Whehehehehehe, geheel terechtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:19 schreef Kuukske het volgende:
Vrij. En dan nog vroeg wakker. Verdulle.
and justice for all!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:19 schreef Kuukske het volgende:
Vrij. En dan nog vroeg wakker. Verdulle.
Ooooe, actie bij mij in de straat. Gebeurt er tenminste ook nog eens watquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:06 schreef Clauw het volgende:
BREDA - De politie heeft vrijdagochtend vroeg in een drogisterij aan de Ginnekenweg in Breda een gewapende inbreker neergeschoten.
Politieagenten namen een kijkje nadat er een inbraakalarm was binnengekomen.
In de drogisterij zelf was niets bijzonders te merken, maar in het magazijn achter de winkel stuitten de agenten op de inbreker, die een vuurwapen in zijn hand had, aldus een politiewoordvoerder.
Het slachtoffer is naar een ziekenhuis vervoerd. Het is niet bekend hoe ernstig hij gewond is.
Dat is de Kruidvat naast de C1000
Jammer.. hij leeft nog..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:06 schreef Clauw het volgende:
BREDA - De politie heeft vrijdagochtend vroeg in een drogisterij aan de Ginnekenweg in Breda een gewapende inbreker neergeschoten.
Politieagenten namen een kijkje nadat er een inbraakalarm was binnengekomen.
In de drogisterij zelf was niets bijzonders te merken, maar in het magazijn achter de winkel stuitten de agenten op de inbreker, die een vuurwapen in zijn hand had, aldus een politiewoordvoerder.
Het slachtoffer is naar een ziekenhuis vervoerd. Het is niet bekend hoe ernstig hij gewond is.
Dat is de Kruidvat naast de C1000
He jij zit bij de Games redactie. Is de nieuwe Ratchet en Clank die vandaag uitkomt op de PS2 vernieuwend tenopzichte van deel 1 2 en 3?quote:
Het wachten is op veldmuis met de foto's.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Ooooe, actie bij mij in de straat. Gebeurt er tenminste ook nog eens wat
Ik nog nooit een van de games gespeeld, dus ik ben bang dat je dat niet aan mij moet vragen. Ik weet wel dat een hoop mensen er al een hele tijd met smart op wachten... dus ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
He jij zit bij de Games redactie. Is de nieuwe Ratchet en Clank die vandaag uitkomt op de PS2 vernieuwend tenopzichte van deel 1 2 en 3?. Ratchet Gladiator heb ik nooit gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |