Is dit een verkapte namedropping-post?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:16 schreef BlackRebel het volgende:
de zanger van the wombats belde me gisteren op om te zeggen dat mijn vriendin niet op LL is dit jaar...
ot: het is tijd voor een nieuwe namenronde....
Flogging Molley hoeft van mij niet meer zo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:36 schreef Albert86 het volgende:
Van mij mag Gogol Bordello nog wel eens komen op LL. Waren in 2006 ook erg gaaf! En Flogging Molly en Reel Big Fish mogen van mij ook wel aanwezig zijn
quote:Welke FOK!ers gaan?
CherryLips
ondeugend
Peaceman
Diaan73
WalterSobchak
ruud_fr
Laton
rubbereend
Dupje
siraic
crossover
kreuk050
Leonos
kciR
Mathijz
Tourniquet
kesselman
Byte_Me
ScottTracy
Brother52
Toad
Memento-Mori
Zeiksnor
De Wouzeraar
BlackRebel
Kweek89
On
vogelkooi
Myster_E
PastoorPeter
Mistaken
Eventic
FLR
EvilWasp
AffenStrudel
Markeerstift
Reddiablo
added, mezelf ook maar meteenquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:44 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Voeg mij ook maar toe. Heb me kaartje al 2 week thuis liggen![]()
Wordt mijn 3e Lowlands dit jaar. 2006 en 2007 ook geweest en aangezien Killswitch Engage komt, moet ik wel heen xD
Vriend van me heeft het gister nog even nagevraagd. Ze zeiden dit keer dat ze waarschijnlijk op Lowlands staan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren hebben ze niks gezegd, maar het publiek was sowieso leuker dan de muziek.
Maar ik heb die lui dan ook niet persoonlijk gesproken, zou ze nog steeds niet herkennen.
Eens, BYOP was idd heel kort haha. Misschien volgende week ff checken in Doornroosjequote:Op woensdag 26 maart 2008 16:35 schreef Noodles het volgende:
Dat de Wombats komen verbaast me niks, eerlijkgezegd word ik er niet echt warm van. Ik hoop dat ze dit jaar misschien wat betere afsluiters hebben, want afgelopen jaar hadden ze met Killers, KC en Tool drie imho compleet overschatte bands binnengesleept. Hoewel, de Killers gingen nog wel, maar ik snap werkelijk niet dat iedereen, inclusief recensenten van bijv. Oor of 3voor12, zo lovend was over het Kaiser Chiefs optreden. Dit jaar mogen ze wel met wat anders komen dan met de reguliere festivalmeuk.
Van mij mogen Vampire Weekend, Blood Red Shoes, en Be Your Own Pet wel komen. Die laatste hebben net een toffe plaat uit, en hun optreden in 2006 was ronduit explosief (en kort). Verder ben ik blij met the National, mooie muziek en ideaal om ff bij uit te rusten.
Totaal niet verassend die Wombats inderdaad, Vorig jaar werd ik zelfs een beetje moe van de vele brit pop bandjes. Mag van mij wel wat minder dit jaar....quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:35 schreef Noodles het volgende:
Dat de Wombats komen verbaast me niks, eerlijkgezegd word ik er niet echt warm van. Ik hoop dat ze dit jaar misschien wat betere afsluiters hebben, want afgelopen jaar hadden ze met Killers, KC en Tool drie imho compleet overschatte bands binnengesleept. Hoewel, de Killers gingen nog wel, maar ik snap werkelijk niet dat iedereen, inclusief recensenten van bijv. Oor of 3voor12, zo lovend was over het Kaiser Chiefs optreden. Dit jaar mogen ze wel met wat anders komen dan met de reguliere festivalmeuk.
Van mij mogen Vampire Weekend, Blood Red Shoes, en Be Your Own Pet wel komen. Die laatste hebben net een toffe plaat uit, en hun optreden in 2006 was ronduit explosief (en kort). Verder ben ik blij met the National, mooie muziek en ideaal om ff bij uit te rusten.
Van mij mag het programma van Fields of Rock wel op Lowlands komen!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:10 schreef kriele het volgende:
Fields of Rock gaat niet door. Metalblok op LL? Judas Priest is wellicht beschikbaar.
Jep 2006. Nou dan mag ie nu wel weer komenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Danko Jones staat er toch sowieso elke 2 jaar, en was 2006 niet de laatste keer? Of was het vorig jaar?
Hij was er in ieder geval in 2002 en 2004.
Opethquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:55 schreef Dupje het volgende:
[..]
Van mij mag het programma van Fields of Rock wel op Lowlands komen!
Danko Jones, Apocalyptica, Rise Against!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:00 schreef Hellfudge het volgende:
Isis, pelican, jesu enzo lijkt me ook wel aardig...
Daar voor kun je ook naar Symforce II in de 013 een week na Lowlands.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:27 schreef Reddiablo het volgende:
Opeth, Pain of Salvation... mmmmmmmm!!!
Muziek vind ik wel leuk, maar ik heb ze al vorig jaar op LL en dit jaar in de HMH gezien. Derde keer zou echt te veel zijn denk ik.quote:
Danko Jones, Judas Priest, Apocalyptica en Rise Againstquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:55 schreef Dupje het volgende:
[..]
Van mij mag het programma van Fields of Rock wel op Lowlands komen!
Danko Jones, Apocalyptica, Rise Against!
Festivalhoeren idd, net als FFquote:
Danko heeft een nieuw album, dus de kans is zeker aanwezig...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jep 2006. Nou dan mag ie nu wel weer komen
Bron?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:51 schreef albertfriet het volgende:
Nieuwe act bevestigd: Parsletmouth
Klopt, of gewoon allebeiquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Daar voor kun je ook naar Symforce II in de 013 een week na Lowlands.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ja en na 1x in 2005 heb je het ook wel gezien
Is van harte welkom!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:55 schreef ruud.nl het volgende:
Sven Väth wordt hier als gerucht genoemd:
http://www.partyscene.nl/(...)e14d58243ceadbb6d9b4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |