Haha, nee dat weet ik. Tijd geleden ook wel eens wat in gepost sporadisch. Maar er word zoveel gezeverd daar, hoewel ik me pas bedenk dat je in zo'n topic weinig zinnigs met elkaar kan delen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vast wel, maar het is geen pik-hier-wanhopige-foksters-op-voor-een--eenmalige-sexdate-topic
Klopt, het is vooral veel geouwehoer en gezeur van vrouwen over ongewild aandacht en gezeur van mannen over te weinig aandacht. En patsen met veroveringen enzo. Best zielig allemaal, maar stiekem toch wel leukquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:21 schreef BossFight het volgende:
[..]
Haha, nee dat weet ik. Tijd geleden ook wel eens wat in gepost sporadisch. Maar er word zoveel gezeverd daar, hoewel ik me pas bedenk dat je in zo'n topic weinig zinnigs met elkaar kan delen.
Dikke vrouwen die zichzelf er van proberen te overtuigen dat ze bewust vrijgezel zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, het is vooral veel geouwehoer en gezeur van vrouwen over ongewild aandacht en gezeur van mannen over te weinig aandacht. En patsen met veroveringen enzo. Best zielig allemaal, maar stiekem toch wel leuk
mmm doable.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:20 schreef BossFight het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/bloodylotte
*kwijl
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Gadverdamme, wat een k*nkerslet,quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:20 schreef BossFight het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/bloodylotte
*kwijl
Jij hebt te lang op het station gewerkt...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Gadverdamme, wat een k*nkerslet,![]()
![]()
, gadverdamme, ieuw, hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
.
Je moeder erachter.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:45 schreef BossFight het volgende:
[..]
Jij hebt te lang op het station gewerkt...
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:37 schreef Dalamar het volgende:
Mooi meisje, maar ze haalt het niet bij ons Kuuk natuurlijk
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:37 schreef Dalamar het volgende:
Mooi meisje, maar ze haalt het niet bij ons Kuuk natuurlijk
Oh schattenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:38 schreef BossFight het volgende:
Nimmer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |