Soempie woont niet met zoveel mensen in een huis en LB dacht ik ook niet. Etcie woont helemaal niet in Groningen, die hoort dus ook veilig te zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar zijn de Groninger studentes hier... ????
Wowquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
Check deze dwaas
Wegloopjongere fietst naar Polen
Je kan 'm gek noemen maar ergens heeft 'ie mijn respect wel.
En dat is 1...quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik leef nog hoor, en ik woon inderdaad niet in een pakhuis. Wat ik normaal wel jammer vind want dat zijn schitterende panden, maar nu even niet nee!!![]()
Ga zo wel even bij een vriend checken of een van zijn vrienden niet toevallig in dat pakhuis woonde
Ah joh, Soempie woont tegenwoordig hoe dan ook voornamelijk in Bredaquote:
Mooi Nederlandsquote:Bloedmooi Arabisch Vrouw
Mooie Vrouwen Voor Afspraken En Huwelijk.
273000 Leden 100% Gratis!
Dat is ook wel handigquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:58 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een compromis bedacht, ik ga leren in bed en als ik dan te moe ben doe ik een tukkie
Etcie studeert in Groningen maar woont er niet, Pitt weet ik niet zeker maar ik dacht van niet. Da's dus 3quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Zoals ik al zei: Soemp is sowieso niet thuis EN woont niet in een pakhuis met 24 mensen. Dus dat is 2.
"voor afspraken en huwelijk"quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:05 schreef MaJo het volgende:
Jezus Mohammed die advertentie hierboven
[..]
Mooi NederlandsBllloooeetmoj arabiesj frau
Allebei Stadskanaalquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Etcie studeert in Groningen maar woont er niet, Pitt weet ik niet zeker maar ik dacht van niet. Da's dus 3
Ik haal mijn kant en klaar mailorder bruidjes toch echt liever hier. Die hoeven geen gewaad om van allah.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
"voor afspraken en huwelijk"
Wat, krijg je de trouwring er vast bij ofzo? Kant en klaar pakket?
Daar zeggen ze alleen dat ze Tatjana of Ludmila heten en sturen dan een foto van zichzelf naar je, waarop echter Georgina Verbaan afgebeeld staat...quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
Ik haal mijn kant en klaar mailorder bruidjes toch echt liever hier. Die hoeven geen gewaad om van allah.
Die zin had ik nog niet eens gelezen, ik bleef steken bij 'mooi arabiesj vrouw'quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
"voor afspraken en huwelijk"
Wat, krijg je de trouwring er vast bij ofzo? Kant en klaar pakket?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik haal mijn kant en klaar mailorder bruidjes toch echt liever hier. Die hoeven geen gewaad om van allah.
Een foto van Georgina Verbaan? Ik mag hopen dat ze dan een mooiere vrouw uitkiezenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar zeggen ze alleen dat ze Tatjana of Ludmila heten en sturen dan een foto van zichzelf naar je, waarop echter Georgina Verbaan afgebeeld staat...
Heb die website even zitten bekijken en ik begrijp op zich nu wel waarom bepaalde mannen hun heil daar proberen te zoeken...quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
Kennelijk is zij in Rusland een voorbeeld van aantrekkelijkheid...quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:22 schreef MaJo het volgende:
Een foto van Georgina Verbaan? Ik mag hopen dat ze dan een mooiere vrouw uitkiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |