Ken is meestal verontwaardigd als ik achter de pc kruip voor mijn studie ofzo. Dan zet hij hem ook gerust uitquote:Op woensdag 2 april 2008 18:23 schreef MeNicole het volgende:
Als ik even wil FOKken als Mikael wakker is dan zeg ik dat ik de computer moet maken. Dan gaat ie netjes naast me zitten wachten totdat ie pc gemaakt is en daarna mag hij altijd even iets op youtube kijken
Daar had Mikael ook een handje van. Taotdat ik een keer goed boos werd omdat ie de pc uitdrukte midden en een verslag die bijna klaar wasquote:Op donderdag 3 april 2008 07:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ken is meestal verontwaardigd als ik achter de pc kruip voor mijn studie ofzo. Dan zet hij hem ook gerust uitNiks geduldig wachten, hahahaha!
Leuk he, die eerste laarsjes! Simon liep er in het begin ook zo grappig mee.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:56 schreef Moonah het volgende:
Gelukkig gaat het met meikes oor de goede kant op Karin! Fijn!
Jojo, sterkte, meer kan ik je niet toewensen...
Mag ik even jubelen hier?
Mijn menneke heeft net voor het eerst van die regenbooglaarsjes aan...
Maat 22. Echt zooooo cute!
Hij liep net heel onwennig, alsof hij enorme schoenen aan had (hij is alleen van die leren slofjes gewend), maar nu gaat het al stukken beter!
We gaan zo dadelijk naar de beestjes en de speeltuin. Ik hoop dat er modder ligt!
Ja, leuk!quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:53 schreef PM-girl het volgende:
Bass Miss, sinds afgelopen week hebben we deze hond:
[ afbeelding ]
Ik vond het ook echt iets voor jou en Fons!
He die heb ik ook van toen ik klein was! Die staat nu bij mijn ouders, maar Anna zit steeds aan de staart te knagen, daar zit zo'n balletje op.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:53 schreef PM-girl het volgende:
Bass Miss, sinds afgelopen week hebben we deze hond:
[ afbeelding ]
Ik vond het ook echt iets voor jou en Fons!
Heb je je bank wel schoon gekregen?quote:Op maandag 7 april 2008 12:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
hem wat langer in zijn blote kontje te laten.
De nieuwe laarsjes zijn maat 21, maar die zitten wel nog erg ruim.quote:Op maandag 7 april 2008 20:14 schreef Jojogirl het volgende:
En las ik nou ergens maat 19 laasrjes voor Fons? Wat een minimaatje![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 20:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Heb je je bank wel schoon gekregen?
Anders moeten we Vief even om advies vragen, hoe die dat doet met je kind in zijn blote billen laten lopen...![]()
Daarom probeer ik nu naar 1 slaap(je) te gaan omdat we anders echt nergens komenquote:Op maandag 7 april 2008 21:04 schreef Moonah het volgende:
Dat is lang Snoop!
Dan zit je dus echt de hele middag aan huis gebonden.
En Lis heeft het lang volgehouden, 2 slaapjes.
Hoe doe je dat eigenlijk, met die 2 verschilllende maten? Heeft ze altijd één te grote schoen?
Dat je dat nog kan herinnerenquote:
Wat een mazzelaar ben jij YPPY. Milo doet het al maanden met 1 slaapje op een dag en als ik geluk heb dan slaapt hij 2 uurtjes achterelkaar. Als ik minder geluk heb een uurtje. Vandaag heeft hij helemaal niet geslapen overdag. Ondanks de vele wandelingen in zijn comfortabele wandelwagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |