Vrijgezel?quote:
Ahw. So sad.quote:
Ahhuh. Ahhuh.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:47 schreef Dalamar het volgende:
Vrijgezel?
Als ik Kuuk moet geloven zouden ze voor je in de rij moeten liggen.
Euh.. Ja. Juist.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:53 schreef BossFight het volgende:
Ik zou voor de OUD SC gaan. Ik bedoel als daar geen vrouwen rondhangen die wanhopig zitten te wachten op een goede beurt dan weet ik het ook niet meer.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:03 schreef Ritchie het volgende:
zo.. toch wel lekker hoor.. een ochtendje vrij..
Echt heeeeerlijk inderdaad, lekker lang bij mijn scharrel in bed gelegenquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:03 schreef Ritchie het volgende:
zo.. toch wel lekker hoor.. een ochtendje vrij..
Scharrel. Wat oneerbiedig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:00 schreef Rossdale het volgende:
Echt heeeeerlijk inderdaad, lekker lang bij mijn scharrel in bed gelegenNet begonnen op mijn werk, lekker kort dagje zo
Eerder door haar aan het lijntje gehouden worden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil graag een relatie met haar, maar zij (op dit moment) niet met mij maar we gaan wel zo met elkaar om als we elkaar zien. Dus dan is het volgens mij een scharrel toch?
Maakt niet uit hoor, je mag best kritiek uiten. Zolang ik er zelf maar tevreden mee ben toch?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:03 schreef Kuukske het volgende:
Ahja nouja, ik ben niet gerechtigd om hier uitspraken over te doen.
Ik vind het oneerbiedig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:10 schreef BossFight het volgende:
Wat hebben vrouwen toch tegen het woord 'scharrel'?
Hoe noem je anders een ongedefineerd stuk paalvlees?
Achja, kritiek.. kritiek.. Da's een groot woord. Zolang jij blij bent moet je doen wat je moet doen hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:12 schreef Rossdale het volgende:
Maakt niet uit hoor, je mag best kritiek uiten. Zolang ik er zelf maar tevreden mee ben toch?
Oh trouwens, mijn eerste column staat online![]()
http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=23922&page=1
Ach, als dat met wederzijdse goedkeuring is.... ga je gang.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:59 schreef Rossdale het volgende:
Valt wel mee hoor, ik ga ook niet echt exclusief voor haarWe kloten af en toe wat aan eigenlijk.
Had ik vanochtend al gelezen ja, gaan er nog meer columns volgen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, je mag best kritiek uiten. Zolang ik er zelf maar tevreden mee ben toch?
Oh trouwens, mijn eerste column staat online![]()
http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=23922&page=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |