Mn experimentele calls (ja een paar honderd euro om te experimenteren) doen het zeer goed. Ik verwacht een vervijfvoudigingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:43 schreef Mr.J het volgende:
TomTom op 26,35 nu. Dat beloofd veel goeds voor morgen.
Toch nog altijd meer dan 12% onder de overnameprijs? Nog behoorlijke onzekerheid onder de beleggers denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:43 schreef Mr.J het volgende:
TomTom op 26,35 nu. Dat beloofd veel goeds voor morgen.
Geen idee hoe opties precies werken maar als 't 800 euro winst of 80 euro verlies is geen slechte investeringquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:50 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Mn experimentele calls (ja een paar honderd euro om te experimenteren) doen het zeer goed. Ik verwacht een vervijfvoudiging
@sitting_elfling dat doe je goed![]()
Idd, Apple heeft mij ook enorm veel kunnen opbrengen. Had ooit voor een aanzienlijk bedrag gekocht tegen toen ongeveer 70, helaas werd ik triggerhappy op de sell en heb ik naast wat winst maar een fractie van de aandelen terug kunnen kopen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:02 schreef sitting_elfling het volgende:
appletje boven de 190 dollar, en het stijgt maar door en het stijgt maar door. Damn nog nooit zo veel geld uit slechts 1 bedrijf weten te halen.
Dat is Tele Atlas die ze voor 30 willen overnemen en zelf op 29,15 staat.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:18 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Toch nog altijd meer dan 12% onder de overnameprijs? Nog behoorlijke onzekerheid onder de beleggers denk ik.
Hehe ja, al vraag ik me wel af na de flinke stijgingen van afgelopen maand van Apple waar het stopt lolquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:20 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Geen idee hoe opties precies werken maar als 't 800 euro winst of 80 euro verlies is geen slechte investering.
[..]
Idd, Apple heeft mij ook enorm veel kunnen opbrengen. Had ooit voor een aanzienlijk bedrag gekocht tegen toen ongeveer 70, helaas werd ik triggerhappy op de sell en heb ik naast wat winst maar een fractie van de aandelen terug kunnen kopen.
In ieder geval; mijn punt is dat je met Apple de markt niet hoeft te proberen te outsmarten, ik zou gerust een marktorder durven inzetten uit te voeren op 13/05/2014.
Waarom? -> http://www.amazon.com/gp/bestsellers/pc/565098/ref=pd_ts_pc_nav
Twee weken geleden bestond de top 10 nog voor 9 computers uit Apples. HP stond met eentje op 6 geloof ik.
Nu is het precies minder, slechts 5 v/d 10 bij de desktops en 3/10 bij de laptops. Veel EEPC's, hetgeen eigenlijk geen concurrentie is.
Sja, 200 is een psychologische grens natuurlijk. Of sell on the news - de nieuwe iPhone daar in juni?quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hehe ja, al vraag ik me wel af na de flinke stijgingen van afgelopen maand van Apple waar het stopt lol
Ik bedoel een stijging van bijna 30% binnen ongeveer een maand, vind ik gruwelijk veel. Niet dat je mij hoort klagen maar toch, ik word een beetje achterdochtig
Mag je verrekenen met de vermogensbelastingquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:58 schreef ASSpirine het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat er kosten verbonden zijn aan dividend
Ik zou 125,25 moeten krijgen voor mijn ASML aandelen, maar kreeg slechts 104,87...
Dan valt dat jullie nog mee. Heb laatst slechts 3/4e overgehouden van mijn dividend van Belgacom. 25% naar de staat, jeahquote:
quote:Wat is bestedingsruimte?
De bestedingsruimte is het bedrag waarvoor u nog maximaal orders kunt (mag) plaatsen. Uw bestedingsruimte dient altijd positief te zijn.
Het is de optelsom van: Geldsaldi (Euro+USD rekening) + Dekkingswaarde effecten (effectenkredietmogelijkheid o.b.v de portefeuille) – lopende orders – geblokkeerde effecten – margin (indien er ongedekt geschreven opties in de portefeuille zijn). Daarbij worden (voor de berekening van de waarden) alle vreemde valuta posities omgerekend en gewaardeerd in euro’s.
Dank voor je aanvulling!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:14 schreef GForceT1 het volgende:
[goede aanvulling]
De te betalen rente is:
Debetrente euro 8,02%
Debetrente usd 6,00%
ik zal het je beter zeggen, die opties stonden tot dinsdag dik in de min (-40 enzo).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:15 schreef Mr.J het volgende:
Maar ja, ben je echt zo cool dat je je winst met echt geld zo op laat lopen?
Ik zou denk ik bij 5,00 al mijn positie gesloten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |