Vriendjes blijven met exen lukt mij ook niet. maar dat vind ik niet zo heel erg, overigens heb ik het bij allen, op de laatste keer na er een punt achter gezet, allemaal dezelfde reden eigenlijk, niet wat ik wil, er ontbrak bij alle exen hetzelfde, dat beetje attentheid en romantiek
Maar mijn eerste ex spreek ik niet, dat is niet verstandig, die is geloof ik op het erg verkeerde pad beland
de 2e spreek ik heel soms, maar kan gewoon met hem praten, zijn nog paar keer op elkaars verjaardagen geweest, wist m toen al te vertellen wie zijn nieuwe vriendin werd

overigens waren zijn ouders ook aangenaam verrast dat ik er was.
de 3e heb ik ook niet echt een idee van, maar heb m al een aantal jaar niet gezien, hoeft ook niet echt van me.. hij wilde van mij, vlak nadat het uit was vreemde dingen van me
De 4e wil me geloof ik niet meer zien, kan ik me ook wel voorstellen, maar daar zou ik nog wel gewoon mee om kunnen gaan, er is jaloezie geweest vanuit mijn kant maar die heb ik zeker niet meer..
De laatste weet ik niet, maar heb wel gezegt dat ik gewoon met m wil kunnen praten als ik m zie. (gezien de omgeving waar het zeer waarschijnlijk kan zijn dat het gebeurd) Pas maandje uit en heb er echt veel verdriet van maar je moet ook verder.. ook bij deze ontbrak dat ene wat ik graag wil, en nog bij m willen blijven
daarnaast wonen ze eigenlijk allemaal ver (min 3kwartier met de trein) van me ouders huis vandaan dus die zal ik ook niet snel tegen komen. Ook zijn ze hun eigen leven gaan leiden, interesses liggen ook anders dus dat scheelt. Maar vraag me niet waarom ik verliefd op ze was