik ken jullie niet, maar dat zou 1 van de vele redenen kunnen zijn. Je kan nix doen, alleen maar hopen. En je kan zo'n iemand beter helemaal niet meer spreken. Want nu heb je dat gedaan en je hebt gezien wat voor effect dit gegeven heeft. Want je post nu al een hele lap tekst om je gevoel te uiten. Dat is goed, maar je ziet zelf ook wel een beetje dat je nog ergens hoop hebt en gevoel voor haar hebt.
Laat het varen, en dat is soms moeilijk en spijtig. Maar het is echt het bestw voor je.
Ik kan je 1ding verzekeren. En als het zover komt dan doe je toch niet wat het beste is. Maar als het zover komt dat er wat in dreigt te zitten, maar het gebeurt niet om welke reden dan ook. Dan komt dat echt heel hard aan. En dan ga je echt een moeilijke periode tegemoet. Dat moet je niet willen want dat is het niet waard.
Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')