Brian zat al half in bed hand in hand met Amanda, een beetje te knuffelen die tegen hem aan lag en ineens kwam er iets op de plasma. Dus volgens mij wil de FEBO dat Brian verhaal gaat halen bij Palma boven...hij moet er in ieder geval uit.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:51 schreef petraa het volgende:
Dit was het? Sjesus zit ik daarom zo vroeg achter de streams.
Nou, Palma wil geen excuses maken en heeft niks verkeerd gedaan volgens eigen zeggen. Daar denkt ze toch anders over...dus waarom geen gas geven?quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:55 schreef blomst het volgende:
Claire gaat aardig af???
omdat ze niet in schreeuwen uitbarst ala Amanda?
Ik vond haar helemaal afgaan.
Ik heb hem er niet over gehoord.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:58 schreef Copycat het volgende:
Is Brian er nog achtergekomen dat Amanda zijn Nikes aan Ricardon't had uitgeleend?
Die is gewoon lui en een zoals 't hoort "Antilliaans kwartiertje" te laat.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:03 schreef blomst het volgende:
Brian ontloopt Plalma?
Hij moet nog ff op slabek wachtenquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:03 schreef blomst het volgende:
Brian ontloopt Plalma?
Jammer ...quote:
quote:Wat krijgen we nou????? Brian gaat direct door naar de fitness om daar op Nancy te wachten, held op sokken is het ook.
Hij wacht wrs tot Huub uit bed is, kan hij mooi het woord doen. Wat is het toch een lafbek.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:03 schreef blomst het volgende:
Brian ontloopt Plalma?
Zo zijn RATTEN.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb hem er niet over gehoord.
Wat krijgen we nou????? Brian gaat direct door naar de fitness om daar op Nancy te wachten, held op sokken is het ook.
Zo hoort het ook he, volgens het script.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wacht wrs tot Huub uit bed is, kan hij mooi het woord doen. Wat is het toch een lafbek.
Yep, om moedeloos van te worden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:17 schreef Kaat38 het volgende:
Zo hoort het ook he, volgens het script.
Huub moet als etterbak, aso schreeuwlelijk worden neergezet en Brain als de heilige adonis.
Sterker nog die krijgt voordat ze de tent inloopt eerst een complete scriptbehandelingquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, om moedeloos van te worden.
Wat ik me afvraag: José valt het niet op dat die rat niet aan de ontbijttafel zit ? Oh wacht, José heeft het script natuurlijk ook gelezen, dom dom dom.
Doet Huub toch zelf ook aan mee.Hij had nu ook eens Palma tegen Amanda tekeer kunnen laten gaan,maar nee hoor Huub gaat Amanda helpen.Vind het prachtig dat Palma Amanda eens aanpakt,maar Huub verpest het weer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zo hoort het ook he, volgens het script.
Huub moet als etterbak, aso schreeuwlelijk worden neergezet en Brain als de heilige adonis.
Zie ik toch anders, Huub moet zich aan zijn rol houden, word hij voor betaald.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Doet Huub toch zelf ook aan mee.Hij had nu ook eens Palma tegen Amanda tekeer kunnen laten gaan,maar nee hoor Huub gaat Amanda helpen.Vind het prachtig dat Palma Amanda eens aanpakt,maar Huub verpest het weer.
Dat wordt een hele aparte power yogales, denk dat het zich meer gaat uiten in een soort boxbewegingen enz.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:37 schreef beequeen het volgende:
Nancy komt morgen, Brian neemt de les over van Nancy zegt Rico.Ik ga maar even iets anders doen.......
Ik heb dezelfde krullen als Brian enne ik heb het maar opgegeven die krullen eruit te krijgen op wat voor manier ook, want het helpt voor geen meter.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:34 schreef Copycat het volgende:
Dat anti-haarkrul middeltje heeft trouwens wel goed gewerkt bij Brian.
Ja en straks janken als Amanda of Brian er met de prijs vandoor gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zie ik toch anders, Huub moet zich aan zijn rol houden, word hij voor betaald.
Ofwel: klieren, schreeuwen enz.
Brianiaans, de Engelse versiequote:Op woensdag 19 maart 2008 10:40 schreef Disana het volgende:
Ricardo vertelt nu dat hij gisteren de Nikes van Brian aan heeft gehad. Brian vraagt of hij gezweet heeft en zegt dat hij ze alleen gebruikt om uit te gaan. 'Don't put my Nikes anymore on ok?'
Ja, dat is een letterlijke quote. Maar wie zegt dat we ervan af zijn. Misschien krijgt Amanda er vandaag nog wel over op haar lazer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brianiaans, de Engelse versie.
Maar geen para actie op de Nikes dus?
Ik zie het anders. Brian heeft geen enkele reden om in de fitness te blijven nu Nancy niet komt maar omdat hij te laf is om José aan te pakken, mag hij van de FEBO deze neples geven. Ik heb er zo genoeg van, KUTFEBO ,met hun kutscript.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:40 schreef Kaat38 het volgende:
Dat wordt een hele aparte power yogales, denk dat het zich meer gaat uiten in een soort boxbewegingen enz.![]()
En hun kut nepacteurs.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het anders. Brian heeft geen enkele reden om in de fitness te blijven nu Nancy niet komt maar omdat hij te laf is om José aan te pakken, mag hij van de FEBO deze neples geven. Ik heb er zo genoeg van, KUTFEBO ,met hun kutscript.
Je moet natuurlijk wel bedenken hoe slecht hij er zo in onze ogen vanaf komt. Nota bene zijn eigen sletje is te grazen genomen door die heks. Maar wat doet hij? Niks. Precies zoals toen Mike door Huub werd gepest.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het anders. Brian heeft geen enkele reden om in de fitness te blijven nu Nancy niet komt maar omdat hij te laf is om José aan te pakken, mag hij van de FEBO deze neples geven. Ik heb er zo genoeg van, KUTFEBO ,met hun kutscript.
Dat is zwaar KUT beequeen, KUT schripts inderdaad, komt die LUL weer 'leuk' in de uitzending, Huub komt weer KUT in de uitzending, het is gewoon een KUT programma, KUT regie, KUT redactie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:49 schreef petraa het volgende:
Dat stomme gelach van Claire steeds!
Ik irriteer me steeds meer
Hilárisch. Wederom.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:53 schreef petraa het volgende:
Het is een dubbelzinnig lesje Yoga! Ster moet rondje worden. Ster moet naar de hemel wijzen, hand bij de penis of het poessie, Knieen naar de boobies. Niveautje hoerenkast.
Volgens mij moeten Brian en Palma mekaar ontlopen deze ochtend.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:53 schreef Margo37 het volgende:
De rest is ook wakker, nu zal Brian straks wel naar beneden durven.
Ja dat scoort ,alles voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:03 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Brian geeft yogales, broek moet op de knieen, want het is een ernstig vunzig lesje. Je zou haast denken dat je naar de Gouden Hoerenkast kijkt.
Hoe typisch.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:05 schreef Scandalous het volgende:
Ons wonderkind Brian is nu dus ook al yoga instructeur?![]()
Goedemorgen trouwens![]()
Is hier al een verklaring voor gegeven? http://www.clipser.com/watch_video/127794
Dat ze uit haar plaat gaat, moet nog komen denk ik. Huub en Amanda waren nog niet wakker en Brian ontloopt Palma, zoals je in de bovenste posten kunt lezen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:04 schreef jassy het volgende:
Dus Palma is vanmorgen helemaal uit haar plaat gegaan? Top! Filmpje?
Ik wou het niet zeggen want uit mijn toetsenbord neemt toch niemand het serieus.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:11 schreef avonne het volgende:
ik vond Brian wel heel grappig als "Nancy"
Script van vandaag: Iedereen stemt Palma weg, Brian zegt dat ze niet voor een dergelijk akkefietje iemand moeten ontslaan en dat iedereen een 2e kans verdiend en zegt dat Palma mag blijven. Huub en Jaap moeten vervolgens uit hun plaat gaan en zoveel mogelijk op Brian en Palma schelden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:08 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat ze uit haar plaat gaat, moet nog komen denk ik. Huub en Amanda waren nog niet wakker en Brian ontloopt Palma, zoals je in de bovenste posten kunt lezen.
09:21 - Zetten de ontslagplannen door?
Vooralsnog verloopt het wekken van de Miljonairs rustig. Palma gaat gedwee alle bedden langs en zelfs Rachel geeft nog geen krimp. Huub en Brian hebben vandaag uitslaapdag, maar hun vriendinnetjes moeten wel al vroeg aan de bak. Dit doen ze dan ook allebei braaf en ook Ricardo is al van de partij. Zou Jaap zijn plannen om Palma te laten ontslaan vandaag nog doordrijven? Of is iedereen het akkefietjes van gisteren al weer vergeten?
Bron Villa vandaag
Had ze geen hernia? Het zou me niets verbazen dat ze daar voor behandeld moet worden en dat de FEBO geen kans onbenut laat om zelfs dat uit te melken en er een script van maakt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:23 schreef avonne het volgende:
Huub "Is ze nou helemaal gek geworden?"
klonk totaal niet overtuigend.
Daarnaast deed Brian ook zo "verontwaardigd" gisteravond nog voor Amanda het echt verteld had.
Ik gok dat het Jaap is die de held / pineut is
Wat doet hij nu dan.Laat Brian het doen,hij is echt gek.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:25 schreef avonne het volgende:
Huub "... mij hoor je niet voor Amanda opkomen..."
quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:30 schreef avonne het volgende:
Palma tegen Brian "wat ga je doen? ga je me slaan? Ga je me onder de douche zetten?"
Brian was vanochtend nog bereid eerst haar kan van het verhaal aan te horen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
Zo dan, José is een dom focking wijf volgens Brian. Hij loopt weg.
Ik wil het ook ziiiieenquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:31 schreef jassy het volgende:
Dus Brian uit zijn plaat
Filmpje, ik heb hier geen streams ^^
Ze doet eindelijk wat de streamers wilde en dat weet Palma ook.Gelukkig is Huub weg,kan die het nu niet verpesten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:32 schreef farscapevr6 het volgende:
palma geniet er stiemum van dat ze brian gek krijgt:D
CAP's, filmpjes, gifjes, verslagen maakt niet uit, have mercy withe the non streamers, please!quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik word er wakker van!!!![]()
Klinkt goed (hier ook geen streams), ga door, ga doooooor!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |