Ik wil in de zomer nog wel een roadtrip doen en dan is een navigator best handig. Dat en het is handig om op plekken te komen waar je nog nooit bent geweestquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, dat breedbeeld zou bij mij ook moeten werken.
Qua navigatie, ehm, er zit standaard zoeen Nokia-versie in. Maar voor de stemmetjes moet je betalen. Aangezien ik de wegenkaart van West-Europa grotendeels van buiten ken heb ik dat maar niet gedaan. Verder heb ik er wel GoogleMaps op geïnstalleerd.
das is-ie ECHT WEL !!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
@Asics, mijn nieuwe Neuckia is toffer![]()
Het is handig als je dan ook nog de weg terug weetquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:47 schreef JDude het volgende:
Als je op plaatsen wilt komen waar je nooit bent geweest moet je juist géén navigator meenemen.
Jij ook eej... li noodgedwongen plat vandaag, tijdn s woest, vunzig en rauw beminnen vannacht beukte ze met volle kracht een ribke in 2 stukken bij mijquote:Op zondag 23 maart 2008 12:08 schreef BossFight het volgende:
Iedereen een gelukkige zombie-dag!
Sex met een nijlpaard?quote:Op zondag 23 maart 2008 13:01 schreef boixe het volgende:
[..]
Jij ook eej... li noodgedwongen plat vandaag, tijdn s woest, vunzig en rauw beminnen vannacht beukte ze met volle kracht een ribke in 2 stukken bij mij
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:13 schreef fransbreda het volgende:
Had je ff aan de noodrem moeten trekken.
In dit geval hoop ik van wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:10 schreef BossFight het volgende:
Zou dat, om half 2 's middags al?
Ik had van jou wel verwacht dat je 'm live zou kijken..quote:Op zondag 23 maart 2008 17:53 schreef Kuukske het volgende:
Rizzeau. Excuus, maar ik mocht je SMS vanmorgen niet lezen wegens Spoiler gehalte. Maar eh, ja. Bedankt voor je felicitaties..
Mneh, bed was veel te lekkerliggend.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:05 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik had van jou wel verwacht dat je 'm live zou kijken..
Dat valt me vies van je tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |