Nice, atm vreet ik niks uit, ben hard weggelopen uit een turbo waar ik een -5% procent op had, heb het eigenlijk ook gewoon te druk om er nu mee bezig te zijn. Ga zo doorquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:33 schreef Mr.J het volgende:
Vandaag een mooi ritje gemaakt op AX4 P440. Erin op 1,6. Eruit net aan op 3,2.
Nu AX4 C442,50 in the pocket overnight. Moeten die gekke Yanks wel lekker gaan plussen echter.
Ik ga ervanuit dat allochtonen niet massaal aandelen gaan dumpenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:14 schreef athlonkmf het volgende:
Zou de film van geert wilders nu een positief of negatief effect hebben op de AEX? Of zou het niks uit maken?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:31 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat allochtonen niet massaal aandelen gaan dumpen. Indien wel -> kopen!
Serieus, ik denk dat de index maar een tik zou krijgen wanneer er morgen grote onrust naar Nederland toe ontstaat, aanslagen op ambassades enz. En aangezien 'm 't naar 't schijnt nog redelijk netjes gehouden heeft zal 't wel meevallen...
99,999999999% van de moslims willen ook gewoon een rustig leventje hoor
Toen Theo van Gogh werd vermoord steeg de beursquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:14 schreef athlonkmf het volgende:
Zou de film van geert wilders nu een positief of negatief effect hebben op de AEX? Of zou het niks uit maken?
Een bodem duidelijk zien is voor mij pas vaak achteraf, zij het wel dat er bij mij ook aardig wat financials op het lijstje staan. Al heb ik nog steeds het gevoel dat we in een lichtopgaande motie zitten in een langere dalende trend. Maaar jaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:49 schreef Mr.J het volgende:
Het kan alle kanten op nu. Misschien is dit nu de bodem (440 voor de AEX) en kunnen we voorzichtig de 470/48- gaan opzoeken.
Maar voor hetzelfde geld valt er idd weer ergens een lijk uit de kast bij een grote financial (Lehman brothers?) en maken we een mooi ritje naar de 380.
Op CXP na heb ik geen positie en doe ik alleen wat ritjes met weekopties. Mocht de bodem echt duidelijk bereikt zijn dan staan bijv. een ING en Aegon op mijn boodschappenlijstje voor de MT/LT.
Hehe, dat is exact wat ik op dit moment ook doe, en ik moet zeggen dat ik ook nog wel dips zie, komende maand, mssn deze week al.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:02 schreef JimmyJames het volgende:
Als niemand meer twijfelt, de huizenmarkt tekenen van herstel laat zien etc. dan ben je al VEEL te laat.
Ik koop een paar dingen die ik zeer aantrekkelijk geprijsd vind maar ik hou nog wel wat cash over in het geval er nieuwe dips aankomen.
Als er (in de VS) nou echt gereageerd was op die indicators, dan zou ik het met je eens zijn. Maar alles klakkeloos ter kennisgeving aannemen en verder niet reageren, geeft mij niet het idee dat het maar tijd is om weer omhoog te kijken. Oftewel, ik denk dat het nog niet gedaan is en zo wel, dan is er onvoldoende gereageerd in mijn ogen.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:02 schreef JimmyJames het volgende:
Als niemand meer twijfelt, de huizenmarkt tekenen van herstel laat zien etc. dan ben je al VEEL te laat.
Ik koop een paar dingen die ik zeer aantrekkelijk geprijsd vind maar ik hou nog wel wat cash over in het geval er nieuwe dips aankomen.
we zullen zienquote:Op zondag 30 maart 2008 20:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als er (in de VS) nou echt gereageerd was op die indicators, dan zou ik het met je eens zijn. Maar alles klakkeloos ter kennisgeving aannemen en verder niet reageren, geeft mij niet het idee dat het maar tijd is om weer omhoog te kijken. Oftewel, ik denk dat het nog niet gedaan is en zo wel, dan is er onvoldoende gereageerd in mijn ogen.
Jij noemt de koersen redelijk geprijst, ik vind ze nog te hoog ten opzichte van de omstandigheden. Er is even wat meer aan de hand dan het koersverloop op dit moment laat zien. Mijn mening hè, laat ik dat nog even benadrukken.
Je moet het wel per sector bekijken.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:18 schreef elcastel het volgende:
Jij noemt de koersen redelijk geprijst, ik vind ze nog te hoog ten opzichte van de omstandigheden. Er is even wat meer aan de hand dan het koersverloop op dit moment laat zien. Mijn mening hè, laat ik dat nog even benadrukken.
Dat ben ik met je eens, maar als de VS nog wel corrigeert, dan hobbelt het Damrak daar gewoon weer achteraan. Je hebt altijd periode's waarin belachelijk lage prijzen worden betaald en je hebt tijden dat er belachelijk veel wordt betaald. En ik denk dat er nog gecorrigeerd moet worden, dus ik verwacht nog betere koopmomenten.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:47 schreef JimmyJames het volgende:
Je moet het wel per sector bekijken.
Tov de omstandigheden zijn banken niet echt goedkoop te noemen. Aandelen die nauwelijks enige dollargevoeligheid hebben en ook niks van doen hebben met de CC en dan 50% of meer hebben ingeleverd daarentegen wel.
Wees selectief zou het motto moeten zijn (ik koop uitzenders en tech).
Het merkwaardige is dat heel veel mensen dit soort technieken toepassen maar nooit de moeite nemen om eerst eens even te testen of een bepaald candlestick patroon of een moving average uberhaupt voorspellende waarde heeft. Uiterst merkwaardig, want met een PC is het een fluitje van een cent om dat over 100 jaar data te verifieren.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Zoals de candlesticks/moving average/trendlijnen/die vage hokjes en kruisjes gebeuren etc etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |