Dat zeg ik niet, die vind ik ook heel lekker. Ik wilde gewoon eens iets anders proberen en ik vond dit toch ook wel een goede. De bereidingstijd is alleen wel 20 keer zo lang [anderhalf uur]quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:58 schreef SlamD het volgende:
En de standaard caesar salad is niet lekker, want...?
Onderweg, zal de eerste post wel editenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:00 schreef Byte_Me het volgende:
geef het recept dan ook meteen, zodat je topic in CUL past!
Oh dat kan ook natuurlijk, volgende keer maar eens proberen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:54 schreef MrDrako het volgende:
Wat ook te doen is, als je er meer een maaltijd salade van wil maken, is gewone kipfilets kopen en deze in reepjes snijden zodat je iets meer vlees hebt en er de hoofdmaaltijd van bouwt ipv een voor/zij gerecht
Hij is al op! We moesten vroeg eten want we gaan zo weg. Ik heb er wel een beetje een eigen draai aangegeven. Ik had ook knoflook gesneden en die bij de kip gedaan en Tijm ipv Rozemarijn, die was nl vers overal uitverkocht.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:57 schreef Plane_mad het volgende:
Vertel me hoe je hem vond, ben benieuwd!
Nou het is inmiddels opquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:22 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Nou de kip staat in de oven
Heb de dressing al gemaakt (hoewel ik niet weet of we daar zo'n fan van gaan zijn ... ) en de sla staat klaar ... nu nog 40 muniten wachten op eerste deel van de kip ...
Oeh, zou je daar het recept van willen posten?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:01 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb die pas ook gemaakt. Echt heerlijke salade.
Afgelopen weekend ook een heerlijke chocolade taart met aardbeien en frambozen van Jamie Oliver gemaakt. Die viel ook erg goed in de smaak.
maar daarom is het nog geen vuilakquote:
Wordt het dan geen sla met olie en azijn dressing? Het caesar gedeelte wordt grotendeels bepaald door de saus (met ansjovis)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:57 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
de saus viel niet in goede aarde dus volgende keer maar gewoon weer oil en vinigarMaar de salade zelf eten we vakar
* Muck wijstquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:45 schreef Stansfield het volgende:
sorry was vergeten het recept hier neer te zetten.
Hier komt die dan.
Ga je gangquote:Misschien is een centraal jamie oliver topic wel een idee??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop