quote:Afellay valt definitief af voor topper
Geschreven op woensdag, 19 maart om 11:43
Ibrahim Afellay is definitief afgevallen voor de topper tussen PSV en Ajax. De aanvallende middenvelder raakte maandag geblesseerd aan zijn enkel en was het lange tijd onzeker of hij de competitiekraker in Eindhoven zou kunnen meemaken.
Maar uiteindelijk bleek dit niet het geval toen De Telegraaf constateerde dat Ibi niet in de bus stapte om met de PSV-selectie richting Oisterwijk af te reizen. Trainer Sef Vergoossen hield nog een slag om de arm over het meespelen van Afellay, maar kan deze hoop nu laten varen.
De plaats van Afellay wordt vanavond zo goed als zeker door Balázs Dzsudzsák ingenomen, waardoor ook Otman Bakkal waarschijnlijk in de Eindhovense startopstelling verschijnt. Afellay richt zich nu op de thuiswedstrijd van zaterdag tegen FC Groningen.
Ik denk dat er echt helemaal niks over valt te zeggen. Als Ajax wint zal het nog spannend worden, maar je moet niet vergeten dat we nog naar Twente, Groningen en Heerenveen moeten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:36 schreef Rumille het volgende:
Ik denk dat als Ajax vanavond wint, PSV meer punten gaat verliezen.
Feyenoord komt denk ik niet in de buurt.
Bij gelijkspel gaat Ajax zelfs 3e worden denk ik.
Die wedstrijden wonnen we vorig jaar ook en dat had toen ook niemand verwacht. Daar hou ik me maar aan vast.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat er echt helemaal niks over valt te zeggen. Als Ajax wint zal het nog spannend worden, maar je moet niet vergeten dat we nog naar Twente, Groningen en Heerenveen moeten.
Precies we worden gewoon kampioen !!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die wedstrijden wonnen we vorig jaar ook en dat had toen ook niemand verwacht. Daar hou ik me maar aan vast.
Laten we het even wat recenter houden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
U vraagt, wij draaien:
http://www.youtube.com/watch?v=t2BYj4kUdyc
En om nog even in de stemming te komen de wedstrijd van vorig seizoen:
http://www.youtube.com/watch?v=lyFOOgsCpMk&feature=related
Dat klopt. Maar Ten Cate paste bij de moeilijk clubs de tactiek aan, en Koster is daar toch minder in en zie ik ook niet zo snel van 4-3-3 afstappen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die wedstrijden wonnen we vorig jaar ook en dat had toen ook niemand verwacht. Daar hou ik me maar aan vast.
De verwachte opstelling vandaag is anders wel met een versterkt middenveld. Dus ook Koster stapt van zijn systeem af waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Ten Cate paste bij de moeilijk clubs de tactiek aan, en Koster is daar toch minder in en zie ik ook niet zo snel van 4-3-3 afstappen.
Echt een moment om nooit te vergeten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
U vraagt, wij draaien:
http://www.youtube.com/watch?v=t2BYj4kUdyc
En om nog even in de stemming te komen de wedstrijd van vorig seizoen:
http://www.youtube.com/watch?v=lyFOOgsCpMk&feature=related
Is dat al zeker? Dan heb ik al wat meer hoop.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De verwachte opstelling vandaag is anders wel met een versterkt middenveld. Dus ook Koster stapt van zijn systeem af waarschijnlijk.
Nee, het wordt verwacht. Met Koster weet je het helaas nooit, maar als het die opstelling is dan winnen we.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is dat al zeker? Dan heb ik al wat meer hoop.
Sorry we hebben hier op het werk geen TC Tubantia en thuis heb ik geen scannerquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Damzkieee, scan anders dat bericht ff in.
Kut hehe. Staat ook niet online geloof ik. Dan vraag ik het morgen wel even aan haarquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sorry we hebben hier op het werk geen TC Tubantia en thuis heb ik geen scanner
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:08 schreef Wooldoor het volgende:
De tering laat het beginnen ik funtioneer niet goed meer door de zenuwen
Joh..quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:08 schreef Wooldoor het volgende:
Als jullie winnen, verneder Feyenoord dan effe a.u.bquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alleen hebben we het allebei over een andere wedstrijd denkik
hahah eens!quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:08 schreef Wooldoor het volgende:
Ik heb besloten vandaag tot niks nuttigs meer te gaan doen, het heeft geen enkele zin.quote:
Feyenoord speelt toch de finale weer thuis dus dat wordt enorm lastig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als jullie winnen, verneder Feyenoord dan effe a.u.b![]()
Verder: Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |