abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57784753
Als ik even wil FOKken als Mikael wakker is dan zeg ik dat ik de computer moet maken. Dan gaat ie netjes naast me zitten wachten totdat ie pc gemaakt is en daarna mag hij altijd even iets op youtube kijken
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 2 april 2008 @ 20:15:23 #202
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57787536
Miffy, Finn is ook vaak ontzettend boevig als we ergens zijn waar hij het niet goed kent. Zeker bij mensen thuis, zijn vaak zoveel interessante spulletjes te vinden dat ie overal even aan moet zitten Zal wel een fase zijn Ooit blijkt vast dat we hem opgevoed hebben.
  donderdag 3 april 2008 @ 07:44:27 #203
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57797411
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:23 schreef MeNicole het volgende:
Als ik even wil FOKken als Mikael wakker is dan zeg ik dat ik de computer moet maken. Dan gaat ie netjes naast me zitten wachten totdat ie pc gemaakt is en daarna mag hij altijd even iets op youtube kijken
Ken is meestal verontwaardigd als ik achter de pc kruip voor mijn studie ofzo. Dan zet hij hem ook gerust uit Niks geduldig wachten, hahahaha!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_57797448
quote:
Op donderdag 3 april 2008 07:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ken is meestal verontwaardigd als ik achter de pc kruip voor mijn studie ofzo. Dan zet hij hem ook gerust uit Niks geduldig wachten, hahahaha!
Daar had Mikael ook een handje van. Taotdat ik een keer goed boos werd omdat ie de pc uitdrukte midden en een verslag die bijna klaar was Toen kon ik ehct wel janken. Alles weg. Sindsdien wijst ie ze zegt ie: Mika mag niet, mama boos. Dus hij snapt het nu wel
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 4 april 2008 @ 09:34:28 #205
4177 Jojogirl
pi_57822914
Pfff, heeft er iemand nog ene rolletje behang over? Volgensmij wordt het tijd dat papa weer thuiskomt of hebben we hier een hele nare fase. Finn is echt baldadig tot en met; speeltjes recht in je gezicht gooien van een meter afstand; gooien met eten en borden. Ik word er even helemaal tureluurs van en ben blij dat we vanavond naar m'n ouders gaan voor 't weekend. Even niet in m'n eentje met m'n manneke.
pi_57829443
O o Finn....wat een klein bandietje!

Ben vanmorgen weer met Meike naar de huisarts geweest, even ter controle. De ontsteking was over, het oortje was nog wat dof (?) en er zat nog wat vocht achter het trommelvlies. Maar dat kon ook nog niet helemaal beter zijn volgens de arts. Wel die afspraak over een week of 5 aanhouden om de boel nog eens te checken.Heb nog ff over vitamine D gevraagd, aangezien hier iemand zei dat teveel schadelijk zou zijn. Dat is zo....maar dan moet je wel heel veel te veel geven. De druppeltjes moet je geven als de R in de maand is, in de andere maanden halen ze genoeg vitamines uit het zonlicht.
Meike hing weer mooi de koningin uit. Vooral niet meewerken natuurlijk. En toen de dokter "dag" zei en ik vroeg of Meike nog even ging zwaaien schudde ze NEE! hihi
"wel een dametje met pit he!" "succes met de opvoeding.." pffff
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:56:11 #207
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57829797
Gelukkig gaat het met meikes oor de goede kant op Karin! Fijn!
Jojo, sterkte, meer kan ik je niet toewensen...

Mag ik even jubelen hier?
Mijn menneke heeft net voor het eerst van die regenbooglaarsjes aan...
Maat 22. Echt zooooo cute!
Hij liep net heel onwennig, alsof hij enorme schoenen aan had (hij is alleen van die leren slofjes gewend), maar nu gaat het al stukken beter!
We gaan zo dadelijk naar de beestjes en de speeltuin. Ik hoop dat er modder ligt!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:57:18 #208
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57829828
Gelukkig dat Meike aan de beterende hand is Karin!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:58:28 #209
94046 PM-girl
pi_57829856
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:56 schreef Moonah het volgende:
Gelukkig gaat het met meikes oor de goede kant op Karin! Fijn!
Jojo, sterkte, meer kan ik je niet toewensen...

Mag ik even jubelen hier?
Mijn menneke heeft net voor het eerst van die regenbooglaarsjes aan...
Maat 22. Echt zooooo cute!
Hij liep net heel onwennig, alsof hij enorme schoenen aan had (hij is alleen van die leren slofjes gewend), maar nu gaat het al stukken beter!
We gaan zo dadelijk naar de beestjes en de speeltuin. Ik hoop dat er modder ligt!
Leuk he, die eerste laarsjes! Simon liep er in het begin ook zo grappig mee.
Maar het schil tussen met laarzen de plassen in, of met schoenen, dat is nog niet zo doorgedrongen!
*
pi_57830587
Jojogirl succes met Finn hopelijk is de fase snel voorbij!

Hier op het moment ook zo'n fase. Gewoon echt niet willen luisteren tot aan het vervelende toe.
Schreeuwen, huilen, slaan, met spullen gooien en zo gaat het al een paar dagen. Dan een boterham willen, 1 hap nemen, boterham op de grond. Fruit willen, 2 happen en dan weer weigeren. Niet willen slapen en dan een anderhalf uur lang echt krijsen omdat hij moe is. Gelukkig is het maar een fase, maar af en toe kan ik er wel moedeloos van worden.

Karin wat fijn dat het weer de goede kant op gaat met Meike! Klinkt precies als Damian met nee schudden!

Lief hoor Moonah, laarsjes!
pi_57830686
Laarsjes
Hier is het eerste paartje (maatje19) intussen al te klein. Ik moet dringend eens kijken voor nieuwe, want als je mee gaat zaaltjes opkuisen met mama en papa is het erg leuk om in het water te lopen pletsen.
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:46:19 #212
94046 PM-girl
pi_57830835
We zijn hier overigens cold-turkey van de speen af.
Het kwam eigenlijk toevallig op, door een smetplekje dat te nat bleef met de speen erbij. Het gaat best aardig zonder, beter dan ik verwachtte.
*
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:53:15 #213
94046 PM-girl
pi_57830962
Bass Miss, sinds afgelopen week hebben we deze hond:

Ik vond het ook echt iets voor jou en Fons!
*
pi_57831635
leuk he laarsjes, hier ook een paar staan, roze met bloemetjes
Moonah, lekker veel modder gescoord????
Meike vind op het moment vooral "grotemensenschoenen" erg leuk
Geinig, klein duimpje met de reuzenlaarzen aan
Ik zal er eens een keer een foto van maken

Tsja, Appelsap, het klinkt bekend, kleine driftkikkertjes he
pi_57832221
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:53 schreef PM-girl het volgende:
[ afbeelding ]

Ja, leuk!
Wij hebben er zo eentje van 1961!
pi_57836982
Hier ook (Hema)laarsjes voor Juliette
en een regentuinbroek geleend van een buurvrouw, met regenjas erover heeft ze zo een tijd met Myrthe met de waterbaan gespeeld vanmiddag. Knoeien met water is echt een aanrader.
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:21:17 #217
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57840234
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:53 schreef PM-girl het volgende:
[ afbeelding ]

He die heb ik ook van toen ik klein was! Die staat nu bij mijn ouders, maar Anna zit steeds aan de staart te knagen, daar zit zo'n balletje op.

OK, een verkapte ik-kom-hier-vast-eens-neuzen-post...ik kruip weer stilletjes terug naar het babietjestopic...tot over 1,5 maand
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:46:27 #218
94046 PM-girl
pi_57848621
Dat staartje is inderdaad erg grappig! Ikzelf vind vooral het geluidje grappig, wanneer het hondje 'loopt'.
*
pi_57876423
Hihi zo'n hondje had ik vroeger ook. Die zal mn moeder vast nog wel hebben, dus kan Kyllian er daar ook mee spelen
  zondag 6 april 2008 @ 21:38:53 #220
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57877595
Ik had hem niet Ik had een kip..... Mijn zus had het hondje wel..... Ze staan nu beide bij mijn vader en zowel Fleur als Maud als ze kinderen van mijn zus spelen er met veel plezier mee.....

Hier alles goed trouwens. Maud begint inmiddels al wat voorzichtiger te lopen en ook meer te kijken waar ze loop. Op die manier worden de valpartijen minder veelvuldig en de blauwe plekken en bulten minder groot.
pi_57884301
Damian is al een dag of 4 aan de diarree en heeft nu ook wat luieruitslag. Zielig hoor want hij heeft er veel last van.
Maar ook wat positiefs, want sinds gister drinkt hij zomaar ineens uit een tuitbeker! Hij had gewoon in 1 keer door dat je er ook aan kan zuigen.
Ben zo benieuwd wanneer hij nou echt zal gaan lopen. Hij maakt steeds meer pasjes achter elkaar los. En hij probeert ook zelf over te lopen naar dingen die wat verder uit elkaar staan.
  † In Memoriam † maandag 7 april 2008 @ 12:53:54 #222
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57887395
Dan kan het echte lopen niet ver meer verwijderd zijn appelsap. Wat leuk joh om ineens die grote stappen te zien bij Damian (zowel letterlijk als figuurlijk). Die luieruitslag is zo zielig. Probeer in ieder geval niet schoon te maken met billendoekjes, maar gewoon met een nat washandje met water en hem wat langer in zijn blote kontje te laten. Daarnaast werkt de sudocreme hier goed tegen luieruitslag. Diarree weet ik eigenlijk niet wat je daar aan zou kunnen doen behalve hem toch genoeg vocht binnen te laten krijgen.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_57892720
Ik kom alvast even rondneuzen...

De meiden lijken alleen 's middags echt even lekker te slapen...'s Ochtends klein dutje. Of niet.
Vanaf wanneer gingen de kids van jullie naar 1 slaapje ?
  maandag 7 april 2008 @ 18:20:39 #224
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57893484
Foei K_P, nog een maand hoor....gauw terug jij!! (en ik ook).

Ben wel benieuwd naar de antwoorden, Anna doet ook nog maar 1 slaap (4 uur slaap op een middag zou ik geen dutje meer noemen...)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_57895588
Kyllian ging vanaf ongeveer 1 jaar over naar 1 slaapje. Overgangsfase duurde ongeveer 2 maanden. In die periode was het wisselend, de ene dag 2 andere dag 1 slaapje. Nu slaap hij al een paar maanden ongeveer 2 uurtjes per dag (12.30-14.30).
  maandag 7 april 2008 @ 20:14:30 #226
4177 Jojogirl
pi_57895978
Finn ging pas bij zowat anderhalf over naar 1 slaapje volgensmij en heeft ook ene maand ofzo gehad dat het de ene dag 1 de andere dag 2 keer slapen was. Nu is het nog 1 slaap(je) van soms amper een uur, soms zowat drie uur.

En las ik nou ergens maat 19 laasrjes voor Fons? Wat een minimaatje Of heeft Finn schuiten met z'n maat 24 (waarvan we zaterdag even gaan laten nakijken of die niet ook alweer te klein zijn).

Finn is trouwens weer hanteerbaarder sinds z'n papa gisteren thuisgekomen is. Al lijkt een deel van z'n gedrag toch echt ook een fase te zijn: boos/gefrustreerd omdat dingen niet lukken (zelf eten) en als we hem niet begrijpen (hij zegt steeds meer nieuwe woordjes). Hij wil zo veel, maar kan soms veel minder dan 'm lief is
  maandag 7 april 2008 @ 20:24:49 #227
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57896168
Schoenen in maat 22? Wat is Thies groot! Anna zit nog in 19 en daar kan ik geen laarsjes in vinden.

Anna heeft nu regelmatig nog 2 slaapjes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 7 april 2008 @ 20:31:00 #228
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_57896308
Yppy, ik zag vandaag toevallig laarsjes in de aanbieding bij V&D en daar zaten maatjes 19 bij (ik baalde nog wat maatje 23 van Brent was er dus niet meer )
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 7 april 2008 @ 20:52:53 #229
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57896751
Wat voor laarsjes zoek je, Yppy? Bij de Hema hebben ze wel regenlaarsjes in 19

Wat een kleine voetjes zie ik trouwens voorbij komen Of Tijn is erg groot met z'n maatje 22,5
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 7 april 2008 @ 20:54:55 #230
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57896794
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
hem wat langer in zijn blote kontje te laten.
Heb je je bank wel schoon gekregen?
Anders moeten we Vief even om advies vragen, hoe die dat doet met je kind in zijn blote billen laten lopen...

Appelsap, als de luieruitslag niet té erg is, of alweer zo goed als genezen, dan doe ik altijd nog een paar dagen vaseline erop. Dat sluit de huid af, zodat die echt 'tot rust' kan komen (zonder nog meer geïrriteerd te worden door urine en poep).
  maandag 7 april 2008 @ 20:55:59 #231
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57896828
Oh, en volgens mij heeft alleen Anna zulke ieniemini voetjes hoor.
Fons liep al een poosje op te kleine laarsjes, als ik me goed herinner.
pi_57896855
Lis is nu 18 maanden en we zitten nu in de overgangsfase van 1 naar 2 slaapjes. Vandaag ging ze er om 13.00 uur in en werd om 16.30 uur wakker

Lis heeft 1 voetje dat maat 21 is en de andere is 22...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_57896884
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:14 schreef Jojogirl het volgende:

En las ik nou ergens maat 19 laasrjes voor Fons? Wat een minimaatje
De nieuwe laarsjes zijn maat 21, maar die zitten wel nog erg ruim.
  maandag 7 april 2008 @ 21:04:17 #234
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57897003
Dat is lang Snoop!
Dan zit je dus echt de hele middag aan huis gebonden.
En Lis heeft het lang volgehouden, 2 slaapjes.
Hoe doe je dat eigenlijk, met die 2 verschilllende maten? Heeft ze altijd één te grote schoen?
  maandag 7 april 2008 @ 21:18:04 #235
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57897267
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:54 schreef Moonah het volgende:

[..]

Anders moeten we Vief even om advies vragen, hoe die dat doet met je kind in zijn blote billen laten lopen...

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 7 april 2008 @ 21:19:10 #236
4177 Jojogirl
pi_57897288
Ik vind die 22.5 wel meevallen E.T. Finn z'n eerste "echte" schoenen waren ook maat 23 en toen was ie 16/17 maanden volgensmij.
  maandag 7 april 2008 @ 21:34:11 #237
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57897622
Bij onze hema hadden ze vanaf 21 en bij de v&d heb ik nog geen laarsjes gevonden. Zal binnenkort eens gaan zoeken. Anna is gewoon klein, vandaar de kleine maat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57897768
Bij de Prenatal hadden ze hier ook laarsjes in maat 19.
Kyllian heeft nu maat 21, maar die laarsjes van de Hema floepen zo bij hm uit. Lopen de andere kids er hier wel goed op? Hij heeft wel vrij smalle voeten volgens mij. Er staan ook laarsjes van LIEF klaar, maar die zijn nog 2 maten te groot
pi_57897793
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:04 schreef Moonah het volgende:
Dat is lang Snoop!
Dan zit je dus echt de hele middag aan huis gebonden.
En Lis heeft het lang volgehouden, 2 slaapjes.
Hoe doe je dat eigenlijk, met die 2 verschilllende maten? Heeft ze altijd één te grote schoen?
Daarom probeer ik nu naar 1 slaap(je) te gaan omdat we anders echt nergens komen

Ze heeft nu maat 23 schoenen gekregen. En dat model zat aan beide voeten het best van alles. Misschien trekt het nog wel bij.
In de eerste schoenenwinkel waar we waren hebben ze haar voetjes opgemeten en die zeiden er niks over. En dat was nog wel zo'n gerenomeerde zaak waar de schoenen van mijn vriend vroeger ook gekocht werden omdat het zo fantastisch goed was
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_57897906
hier ook wel maat 19 bij de hema
Heb voor Meike trouwens maat 21 gehaald qua laarsjes, zijn nu nog veel te groot, maar ze hoeft ze nu ook nog niet aan.
Meike is om en nabij haar verjaardag naar 1 slaapje gegaan. Ze slaapt sochtends tot een uur of 8, en dan rond half1 er weer in, en slaapt dan zo'n 2,5 uur
Ze is eigenlijk van de een op de andere dag overgegaan naar 1 keer slapen. We waren op visite geweest, en toen was ze wat later op bed gekomen, en ging toen ineens 3 uur slapen achter elkaar, ipv 2 keer anderhalf uur. Scheelt al een stuk in gebondenheid dat ze de hele ochtend wakker is!
  † In Memoriam † maandag 7 april 2008 @ 21:59:21 #241
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57898287
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:54 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dat je dat nog kan herinneren
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † maandag 7 april 2008 @ 22:01:46 #242
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57898371
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:24 schreef YPPY het volgende:
Anna heeft nu regelmatig nog 2 slaapjes.
Wat een mazzelaar ben jij YPPY. Milo doet het al maanden met 1 slaapje op een dag en als ik geluk heb dan slaapt hij 2 uurtjes achterelkaar. Als ik minder geluk heb een uurtje. Vandaag heeft hij helemaal niet geslapen overdag. Ondanks de vele wandelingen in zijn comfortabele wandelwagen.
pi_57898590
ik heb nog wel hema-regenlaarsjes in maat 20 dacht ik (of ze moeten bij de buren liggen inmiddels), roze met bloemen. Als je interesse hebt mag je wel pm-en Ze horen op de baby-afdeling te liggen.
Juliette groeit nu in maat 22 maar hema-laarzen maat 21 passen best, maat 22 schopt ze zo uit.
En ze slaapt al heel lang alleen ś middags, van 13 tot 15u ongeveer. Maar als t zo uitkomt kan het middagdutje wel later, is echt ideaal.
pi_57898938
Eerste schoentjes in maat 22 lijkt me wel erg groot.
Toen Fons begon te lopen deed ik hem 19-20 aan en die waren toen toch echt nog te groot.
  † In Memoriam † maandag 7 april 2008 @ 22:25:58 #245
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57899009
Milo heeft afgelopen zaterdag zijn eerste schoentjes gekregen in maat 20. Ze staan zo ontzettend stoer
pi_57904886
Damian deed het voor zijn eerste verjaardag een paar maanden met 1 slaapje op een dag. Maar dat is ineens omgeslagen en toen weer 2 slaapjes. Nu schommelt het al een maand of 2. Meestal nog 2 slaapjes maar een enkele keer toch ook weer 1. Zo heeft hij gister maar 1 slaapje gehad van 3 kwartier en daar had hij genoeg aan. Maar er zijn ook dagen bij dat hij 2 slaapjes van allebei anderhalf uur heeft.

Damian heeft nu maat 19, vrij klein dus.

Moonah bedankt voor de tip, dat wist ik nog niet.
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:25:20 #247
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57905546
yppy; bij hema aan de babykant bij de sokjes enzo liggen laarsjes vanaf mt 19.
en bij scapino heb ik ooit voor max rode laarsjes in mt 19 gekocht, daar gingen ze zelfs vanaf 18. maar de hema laarsjes zijn iets mooier en zachter.
en prenatal misschien?
en ik was net bij v&d en daar zag ik ze ook liggen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 8 april 2008 @ 13:49:01 #248
94046 PM-girl
pi_57909304
Wij zijn met maat 20 begonnen en zitten nu op 21. De laarzen die we hebben zijn nog wel 20, maar passen nog, ze vallen wat ruim.

Wat betreft de slaapjes, daarin waren we extreem vroeg naar 1 slaap, ik gok met ruim zes maanden? Wel is en was het een lange slaap, van minimaal 2 a 2,5 uur. En tot enkele weken terug sliep meneertje 's morgens erg lang, soms wel tot half elf! Dat hebben we helaas niet meer...!
*
  dinsdag 8 april 2008 @ 19:04:18 #249
108648 cattie
lieve moeder
pi_57915891
Toen Ive 1 jaar en 3 maanden was, kreeg hij zijn eerste schoentjes, maat 22. En nu heeft hij alweer maat 23. meneer Bigfoot.

Ive slaapt sinds hij ongeveer een jaar is nog maar 1 keer. En dan meestal rond de 1,5 uur.

Ive is trouwens gek op tandenpoetsen! Hij wil dat meerdere malen per dag.
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:21:56 #250
94046 PM-girl
pi_57919206
Dat is makkelijk Cattie, Simon haat het echt, dat tandenpoetsen.
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')