vooral het anticperen moet je wel aanleren. het duurt net ff wat langer voor je stilstaat met de auto, en je kan er een stuk harder meequote:Op dinsdag 15 april 2008 23:46 schreef Geqxon het volgende:
Verkeersinzicht is totaal anders op een auto. Je moet veel verder van te voren handelen, veel verder naar voren kijken en ook "actief" kijken, dus niet even je kop ronddraaien zoals op de scooter.
Niet gehadquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
En het technische gedeelte ook. Geen vragen over lampjes, onder de motorkap en dat soort dingen. Wel nog ogentest trouwens.
Hoort volgens mij alleen bij nieuwe stijl. En bij mijn TTT was de enige "technische" vraag of ik met stadslicht of dimlicht aan moet rijden in het donkerquote:
M'n instructeur was gister iets later, dat kwam door die klotezon zei iequote:Op maandag 14 april 2008 19:37 schreef Sanderrrr het volgende:
Heeft iemand van jullie al een klote zon opmerking gemaakt?
wtf, 14 maart was mijn 1e examen, 26 april wordt het mijn 3e keer alquote:Op woensdag 16 april 2008 11:57 schreef Nashje het volgende:
Vriend van me is vanmorgen gezakt, kan eind juli pas weer op.
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
wtf, 14 maart was mijn 1e examen, 26 april wordt het mijn 3e keer al![]()
Kleine rijschool zeker?
quote:Examensysteem CBR onder druk
Uitgegeven: 3 april 2008 19:08
RIJSWIJK - Het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) worstelt met het reserveringssysteem voor de examens. Dat leidt ertoe dat in sommige regio's de wachttijden voor het afleggen van het rijexamen fors oplopen.
Mja, maar kleine rijscholen hebben meer last van die wachttijden omdat grotere meestal massaal examens inkopen van tevoren, waardoor kleinere langer moeten wachten...quote:
Ik reed gewoon door de stad, geen industrieterrein voor mij. Wel gewoon kleine weggetjes omdat je aan eindeloos lange wegen buiten de bebouwde kom oid toch geen reet hebt.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:25 schreef dery1990 het volgende:
Hee mensen,
Ik ben net 18 jaar geworden en had meteen al een proeflesje genomen. Heb daarvoor nog nooit gereden, ben trouwens wel een autofreak en weet hoe ik moet rijden. Maar is het normaal, dat als je bij je 1e rijles meteen, in mijn geval, van Groningen naar Roden moet rijden? Ik had er trouwens geen problemen meemaar het is omdat ik andere mensen ken die alleen maar op industrie terreintjes mochten rijden bij hun eerste les.
Dus het ligt blijkbaar aan mij?
Ik reed trouwens bij stichting rijopleidingen.
Tuurlijk heb ik tijdens de rit fouten gemaakt, maar heel veel dingen die hij zei waren in tegenspraak met wat die mentor had gezegd. Ik neem aan dat een mentor beter opde hoogte is dan een normale examinator, maar deze maakte er een heel probleem van dat ik de weg niet kende in Rijswijk. Ook toen ik hem had uitgelegd dat we hebben gelest in Leiden maar noodgedwongen hier moesten afrijden omdat er in Leiden geen plek was had hij daar geen begrip voor. Gaat het hier nu om routekennis of rijvaardigheid?quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:47 schreef Geqxon het volgende:
Ja, want het is natuurlijk niet jouw fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |