Tinka WAS altijd een goede eter (at alles en veel, maar kwam amper genoeg aan vreemd genoeg) maar is tegenwoordig ronduit een slechte eter (blijft desondanks de onderlijn volgen). Vooral brood is een crime! Vandaag heeft ze voor het ontbijt 2 vierkante cm. brood gegeten, rond 10.15 heb ik haar een kwart droog broodje (zonder beleg) weten op te dringen, tussen de middag heeft ze haar broodje met kroket bijna helemaal opgegeten en een kwart banaan, dus mocht ze als beloning nog een losse kroket! Vanmiddag een halve sinaasappel, met warm eten een klein stukkie vlees, ongeveer half gebakken aardappeltje en 2 toetjes! En dit was een goede dag! Drinken doet ze tegenwoordig -Goddank- wel goed, 3 flesjes aardbeienyoghurtdrink en 1 beker limonade per dag, en snachts nog een flesje water.
XXXKarin, los lopen is stoerrrrrr!
Mibos, je verhaal van de zuurkoolstamp doet me denken aan de tekst op de Unoxbordjes die je laatst kon krijgen bij aankoop van 3 worsten: "Als je het stampt, wordt het echt niet lekkerder, hoor!"
Ik80, hier wordt -van tijd tot tijd- wel volop gespeeld met speelgoedkookgerei.

Er wordt van alles bereid, hoewel de ambities van grote broer destijds groter waren dan die van Tinka nu! Wij hebben voor haar een keukentje gekocht voor op haar 2e verjaardag (over 2,5 weken al!

).
Miffy, even iets meenemen waar ze niet zo vaak mee (mag) speelt, of kleurpotloodjes ofzo. Nog beter; iets uit het huis van de vriendin? Ook als ze geen speelgoed heeft; een lege doos of pollepel en vergiet zorgt vaak al voor veel speelplezier.