Wat mij betreft gaat er heel veel boven Groningen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 05:27 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!! 8.15uMijne vandaag om 5.15u.. ga naar Groningen. Er gaat niets boven Groningen zullen we maar zeggen
Wel een leuke klus
Morgen allemaal
Eg niet! Groningen is tof!quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:57 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat er heel veel boven Groningen.
Tja, als je met alle geweld half in België wil gaan wonen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:40 schreef Kuukske het volgende:
Groningen is mad fokking ver.
Whehehe.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, als je met alle geweld half in België wil gaan wonen...
Op een oude fiets moet je het leren.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Onze directeur en zijn secretaresse zijn beiden boven de zestig...
Wat is er morgen? Iets ziekenhuizerigs?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:34 schreef Pheno het volgende:
Ik ben verdomd bang overigens, voor morgen.
Yup. Laatste plek waar het leuke "k" woord nog voor kan komen gaan ze hopelijk uitsluiten. Het is ook een plek waar ik last heb, dus ik vind het nogal...uh beladen.quote:
Nou, succes hoor!quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Laatste plek waar het leuke "k" woord nog voor kan komen gaan ze hopelijk uitsluiten. Het is ook een plek waar ik last heb, dus ik vind het nogal...uh beladen.
Ik vind een gewichtsverlies van 20 kilo erg veel, dus mja, je gaat toch denken (ik weet dat denken erg fout kan zijn). Ik hoop op galstenen, niet dat andere orgaan dat lastig kan zijn.
Hé. Jij hier.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, succes hoor!
En dat dus, morgen al de 100meter horde?quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:53 schreef Q. het volgende:
Hoe gaat het met je poot, CL?
Vanmiddag huisarts. Misschien dat het zo lang hoort te duren of dat er meer aan de hand is, maar er is al een week geen echte vooruitgang. Misschien fysio enzo. Omdat ik nu anders loop, begin ik ook andere spieren te overbelasten en loop ik nog schever dan andersquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:53 schreef Q. het volgende:
Hoe gaat het met je poot, CL?
quote:
je bent zo'n nepblauwe met baard? Stroom hebben ze er vast nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]de post stond er voordat ik zag dat het R&P was.. maar ik heb geen scheermesjes klaarliggen, dus ik ga via de achterdeur weer naar buiten
Nieuw vlees. Blijf.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]de post stond er voordat ik zag dat het R&P was.. maar ik heb geen scheermesjes klaarliggen, dus ik ga via de achterdeur weer naar buiten
Ik dacht al heel even dat ik me in een andere SC bevondquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:de post stond er voordat ik zag dat het R&P was.. maar ik heb geen scheermesjes klaarliggen, dus ik ga via de achterdeur weer naar buiten
quote:
Blegh.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmiddag huisarts. Misschien dat het zo lang hoort te duren of dat er meer aan de hand is, maar er is al een week geen echte vooruitgang. Misschien fysio enzo. Omdat ik nu anders loop, begin ik ook andere spieren te overbelasten en loop ik nog schever dan anders.
Grolsch! Tieten!quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:15 schreef Burdie het volgende:
We moeten over betere onderwerpen gaan lullen hier. Getuige de google-ads onderaan de pagina.
Verleid iedere vrouw, Damesdag Sauna, Bloedmooi Arabisch Vrouwquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:15 schreef Burdie het volgende:
We moeten over betere onderwerpen gaan lullen hier. Getuige de google-ads onderaan de pagina.
Ik zie geen google ads?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:15 schreef Burdie het volgende:
Ik zie geen ads, ik fok niet via bagger layoutquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Kaalheid te lijf?'
'Ga rimpels te lijf.'
'Acné littekens te lijf?'
Daarom is FOK! dus traagquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie geen ads, ik fok niet via bagger layout
via text_only ook nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie geen ads, ik fok niet via bagger layout [afbeelding]
Dit weekend sneeuw! Zegt men.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Hé, hagel!
'Vrouw'quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Kaalheid te lijf?'
'Ga rimpels te lijf.'
'Acné littekens te lijf?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |