Klopt, daar had-ie al halflang haarquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Op de foto in De Pers ziet hij er wel iets ouder uit.
semmiequote:Op woensdag 19 maart 2008 15:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt, daar had-ie al halflang haar.
'quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Daarom dacht ik dus dat die jongen mogelijk minder verstandelijk begaafd is, ook gezien zijn reactie waarin neit duidelijk wordt dat hij beseft wat voor impact zijn daad (mogelijk) heeft..
zijn doorzettingsvermogen om zijn droom waar te maken vind ik persoonlijk erg bewonderenswaardig! mensen die klagen dat ze een half uur naar werk moeten fietsen om hun centjes te verdienen en hij belandt in Polen omdat hij graag iets wil zien, iets waarnaar hij mateloos geinteresseerd is! Ik vind het geweldig dat hij zijn droom najaagt en er moeite voor doet, ook al is het een beetje jammer dat hij er wel zijn familie en vrienden mee afschrikt en hen vol zorgen achter laat...quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:04 schreef SHE het volgende:
[..]
'
Een zwakbegaafde is niet in staat zulke plannen te smeden, laat staan ze succesvol uit te voeren.
Die nuchterheid die jullie niet begrijpen zal hooguit wat autistisch aan doen, maar daar is nooit iemand slechter van geworden.
Ik denk eerder dat we te maken hebben met iemand die intelligent of bovengemiddeld intelligent is.
Valt het jullie ook op dat ie aan het gamen isquote:
Hoe bedoel je... makkelijk een etiket op plakken? Wat tot nu toe duidelijk lijkt te zijn is dat de jongen onbevangen de wereld in kijkt en het empathisch vermogen mist om te bevatten wat familieleden om hem heen ervaren en wat voor impact zijn gedrag. Meer kun je op basis van het nieuwsbericht niet stellen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:04 schreef SHE het volgende:
[..]
'
Een zwakbegaafde is niet in staat zulke plannen te smeden, laat staan ze succesvol uit te voeren.
Die nuchterheid die jullie niet begrijpen zal hooguit wat autistisch aan doen, maar daar is nooit iemand slechter van geworden.
Ik denk eerder dat we te maken hebben met iemand die intelligent of bovengemiddeld intelligent is.
Komt zo'n jongen eens een keer buiten, is het weer niet goedquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:54 schreef sphackr het volgende:
Collin is van huis weggegaan en niet meer teruggekomen. Hij heeft een tenger postuur en een getinte huidskleur. Collin droeg een bruine ribjas, blauwe spijkerbroek en beige sportschoenen. Collin is onder behandeling voor zijn computerverslaving.
Ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:53 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Komt zo'n jongen eens een keer buiten, is het weer niet goed
ik, moet ik wel erst even een andere fiets aanschaffen want op dat studentenbarrel van mij kom ik niet eens eindhoven uit...quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:24 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind het trouwens wel een tof idee om een keer de fiets naar Polen te pakken. En dan terug via Oostenrijk ofzo!
Wie heeft er komende zomer tijd om mee te gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |