En in het jaar dat Van Breukelen dat deed werd NL Europees Kampioenquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
´´ mijn Hans van Breukelen moment ´´
dat deed ie zo evenquote:
Ja hij heeft nou al 2x de beker voor je ploeg gepakt!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:00 schreef Dos37 het volgende:
Jezus wat een fucking held. Standbeeld voor het leven
quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:20 schreef Oente het volgende:
[ afbeelding ]
EDJEEEEEEEEEEEEEE
Het is hem gegunt, gewoon de beste keeper van de wereld.
quote:'Dit was eindelijk mijn Hans van Breukelen-moment'
'Dit is geen jongensboek, maar een oudere mannenboek', jubelde Edwin van der Sar voor de camera van de NOS nadat hij met een gekeerde strafschop de Champions League-finale tussen Manchester United en Chelsea had beslist.
'Ik wist waar-ie heen ging', herinnerde Van der Sar aan de cruciale penalty van Nicolas Anelka. 'Ik wachtte iets langer dan normaal. Ik zag hem komen, ik wist dat-ie op mijn handschoenen zou komen. Ik wist dat ik deze zou hebben en dat is het lekkerste.'
'Eindelijk had ik mijn Hans van Breukelen-moment. Ik heb er mijn hele carrière achteraan gezeten.' Van Breukelen was in 1988 de doelman die namens PSV de beslissende strafschop keerde in de Europa Cup I-finale tegen Benfica.
Van der Sar was sowieso uitgelaten na de winst van zijn tweede Champions League. 'Ik denk dat ik stop, serieus', zei hij met een glimlach, waarna hij vervolgde, 'Ik zal beloven dat ik het niet te laat maak en maandag om drie uur bij het Nederlands elftal ben.'
Dat vind ik echt weer van die loze uitsprakenquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Belooft weer weinig goeds voor een komende penaltyserie op het EK.
Het is een Ajacied, wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat vind ik echt weer van die loze uitspraken
Timmer moet zijn plek innemen inderdaadquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Belooft weer weinig goeds voor een komende penaltyserie op het EK.
En dan de rest van de wedstrijd zeker.. vd Sar gleed constant weg, zag er slecht uit bij elke aanval van Chelsea... Man, doe je havenslaafbril eens af. Wees blij dat die man dit EK nog wilt spelen voor ons!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik ben blij dat hij die ene bal pakte, maar voorderest bakte hij er bij de penaltys helemaal niets van. Veel te sloom en te stijf. Ik hoop dat hij op het EK een beetje zijn vorm herpakt, anders zijn we de enige stabiele factor ook nog eens kwijt.
En toch ook enorm knap hoe hij, na een stapje te hebben teruggezet, weeral 3 seizoenen vlot meedraait bij een club als ManU.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:42 schreef Leatherface het volgende:
De beste keeper ter wereld, zoals sommigen zeggen, weet ik niet. Hij behoort in ieder geval tot de grote keepers. Dat is wel duidelijk.
Ik doelde alleen op de penaltyserie.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:44 schreef Luco het volgende:
[..]
En dan de rest van de wedstrijd zeker.. vd Sar gleed constant weg, zag er slecht uit bij elke aanval van Chelsea... Man, doe je havenslaafbril eens af. Wees blij dat die man dit EK nog wilt spelen voor ons!
Ik ben ook voor Man Utd hequote:Op donderdag 22 mei 2008 11:44 schreef Luco het volgende:
[..]
En dan de rest van de wedstrijd zeker.. vd Sar gleed constant weg, zag er slecht uit bij elke aanval van Chelsea... Man, doe je havenslaafbril eens af. Wees blij dat die man dit EK nog wilt spelen voor ons!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |