Nope, maar diafragma instellingen wel... dus als ik met scherptediepte wil spelen of een andere lichtsterkte wil, zet ik m liever op M dan Auto.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:43 schreef freud het volgende:
[..]
M stand en AF hebben niets met elkaar te maken he.
[..]
Kijken eens of je cam AI focus of AI servo ondersteunt. Dan loopt je focus gewoon mee met je odnerwerp
Van de week had ik de K20D even vast, die heeft ook een custom functie stand op de dial.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:45 schreef freud het volgende:
[..]
De 40D heeft eindelijk (in navolging van Nikon) dit soort instellingen onder custom functions op de dial.
Pannenbier!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:50 schreef Xilantof het volgende:
Net borrel gehad in een half af bouwwerk omdat het hoogste punt gehaald was... Gezellig, maar koud
Ben ik de enige met msn problemen trouwens?
nee hier ook kapotte msnquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:50 schreef Xilantof het volgende:
Net borrel gehad in een half af bouwwerk omdat het hoogste punt gehaald was... Gezellig, maar koud
Ben ik de enige met msn problemen trouwens?
Jij staat anders ook de hele tijd onlinequote:Op woensdag 19 maart 2008 18:03 schreef Xilantof het volgende:
Msn doet gewoon echt stom... Werd ik even aangemeld, wil ik tegen iemand praten *poef* weer weg...
zeg dan eens iets?quote:
*hooi heeft gezegdquote:
Van mij mag het hoor, heb niets geblokkeerd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij staat anders ook de hele tijd onlineMisschien wil de almachtige god niet dat je met iemand praat
je bent ook niet de almachtige god, dat denk je alleenquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:36 schreef freud het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor, heb niets geblokkeerd.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:30 schreef Marc H het volgende:
Door West wing liggen slapen.... Tss dan moet je wel echt moe zijn.
Nah, geen waanzinquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:41 schreef Chanty het volgende:
je bent ook niet de almachtige god, dat denk je alleen
daar hebben ze een woord voor: grootheidswaanzin
Trots is op chantyquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:06 schreef Chanty het volgende:
IK HEB DE TANDARTS GEBELD
Nu moet ik over een week terug bellen want ze hebben wachtlijstenEchter krijg ik wel voorrang omdat ik via een kennis met de praktijk verbonden ben. Moet er alleen wel plek zijn. Ze gaan komend weekend hun klantenbestand weer doorlopen en opruimen en dan hoor ik woensdag of ik terecht kan
Pff, zoveel plannen... Moet ze ook weer eens updatenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nope, maar diafragma instellingen wel... dus als ik met scherptediepte wil spelen of een andere lichtsterkte wil, zet ik m liever op M dan Auto.
En bij mij heet dat inderdaad AF-C (continu).
PS: Je hebt Mana op de achtergrond van je site,... één van dé iconen op visual kei gebied en je maakt zulke brave portretfoto's
Ga je ooit nog eens zulke shoots doen?
Of site werkend makenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:33 schreef freud het volgende:
[..]
Pff, zoveel plannen... Moet ze ook weer eens updaten
Bij mij doet hij het gewoon.quote:
Volgens de weer berichten krijgen we een witte paasquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:55 schreef prupke het volgende:
Bijna vakantie
ik hoop wel dat het weer wat beter word...
oeh en zondag ga ik mijn favoriete sport beoefenen.... slopen
hmmm , sneeuw....quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:02 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Volgens de weer berichten krijgen we een witte paas
Sneeuw is wel leuk , maar dan moet er wel minimaal een halve meter vallenquote:
Je bent de eerste die roept dat het niet werktquote:
BIj mij werkt hij ookquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:15 schreef freud het volgende:
[..]
Je bent de eerste die roept dat het niet werkt. Overal doet hij het gewoon
Eensch...quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:15 schreef freud het volgende:
[..]
Ze waren not amused of niet?quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:19 schreef freud het volgende:
Niet dat ik aftel, maar moet hier nog 2 maanden werken.
Mwoah, reactie was zoals verwacht. Een 'wat jammer', maar geen 'kunnen we je niet ompraten' of zo. Mijn voorzichtige kritiekpunten werden ook niet opgepikt, of werden afgewimpeld. Hij snapte niet dat dat verdedigende gedrag bij elke vorm van kritiek een van de factoren isquote:Op donderdag 20 maart 2008 07:26 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
[..]
Ze waren not amused of niet?
Als ik op home klink verschijnt het scherm dat hij de pagina niet kan vinden. Als ik op de andere linkjes klik gebeurt er niets! Kom zelf maar kijken danquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:15 schreef freud het volgende:
[..]
Heb het al bij je gezien, dus weet dat het niet bij je werktquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Als ik op home klink verschijnt het scherm dat hij de pagina niet kan vinden. Als ik op de andere linkjes klik gebeurt er niets! Kom zelf maar kijken dan![]()
Morgen luitjes.
Vandaag dagje op doorreis. Client bespreken in rotterdam en dan naar Utrecht voor overleg. Joy
Dat heb ik ook hier op kantoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Als ik op home klink verschijnt het scherm dat hij de pagina niet kan vinden.
Copy thatquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hier op kantoorDe bovenste menubalk verdwijnt en wordt vervangen door een Not Found-ding als je op Home klikt.
Vergeten te zeggen: die ook al gecheckt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |