Hmz misschien toch maar is de Trip onder het stof vandaan halenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:25 schreef didotcicero het volgende:
Voor de mensen met een meetzoekercamera:
[ link | afbeelding ]
21 maart: Rangefinder International Day
Mooi excuus om weer eens met de camera d'r op uit te trekken... (elk excuus is een goed excuus)
Hier (FF 2) doet hij het primaquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:44 schreef freud het volgende:
@'hier ook' mensen; ik ga er naar kijken
Ja, dacht al zoiets, want heb snel ff die balk erboven gemaakt. Wil een paar albums echter omgooien, en alleen Party in die stijl houden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:59 schreef Yoni het volgende:
Het is echt alleen de homebutton die niet goed werkt volgens mij.
Edit: idd... want die wijst naar index.htm in het menuframe wat index.php in het mainframe zou moeten zijn
Dacht al dat ik gek aan het worden wasquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:44 schreef freud het volgende:
@'hier ook' mensen; ik ga er naar kijken
Mijn pa weet er ook alles van. Maar ik wil wel gewoon meekijken en het proberen te snappenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:18 schreef Ynske het volgende:
belastingen
mijn paps heeft gister alles meegenomen en doet t voor me
dat is iets waar ik nu op dit moment toch niet uitkom. zit nog regelmatig als ik met iets bezig ben me af te vragen hoe en wat ik moet doen
andere jaren help ik altijdquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mijn pa weet er ook alles van. Maar ik wil wel gewoon meekijken en het proberen te snappen
Jaaa! Doen! Doen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hmz misschien toch maar is de Trip onder het stof vandaan halen
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:08 schreef didotcicero het volgende:
Tuurlijk, heb nog wel een paar rollen behang over. Geen puber die daar niet achter past.
Bij ons in de sporthal begon het ineens te lekkenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:21 schreef prupke het volgende:avond
zo het stormt me hier een partijmet het nodige water wat uit de hemel stort...
lekken is nog tot daar aan toe... zolang het zaakje mar niet instort of het dak er af waaitquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Bij ons in de sporthal begon het ineens te lekkenZelfs binnen ben je niet veilig...
Neuh... hopelijk hebben de volleyballers na ons daar geen last vanquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:33 schreef prupke het volgende:
[..]
lekken is nog tot daar aan toe... zolang het zaakje mar niet instort of het dak er af waait
Bijna bedtijd... terecht dat je gaat relaxenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Zoooooooooooooooo...foto's klaarNu relaxen
Feliquote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:38 schreef Erasmo het volgende:
Morgen (vandaag eigenlijk) de nieuwe body halen
Zo makkelijk kan het dus zijn om vermogen op te bouwen. Je houdt niet al te veel rekening met het werkplezier van je medewerkers en voila, 250 miljoen aan vermogen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:58 schreef freud het volgende:
Hier ook alle bekertjes gezet rond de lekpunten in het raamkozijn van mijn kantoor. Bazen met een vermogen van 250 mln die te gierig zijn om een gebouw te onderhouden zijn zielig. Het licht mag ook niet aan op de gang, want dat kost ook geld, verwarming mag pas na 8:30 aan (makkelijk als je om 7:00 begint), en het gebouw is het laatst in de tachtiger jaren verbouwd. Oh, en een 2mb lijn delen met 70 man is vervelend
.
Zo. Dat is er ook weer uit...
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:58 schreef freud het volgende:
Thx for the grub.
Hier ook alle bekertjes gezet rond de lekpunten in het raamkozijn van mijn kantoor. Bazen met een vermogen van 250 mln die te gierig zijn om een gebouw te onderhouden zijn zielig. Het licht mag ook niet aan op de gang, want dat kost ook geld, verwarming mag pas na 8:30 aan (makkelijk als je om 7:00 begint), en het gebouw is het laatst in de tachtiger jaren verbouwd. Oh, en een 2mb lijn delen met 70 man is vervelend
.
Zo. Dat is er ook weer uit...
Scheelt maar een half uurtjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:42 schreef Ynske het volgende:
vroeg wakker?
onmenselijk vroeg wakker omdat er een achterlijke idioot hiet om half 7 gaat lopen bellen met het niveau van een Brandalarm
maar ik mag nog eventejs blijven hangen voor ik weer moet gaan werken
Dank voor het ontbijt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Feli![]()
Pfffff Xil is vrij en we missen gelijk een ontbijtje
* An24 snel de keuken overhoop haalt. Verse jus, een eitje en croisantjes. Koffie en thee natuurlijk niet te vergeten![]()
Smakelijk en doei!
En volgensm ij wordt het het hele weekend dit weerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:14 schreef sanger het volgende:
Wat een kutweer.
* sanger ziet zijn dagje naar IJmuiden in de regen opgaan
Het is nu wel droog hier. Ik ga dus wel even gluren in IJmuiden. En mijn tas is toch voorzien van een regenhoesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En volgensm ij wordt het het hele weekend dit weerDus geen leuke dingen doen
Binnen kan je ook hele leuke dingen doen hoor! Heb zaterdagmiddag eerst een shoot, daarna naar Gare du Nord (met camquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En volgensm ij wordt het het hele weekend dit weerDus geen leuke dingen doen
Een goed startpunt is om aan te geven wat je er mee gaat/wil doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef Xebrozius het volgende:
Godsamme, ik sta op het punt om weer een nieuwe lens aan te schaffen maar ik twijfel zo enorm. Van mensen om me heen moet ik gaan voor de Tamron AF 11-18/f4.5-5.6 en anderen zeggen weer de Canon EF 17-40mm F/4.0L USM.
Met een 400D levert de laatste minder prestaties op maar ja, er komt mogelijk een 5D aan. Aan de andere kant zou die tamron me weer wat besparen zodat er sneller de 580Ex aangeschaft kan worden...
Iemand?
Die twee lenzen zijn qua bereik nogal verschillend. Wat voor onderwerpen fotografeer je zoal? Dat lijkt mij een betere basis voor een keus dan 'omdat andere mensen het zeggen'.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef Xebrozius het volgende:
Godsamme, ik sta op het punt om weer een nieuwe lens aan te schaffen maar ik twijfel zo enorm. Van mensen om me heen moet ik gaan voor de Tamron AF 11-18/f4.5-5.6 en anderen zeggen weer de Canon EF 17-40mm F/4.0L USM.
Met een 400D levert de laatste minder prestaties op maar ja, er komt mogelijk een 5D aan. Aan de andere kant zou die tamron me weer wat besparen zodat er sneller de 580Ex aangeschaft kan worden...
Iemand?
Gezien het feit dat je landschapjes wil fotograferen zou ik persoonlijk opteren voor de Tamron of misschien ook eens kijken naar de Tokina 12-24. Die is ook best prettig en F4 over het hele bereik. De lens is in prijs ook de helft van een 17-40. Mocht nou die 5D echt heel rap komen dan is er altijd nog de mogelijkheid om hem door te verkopen denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:57 schreef Xebrozius het volgende:
Landschapfotografie en stedelijk.
Waarom zoek je het niet in een avondje uit? Of een optreden van zijn favo band? Of valt dit onder het kopje "standaard dingen"?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:19 schreef loehoes het volgende:
Mannen HELP!
ik heb vraagje:
Wat zouden jullie leuk vinden om te krijgen van je vriendin als je vier jaar samen bent? ( En dan geen fotogear)
Ik weet echt niets, behalve standaard dingen. Mijn budget is niet enorm, blijf een arme student. Dus een weekendje madrid ofzo zit er helaas niet in
Een fotoboekje met de mooiste momenten samen en een romantisch etentje met een avondwandeling daarna...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:19 schreef loehoes het volgende:
Mannen HELP!
ik heb vraagje:
Wat zouden jullie leuk vinden om te krijgen van je vriendin als je vier jaar samen bent? ( En dan geen fotogear)
Ik weet echt niets, behalve standaard dingen. Mijn budget is niet enorm, blijf een arme student. Dus een weekendje madrid ofzo zit er helaas niet in
Samen een dagje verwend worden in de sanaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:19 schreef loehoes het volgende:
Mannen HELP!
ik heb vraagje:
Hij heeft helaas niet echt een favoriete band, tja de rollingstones vindt ie leuk. Maar dat is toch ietwat lastigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom zoek je het niet in een avondje uit? Of een optreden van zijn favo band? Of valt dit onder het kopje "standaard dingen"?
Uit eten gaan we sowieso alquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Een fotoboekje met de mooiste momenten samen en een romantisch etentje met een avondwandeling daarna...
Picknick? Kijk eens naar buitenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:27 schreef freud het volgende:
[..]
Samen een dagje verwend worden in de sana. Maar als het budget krapper is, leuke picknick of zo...
Dat heb ik mijn vriend toen we 4 jaar samen waren idd gegeven, inclusief allerlei toffe belevenissen in tekst. Is echt ontzettend gaaf geworden en hij vond het super. Het kost alleen wel wat tijd om het te maken, hetzij je hebt geen foto's en geen belevenissenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Een fotoboekje met de mooiste momenten samen en een romantisch etentje met een avondwandeling daarna...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |