Doe maar. Laat je het even weten?quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:21 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ik zal het eens voorleggen aan mijn instructeur of hij denkt dat dit plausibel is. Dat ik zó goed wilde rijden, dat het juist naar de andere kant doorsloeg.
Succes! Chauffeursdiploma wil ik ook zo snel mogelijk halen, lijkt me echt super om zo`n groot, zwaar voertuig te besturen. Maar het kost wel een vermogen zeker?quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Yep
3 delen om precies te zijn.
Verkeer, techniek en administratie.
Bij elkaar is dat het chauffeursdiploma CCV-b (vrachtwagen)
Chauffeursdiploma valt best mee.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:38 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Succes! Chauffeursdiploma wil ik ook zo snel mogelijk halen, lijkt me echt super om zo`n groot, zwaar voertuig te besturen. Maar het kost wel een vermogen zeker?
Valt best mee, kunt ook gewoon de tijd nemen voor rijlessen.quote:
Ik ben wel blij dat ik het heb gedaan, ookal heb ik geen vrijstelling. Weet nu hoe het gaat en hoe (slecht) ik presteer onder drukquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:21 schreef Linnie20v het volgende:
Valt best mee, kunt ook gewoon de tijd nemen voor rijlessen.
Waarom binnen 1,2,3 maanden? Vind het echt onzin om een week voor mijn examen een TTT te hebben...zonde van het geld ook...
![]()
Ja, als ik zo terug denk heb ik bij terugkomst op het cbr wel geparkeerd. Dat ging wel netjes, zo netjes dat ik daar niet eens aan heb gedacht. Hij heeft het ook nooit persoonlijk verteld, ik vernam het schriftelijk op het advies formulier.quote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef p-etr-a het volgende:
Heb je geen parkeeropdracht of zo gedaan, Mister911?
Ik rij bij Dragan, en ik ben er tot nu toe erg tevreden overquote:Op zondag 13 april 2008 21:33 schreef Erasmo het volgende:
Heeft iemand nog tips qua Amsterdamse rijscholen en welke ik absoluut wel/niet moet nemen?
Die had geen plek tot mei... ff naar wat anderen gebeld en heb donderdag intestquote:Op maandag 14 april 2008 10:02 schreef godigita het volgende:
[..]
Ik rij bij Dragan, en ik ben er tot nu toe erg tevreden over
Leuk!quote:Op maandag 14 april 2008 18:26 schreef Alec690 het volgende:
Aloha!
Net gebeld door mijn rijschool; zaterdag 8:30 eerste échte rijles.
De ellende gaat nu dan echt beginnen!
Fonteinkerk, meer info:quote:Op maandag 14 april 2008 13:05 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand welke kerk het orientatiepunt van Leusden is?
Zal er waarschijnlijk wel bij zitten, iedereen die ik ken had hem al na 3 werkdagen zonder spoedaanvraag.quote:Op maandag 14 april 2008 20:15 schreef cygnusx het volgende:
Zeg, hoe lang duurt het normaal gesproken voordat je hem kunt afhalen als je je rijbewijs hebt aangevraagd? Heb m donderdag aangevraagd, morgen komen er weer een stapel binnen. 5 dagen dus, zou mijnen dus ook bij moeten zitten of niet?
(Zou goed uitkomen, mijn pa moet een lift hebben naar Hardenberg (34 km van mij af) dinsdagavond, zou leuk zijn als 1e ritje )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |