Whehehehehehe, geheel terechtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:19 schreef Kuukske het volgende:
Vrij. En dan nog vroeg wakker. Verdulle.
and justice for all!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:19 schreef Kuukske het volgende:
Vrij. En dan nog vroeg wakker. Verdulle.
Ooooe, actie bij mij in de straat. Gebeurt er tenminste ook nog eens watquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:06 schreef Clauw het volgende:
BREDA - De politie heeft vrijdagochtend vroeg in een drogisterij aan de Ginnekenweg in Breda een gewapende inbreker neergeschoten.
Politieagenten namen een kijkje nadat er een inbraakalarm was binnengekomen.
In de drogisterij zelf was niets bijzonders te merken, maar in het magazijn achter de winkel stuitten de agenten op de inbreker, die een vuurwapen in zijn hand had, aldus een politiewoordvoerder.
Het slachtoffer is naar een ziekenhuis vervoerd. Het is niet bekend hoe ernstig hij gewond is.
Dat is de Kruidvat naast de C1000
Jammer.. hij leeft nog..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:06 schreef Clauw het volgende:
BREDA - De politie heeft vrijdagochtend vroeg in een drogisterij aan de Ginnekenweg in Breda een gewapende inbreker neergeschoten.
Politieagenten namen een kijkje nadat er een inbraakalarm was binnengekomen.
In de drogisterij zelf was niets bijzonders te merken, maar in het magazijn achter de winkel stuitten de agenten op de inbreker, die een vuurwapen in zijn hand had, aldus een politiewoordvoerder.
Het slachtoffer is naar een ziekenhuis vervoerd. Het is niet bekend hoe ernstig hij gewond is.
Dat is de Kruidvat naast de C1000
He jij zit bij de Games redactie. Is de nieuwe Ratchet en Clank die vandaag uitkomt op de PS2 vernieuwend tenopzichte van deel 1 2 en 3?quote:
Het wachten is op veldmuis met de foto's.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Ooooe, actie bij mij in de straat. Gebeurt er tenminste ook nog eens wat
Ik nog nooit een van de games gespeeld, dus ik ben bang dat je dat niet aan mij moet vragen. Ik weet wel dat een hoop mensen er al een hele tijd met smart op wachten... dus ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
He jij zit bij de Games redactie. Is de nieuwe Ratchet en Clank die vandaag uitkomt op de PS2 vernieuwend tenopzichte van deel 1 2 en 3?. Ratchet Gladiator heb ik nooit gekocht.
En dat zit dan in de redactie van Games.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:29 schreef Rossdale het volgende:
Ik nog nooit een van de games gespeeld, dus ik ben bang dat je dat niet aan mij moet vragen. Ik weet wel dat een hoop mensen er al een hele tijd met smart op wachten... dus ik hoop het voor je
Ik ben een xboxert, ik speel heul geen PS2-gamesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dat zit dan in de redactie van Games..
fanboyquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben een xboxert, ik speel heul geen PS2-games
Iemand zonder een PS2, die dus ook moeilijk PS2 exclusives kan spelen zul je bedoelenquote:
Ben ik met carnaval geweest. Goed te doen daar! Veel plezier!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:10 schreef Asics het volgende:
nog één dagje werken - en dan . . . . playa del ingles
Callgirls bellen!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:01 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb eindelijk m'n nieuwe telefoon. Werd eens tijd.
Wa veur een?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:01 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb eindelijk m'n nieuwe telefoon. Werd eens tijd.
Goed idee van ze, met dit weerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:24 schreef Rossdale het volgende:
MorgenZo, hmm is er dit weekend nog wat spannends te beleven in Breda? Geloof dat zowat al mijn vrienden die hier enigszins in de buurt wonen op Paaspop zitten
Geen idee.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:24 schreef Rossdale het volgende:
MorgenZo, hmm is er dit weekend nog wat spannends te beleven in Breda? Geloof dat zowat al mijn vrienden die hier enigszins in de buurt wonen op Paaspop zitten
Via Skypequote:
POBparade in het centrum en jazzen in 't Ginneken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Dit is al m'n derde Neuckiaquote:
Ik heb al eens de 3310 en de 5210 gepwnd en nu de N95.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Dit is al m'n derde Neuckia
M'n eerste was een 6600, m'n tweede een N80 (niet zo'n sublieme foon) en dan nu de N82.
Te vet ding is dit
De N82 lijkt veel op de N95 qua functionaliteiten, ik kan echter m'n tel horizontaal houden en dan krijg ik dus breedbeeldquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb al eens de 3310 en de 5210 gepwnd en nu de N95.
Ja, dat breedbeeld zou bij mij ook moeten werkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:30 schreef tha_rizzo het volgende:
De N82 lijkt veel op de N95 qua functionaliteiten, ik kan echter m'n tel horizontaal houden en dan krijg ik dus breedbeelden het is geen schuiver.
Maar heb jij navigatie? Zo ja, welke en hoe heb je 't opgelost met de interne GPS-receiver?
heel goed, de enige die er wat mij betreft met kop en schouders bovenuit steekt is de i-phone. Maar die is dan ook 2x zo duur.quote:
Ik wil in de zomer nog wel een roadtrip doen en dan is een navigator best handig. Dat en het is handig om op plekken te komen waar je nog nooit bent geweestquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, dat breedbeeld zou bij mij ook moeten werken.
Qua navigatie, ehm, er zit standaard zoeen Nokia-versie in. Maar voor de stemmetjes moet je betalen. Aangezien ik de wegenkaart van West-Europa grotendeels van buiten ken heb ik dat maar niet gedaan. Verder heb ik er wel GoogleMaps op geïnstalleerd.
das is-ie ECHT WEL !!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
@Asics, mijn nieuwe Neuckia is toffer![]()
Het is handig als je dan ook nog de weg terug weetquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:47 schreef JDude het volgende:
Als je op plaatsen wilt komen waar je nooit bent geweest moet je juist géén navigator meenemen.
Jij ook eej... li noodgedwongen plat vandaag, tijdn s woest, vunzig en rauw beminnen vannacht beukte ze met volle kracht een ribke in 2 stukken bij mijquote:Op zondag 23 maart 2008 12:08 schreef BossFight het volgende:
Iedereen een gelukkige zombie-dag!
Sex met een nijlpaard?quote:Op zondag 23 maart 2008 13:01 schreef boixe het volgende:
[..]
Jij ook eej... li noodgedwongen plat vandaag, tijdn s woest, vunzig en rauw beminnen vannacht beukte ze met volle kracht een ribke in 2 stukken bij mij
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:13 schreef fransbreda het volgende:
Had je ff aan de noodrem moeten trekken.
In dit geval hoop ik van wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:10 schreef BossFight het volgende:
Zou dat, om half 2 's middags al?
Ik had van jou wel verwacht dat je 'm live zou kijken..quote:Op zondag 23 maart 2008 17:53 schreef Kuukske het volgende:
Rizzeau. Excuus, maar ik mocht je SMS vanmorgen niet lezen wegens Spoiler gehalte. Maar eh, ja. Bedankt voor je felicitaties..
Mneh, bed was veel te lekkerliggend.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:05 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik had van jou wel verwacht dat je 'm live zou kijken..
Dat valt me vies van je tegen
Och, met Darla. Uit Buffy en Angel.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:49 schreef Rossdale het volgende:
Nee...
http://imdb.com/title/tt0773262/
Hele zieke serie, maar wel erg vet
Dexter's Lab is tofquote:Op maandag 24 maart 2008 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Dexter? Dexter's Laboratory?
Dat kwam door die baby.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:28 schreef Rossdale het volgende:
Dat was ze bij Angel op het laatste toch ook, toen ze zwanger was
Dexter is écht goed!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:24 schreef Rossdale het volgende:
Ik voel me best zielig, afgelopen weekend het complete eerste seizoen van dexter gezienEn dat zijn 12 afleveringen van een uur per stuk
Hoezo verslaafd?
Nogal haha. Ik ben ook direct doorgegaan naar seizoen 2, nu de eerste 3 afleveringen gezien.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:20 schreef Helsie het volgende:
[..]
Dexter is écht goed!
Wij (m'n vrouw en ik) hebben die serie (uh ja, dus seizoen 1 én 2) ook in korte tijd helemaal gekeken. Behoorlijk verslavend inderdaad!
Voor straf moet jij het volgende topic maken.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:52 schreef Kuukske het volgende:
Bijna weekend.... Ga eens wieberen?
Da's lang geleden!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor straf moet jij het volgende topic maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |