Ben ik het mee eens, ga zo wel vast een biertje drinken in de stad, het is tering geil weer hierquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb besloten vandaag tot niks nuttigs meer te gaan doen, het heeft geen enkele zin.
Ga nu maar eens even lekker een eitje bakken. We love you Ajax, we do!
ik heb nog een kater in mn buik van gister avond.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:52 schreef Nashje het volgende:
Kriebels in m'n buik gek. Dalijk maar effe iets doen zodat ik niet aan vanavond denk.
Superjoduh ole ole
Lees hierboven en je weet het lamp.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe spannend kan je het nu al vinden
Een oud Ajacied die de dingen moet opknapen in Rotjeknor.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als jullie winnen, zie ik psv zaterdag niet winnen van groningen
weer puntjes
ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:03 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb nog een kater in mn buik van gister avond.
Je moet ranja ook in kleine hoeveelheden drinken, zit veel te veel suiker in.quote:
Het was bijna genant gister... Landzaat, Greene, De Cler, Mols, Timmer... Allemaal uit de Ajax jeugd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:31 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Een oud Ajacied die de dingen moet opknapen in Rotjeknor.
Oh en omdat jullie in de finale van de beker staan zijn jullie ook meteen weer kampioenskandidaatGet real.
Bron: nu.nl/sportquote:AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar lijkt Wesley Sneijder te gaan volgen naar Real Madrid. De Spaanse topploeg zou maar liefst 35 miljoen euro over hebben voor de topspits van Ajax, meldt de Madrileense krant AS.
Technisch-directeur Pedrag Mijatovic zou afgelopen zomer bij de clubleiding van Ajax al kenbaar hebben gemaakt dat de Spanjaarden ook interesse hebben in de huidige topscorer van de eredivisie.
Huntelaar zou bij Real de vijfde Nederlander kunnen worden. Momenteel staan Ruud Van Nistelrooij, Wesley Sneijder, Arjen Robben en Royston Drenthe al onder contract bij de ‘Koninklijke’.
Ook Johnny Heitinga lijkt Amsterdam komende zomer te verruilen voor de Spaanse hoofdstad. Naast Real is ook Atletico Madrid nadrukkelijk geïnteresseerd in de diensten van de verdediger.
timmer uit de ajax jeugd ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het was bijna genant gister... Landzaat, Greene, De Cler, Mols, Timmer... Allemaal uit de Ajax jeugd..
En wat haten ze die Joden daar........... De Cler heeft nota bene seizoenen lang in ons eerste gespeeld maar dat hypocriete zooitje havenslaven lopen met hem weg.
Volgens mij is het gelul. Mijatovic heeft alleen geinformeerd, Ajax heeft gezegd 35 miljoen te willen en dat was het. Ajax is op het moment zelfs bezig om door te gaan met Huntelaar.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bron: nu.nl/sport
Weet niet of het al gepost was.
Doet menig Ajacied dat ook niet met Leonardo?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
maar dat hypocriete zooitje havenslaven lopen met hem weg.
Landzaat en Mols komen nota bene uit Amsterdam. Denk je echt dat ze altijd in de Kuip zaten?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
timmer uit de ajax jeugd ?
en de cler was als kleins kind al bij de kuip op de tribune te vinden
en landzaaten mols
35 miljoen is een aardige zak geld.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens mij is het gelul. Mijatovic heeft alleen geinformeerd, Ajax heeft gezegd 35 miljoen te willen en dat was het. Ajax is op het moment zelfs bezig om door te gaan met Huntelaar.
Hoop Ajacieden die ik ken hebben het niet zo op hem...quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doet menig Ajacied dat ook niet met Leonardo?
35 miljoen is zeker veel maar Ajax schiet er geen reet mee op. De grote spelers komen niet "meer" naar Ajax en het wordt inderdaad verkeerd besteed. Dat geld is leuk als je bijvoorbeeld een El-Ahmadi voor 10 miljoen zou willen kopen. Maar als Ajax nou eens begint zelf spelers te scouten dan hoeven niet van die bedragen betaald te worden voor spelers.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
35 miljoen is een aardige zak geld.
Alleen in Amsterdam zitten maar weinig mensen die capabel genoeg zijn om er mee om te kunnen gaan ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |