Ahoy.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:40 schreef Litpho het volgende:
Waarom plant dat stelletje mongolen van Mojo Fogerty nou weer in die godvergeten pleurisgalmbak in Rotterdam?.
Lee Towers was gisteren bij Pauw & Witteman dan wel weer briljant en dan heb ik het niet over z'n zangkunstenquote:
Uiteraard is hij vermakelijk. In tegenstelling tot wat hij aan het grote publiek laat weten, woont hij namelijk gewoon in Den Haag!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
Lee Towers was gisteren bij Pauw & Witteman dan wel weer briljant en dan heb ik het niet over z'n zangkunsten.
In Scheveningen, dat pleit dan wel weer voor hemquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard is hij vermakelijk. In tegenstelling tot wat hij aan het grote publiek laat weten, woont hij namelijk gewoon in Den Haag!
Ja. En ik wil eigenlijk de goede man wel weer zien, hij was &*&*^ briljant de laatste keer. Tot het punt dat ik hem zelfs nog heb lopen ophemelen tegen Air vorige week.quote:
Schollekoppen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:58 schreef Plato1980 het volgende:
In Scheveningen, dat pleit dan wel weer voor hem.
Het was een uitermate geschikt moment om de rekening te vragen...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:59 schreef Litpho het volgende:
Tot het punt dat ik hem zelfs nog heb lopen ophemelen tegen Air vorige week.
Volgens de echte Scheveningers woon ik niet in Scheveningen, ondanks dat ik in het stadsdeel woon, dus ik voel me niet aangesprokenquote:
Het was een uitermate geschikte rekeningquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was een uitermate geschikt moment om de rekening te vragen...
En terecht, ik kan je voor een hoop uitmaken, maar niet voor een stereotype Scheveninger...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:02 schreef Plato1980 het volgende:
Volgens de echte Scheveningers woon ik niet in Scheveningen, ondanks dat ik in het stadsdeel woon, dus ik voel me niet aangesproken.
Nee, dat is waarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht, ik kan je voor een hoop uitmaken, maar niet voor een stereotype Scheveninger...
Begint?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:08 schreef Plato1980 het volgende:
Het gedrag van Maurice de Hond in de Deventer-moordzaak begint echt obsessief te worden, het wordt tijd dat hij bestraft wordt.
Sowieso, het wordt tijd dat mensen eens ophouden te luisteren naar de peilingen van die Hond.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:08 schreef Plato1980 het volgende:
Het gedrag van Maurice de Hond in de Deventer-moordzaak begint echt obsessief te worden, het wordt tijd dat hij bestraft wordt.
Je hebt gelijk, het is al een tijd bezig, maar nu zit hij bij Pauw en Witteman weer als een fundamentalist te oreren.quote:
Stront irritant inderdaad terwijl ik inschakelde voor mevrouw wolkers en niet voor mauricequote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is al een tijd bezig, maar nu zit hij bij Pauw en Witteman weer als een fundamentalist te oreren.
Ook dat nog inderdaadquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stront irritant inderdaad terwijl ik inschakelde voor mevrouw wolkers en niet voor mauricede
hond
Al heb ik van de ven en Sophie ook wle vaak genoeg gezien deze week.quote:
Er is bovendien toch niks anders boeiends op.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al heb ik van de ven en Sophie ook wle vaak genoeg gezien deze week.
Toch maar blijven hangen voor mevrouw Wolkers
Ik heb nog een film liggen die ik wilde starten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er is bovendien toch niks anders boeiends op.
Het wordt vast wel leuk met mevrouw Wolkersquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb nog een film liggen die ik wilde starten.
Als ze dan nu even deze josti's uit het beeld willen halen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het wordt vast wel leuk met mevrouw Wolkers.
Ze blijft vast in Amsterdam overnachten, ik neem ten minste aan dat er geen nachtboot naar Texel gaatquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ze dan nu even deze josti's uit het beeld willen halen.
Die vrouw moet de boot terug nog halen.
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze blijft vast in Amsterdam overnachten, ik neem ten minste aan dat er geen nachtboot naar Texel gaat.
Geen publieke, nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze blijft vast in Amsterdam overnachten, ik neem ten minste aan dat er geen nachtboot naar Texel gaat.
Volgens mij heeft dat alleen zin tussen twee verschillende landen, Marokko en Spanje bijvoorbeeld, Texel is bij mij weten geen ander landquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze geen drugsrunner in haar vrijetijd.
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat alleen zin tussen twee verschillende landen, Marokko en Spanje bijvoorbeeld, Texel is bij mij weten geen ander land.
Volgens mij is er geen controle bij de veerboot en kun je zo met een koffer hash of coke het eiland opkomenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoezo?
Op texel gebruiken ze geen drugs? Ik denk dat je er in de zomer lekker mee kan scoren en er zijn maar weinig manieren om het spul op dat eiland te krijgen.
We leven in een politiestaat waarde plato, jij zou dat toch moeten weten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen controle bij de veerboot en kun je zo met een koffer hash of coke het eiland opkomen.
Texel? Gewoon meenemen. Sowieso, heeft Den Burg intussen geen coffeeshop?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoezo?
Op texel gebruiken ze geen drugs? Ik denk dat je er in de zomer lekker mee kan scoren en er zijn maar weinig manieren om het spul op dat eiland te krijgen.
Theoretisch wel jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We leven in een politiestaat waarde plato, jij zou dat toch moeten weten.
De controles kunnen altijd en overal.
Niet meer wellicht, we zijn immers weer in een christelijk-conservatief tijdperk beland.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Texel? Gewoon meenemen. Sowieso, heeft Den Burg intussen geen coffeeshop?.
In Rotterdam wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Theoretisch wel ja.
Of nee, zelfs dat niet.
Daar kom ik gelukkig zelden of nooitquote:
Vertel mij wat. Ik had drie coffeshops binnen vijfhonderd meter, nu nog maar eentjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet meer wellicht, we zijn immers weer in een christelijk-conservatief tijdperk beland.
Zeker een paar scholen in de buurtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik had drie coffeshops binnen vijfhonderd meter, nu nog maar eentje.
Nee. Nou ja, een kleuterschool. Maar die zouden eerst langs de kerk moetenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeker een paar scholen in de buurt?
Nuttige maatregel ook, scholieren fietsen immers altijd direct van school naar huis en rijden nooit om, om een coffeeshop te bezoeken.
Wat mij betreft stoppen we met gedogen en legaliseren we het in heel Europa. Gewoon je grammetjes wiet bij de AH kunnen halen als je daar behoefte aan hebt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:48 schreef Godlike02 het volgende:
Zet die coffeeshops in frankrijk neer.
Dan kunnen we de rollens omdraaien.
Mijn vergelijking in dat andere topic was puur bedoeld om duidelijk te maken dat 1 geval dat toevallig goed uitpakt niets afdoet aan het algemene principequote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:50 schreef nozem het volgende:
Rotterdam is architectonisch geweldig natuurlijk. De rest, och..
Wat mij betreft verbieden of legaliseren. Het is mij echt om het even maar dat in het midden blijven hangen is echt een kut systeem.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat mij betreft stoppen we met gedogen en legaliseren we het in heel Europa. Gewoon je grammetjes wiet bij de AH kunnen halen als je daar behoefte aan hebt.
Verbieden werkt niet en afgezien daarvan vind ik uit principe dat het gewoon vrij verkrijgbaar moet zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:51 schreef Godlike02 het volgende:
Het is mij echt om het even maar dat in het midden blijven hangen is echt een kut systeem.
Dat kan ook in dat andere topic toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn vergelijking in dat andere topic was puur bedoeld om duidelijk te maken dat 1 geval dat toevallig goed uitpakt niets afdoet aan het algemene principe.
LOL!! 8.15uquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:57 schreef Plato1980 het volgende:
Goed, ik ga slapen, morgen rammelt immers om 8.15 uur weer de wekker.
Tering, dat is ver weg voor jou!quote:Op woensdag 19 maart 2008 05:27 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!! 8.15uMijne vandaag om 5.15u.. ga naar Groningen. Er gaat niets boven Groningen zullen we maar zeggen
Wel een leuke klus
Morgen allemaal
Wat mij betreft gaat er heel veel boven Groningen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 05:27 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!! 8.15uMijne vandaag om 5.15u.. ga naar Groningen. Er gaat niets boven Groningen zullen we maar zeggen
Wel een leuke klus
Morgen allemaal
Eg niet! Groningen is tof!quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:57 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat er heel veel boven Groningen.
Tja, als je met alle geweld half in België wil gaan wonen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:40 schreef Kuukske het volgende:
Groningen is mad fokking ver.
Whehehe.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, als je met alle geweld half in België wil gaan wonen...
Op een oude fiets moet je het leren.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Onze directeur en zijn secretaresse zijn beiden boven de zestig...
Wat is er morgen? Iets ziekenhuizerigs?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:34 schreef Pheno het volgende:
Ik ben verdomd bang overigens, voor morgen.
Yup. Laatste plek waar het leuke "k" woord nog voor kan komen gaan ze hopelijk uitsluiten. Het is ook een plek waar ik last heb, dus ik vind het nogal...uh beladen.quote:
Nou, succes hoor!quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Laatste plek waar het leuke "k" woord nog voor kan komen gaan ze hopelijk uitsluiten. Het is ook een plek waar ik last heb, dus ik vind het nogal...uh beladen.
Ik vind een gewichtsverlies van 20 kilo erg veel, dus mja, je gaat toch denken (ik weet dat denken erg fout kan zijn). Ik hoop op galstenen, niet dat andere orgaan dat lastig kan zijn.
Hé. Jij hier.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, succes hoor!
En dat dus, morgen al de 100meter horde?quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:53 schreef Q. het volgende:
Hoe gaat het met je poot, CL?
Vanmiddag huisarts. Misschien dat het zo lang hoort te duren of dat er meer aan de hand is, maar er is al een week geen echte vooruitgang. Misschien fysio enzo. Omdat ik nu anders loop, begin ik ook andere spieren te overbelasten en loop ik nog schever dan andersquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:53 schreef Q. het volgende:
Hoe gaat het met je poot, CL?
quote:
je bent zo'n nepblauwe met baard? Stroom hebben ze er vast nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]de post stond er voordat ik zag dat het R&P was.. maar ik heb geen scheermesjes klaarliggen, dus ik ga via de achterdeur weer naar buiten
Nieuw vlees. Blijf.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]de post stond er voordat ik zag dat het R&P was.. maar ik heb geen scheermesjes klaarliggen, dus ik ga via de achterdeur weer naar buiten
Ik dacht al heel even dat ik me in een andere SC bevondquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:de post stond er voordat ik zag dat het R&P was.. maar ik heb geen scheermesjes klaarliggen, dus ik ga via de achterdeur weer naar buiten
quote:
Blegh.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmiddag huisarts. Misschien dat het zo lang hoort te duren of dat er meer aan de hand is, maar er is al een week geen echte vooruitgang. Misschien fysio enzo. Omdat ik nu anders loop, begin ik ook andere spieren te overbelasten en loop ik nog schever dan anders.
Grolsch! Tieten!quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:15 schreef Burdie het volgende:
We moeten over betere onderwerpen gaan lullen hier. Getuige de google-ads onderaan de pagina.
Verleid iedere vrouw, Damesdag Sauna, Bloedmooi Arabisch Vrouwquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:15 schreef Burdie het volgende:
We moeten over betere onderwerpen gaan lullen hier. Getuige de google-ads onderaan de pagina.
Ik zie geen google ads?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:15 schreef Burdie het volgende:
Ik zie geen ads, ik fok niet via bagger layoutquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Kaalheid te lijf?'
'Ga rimpels te lijf.'
'Acné littekens te lijf?'
Daarom is FOK! dus traagquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie geen ads, ik fok niet via bagger layout
via text_only ook nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie geen ads, ik fok niet via bagger layout [afbeelding]
Dit weekend sneeuw! Zegt men.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Hé, hagel!
'Vrouw'quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Kaalheid te lijf?'
'Ga rimpels te lijf.'
'Acné littekens te lijf?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |