Hoe typisch.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:05 schreef Scandalous het volgende:
Ons wonderkind Brian is nu dus ook al yoga instructeur?![]()
Goedemorgen trouwens![]()
Is hier al een verklaring voor gegeven? http://www.clipser.com/watch_video/127794
Dat ze uit haar plaat gaat, moet nog komen denk ik. Huub en Amanda waren nog niet wakker en Brian ontloopt Palma, zoals je in de bovenste posten kunt lezen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:04 schreef jassy het volgende:
Dus Palma is vanmorgen helemaal uit haar plaat gegaan? Top! Filmpje?
Ik wou het niet zeggen want uit mijn toetsenbord neemt toch niemand het serieus.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:11 schreef avonne het volgende:
ik vond Brian wel heel grappig als "Nancy"
Script van vandaag: Iedereen stemt Palma weg, Brian zegt dat ze niet voor een dergelijk akkefietje iemand moeten ontslaan en dat iedereen een 2e kans verdiend en zegt dat Palma mag blijven. Huub en Jaap moeten vervolgens uit hun plaat gaan en zoveel mogelijk op Brian en Palma schelden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:08 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat ze uit haar plaat gaat, moet nog komen denk ik. Huub en Amanda waren nog niet wakker en Brian ontloopt Palma, zoals je in de bovenste posten kunt lezen.
09:21 - Zetten de ontslagplannen door?
Vooralsnog verloopt het wekken van de Miljonairs rustig. Palma gaat gedwee alle bedden langs en zelfs Rachel geeft nog geen krimp. Huub en Brian hebben vandaag uitslaapdag, maar hun vriendinnetjes moeten wel al vroeg aan de bak. Dit doen ze dan ook allebei braaf en ook Ricardo is al van de partij. Zou Jaap zijn plannen om Palma te laten ontslaan vandaag nog doordrijven? Of is iedereen het akkefietjes van gisteren al weer vergeten?
Bron Villa vandaag
Had ze geen hernia? Het zou me niets verbazen dat ze daar voor behandeld moet worden en dat de FEBO geen kans onbenut laat om zelfs dat uit te melken en er een script van maakt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:23 schreef avonne het volgende:
Huub "Is ze nou helemaal gek geworden?"
klonk totaal niet overtuigend.
Daarnaast deed Brian ook zo "verontwaardigd" gisteravond nog voor Amanda het echt verteld had.
Ik gok dat het Jaap is die de held / pineut is
Wat doet hij nu dan.Laat Brian het doen,hij is echt gek.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:25 schreef avonne het volgende:
Huub "... mij hoor je niet voor Amanda opkomen..."
quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:30 schreef avonne het volgende:
Palma tegen Brian "wat ga je doen? ga je me slaan? Ga je me onder de douche zetten?"
Brian was vanochtend nog bereid eerst haar kan van het verhaal aan te horen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
Zo dan, José is een dom focking wijf volgens Brian. Hij loopt weg.
Ik wil het ook ziiiieenquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:31 schreef jassy het volgende:
Dus Brian uit zijn plaat
Filmpje, ik heb hier geen streams ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |