De blokker verkoopt ze en de Kruidvat had ze pas ook, met kattenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:43 schreef leodepeo het volgende:
Heeft een van u ze nog wel eens gezien in een bouwmarkt of tuincentrum?
Wat een onzin... wij hebben die van ons júíst gemerkt omdat dat ding om de haverklap gestolen werd...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:33 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Volgens mij worden die niet meer verkocht omdat vuilnismannen weigeren gestickerde kliko's op te halen.
En dan bedoel ik geen kleine stickers maar die stickers die een kliko in een tulpenveld o.i.d. veranderen.
Wij inderdaad ook maar:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:11 schreef Wynter het volgende:
[..]
Wat een onzin... wij hebben die van ons júíst gemerkt omdat dat ding om de haverklap gestolen werd...
Idd, gemeentes zijn echt dom tegenwoordig... ze moeten overal een punt van maken.. ze hebben niks beters te doen ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:22 schreef Trusten het volgende:
[..]
Wij inderdaad ook maar:
"De vordering van de heer Sluiskes om de gemeente te bevelen zijn afval in te zamelen, wordt afgewezen omdat de gemeente aangeeft containers met stickers voorlopig te blijven legen. Dit in afwachting van regelgeving.
Het vonnis is vrijdag bekend gemaakt. De gemeente blijft dan ook bij haar plan om de stickers via een wijziging van de Afvalstoffenverordening te verbieden."
Gaat toch nergens over...
Tsja, ik verzin die onzin niet. Mensen maken zich tegenwoordig druk om de kleinste dingen (in dit geval gemeentes).quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:11 schreef Wynter het volgende:
[..]
Wat een onzin... wij hebben die van ons júíst gemerkt omdat dat ding om de haverklap gestolen werd...
meer pink-my-kliko als je het mij vraagt...quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:46 schreef houtmannetje het volgende:
geen stickers gezien maar<<<<
[ afbeelding ]
Echt een kliko voor een vrouw of voor een andere "man"quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:46 schreef houtmannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Aids condoomsquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:39 schreef klipper het volgende:
[..]
Echt een kliko voor een vrouw of voor een andere "man"
Alleen wat moet hierin, de grijze is voor restafval, de blauwe voor papier en de groene voor gft afval.
Wat zou er in de roze moeten.....
Super,quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:46 schreef houtmannetje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:48 schreef het-is-mij het volgende:
*Kick*
Zag net bij rtl boulevardkliko stickers van Herman Brood, iemand enig idee waar die te koop zijn?
Misschien in jullie gemeente, maar ik ken tenminste twee gemeenten waar dat niet opgaat.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:33 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Volgens mij worden die niet meer verkocht omdat vuilnismannen weigeren gestickerde kliko's op te halen.
En dan bedoel ik geen kleine stickers maar die stickers die een kliko in een tulpenveld o.i.d. veranderen.
Is die bang dat ze z'n rotzooi jatten?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:46 schreef houtmannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben een vuilnisvrouwquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb op dit moment deze sticker op de kliko zitten.
dr heeft nog geen vuilnisman bij mij geklaagd
[ afbeelding ]
het ziet er echt heel grappig uit
helaas istie na een jaar best wel beschadigd hier en daar.
vandaar dat ik er alweer een nieuwe voor heb klaarliggen voor als het echt het aanzien niet meer waard is.
Snap ik. Ik ken het probleem ook. Stoppen ze fijn je bak ff zo vol dat de klep open blijft staan. En dan legen ze hem bij ons niet. Leuk als je zelf al afval achter houdt omdat je veel hebt vanwege een verbouwing.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:03 schreef maok het volgende:
Zo'n slot is nog niet zo'n gek idee, genoeg mensen die hun afval in iemands anders container dumpen als hun eigen vol is.
Dan krijg ik ruzie met m'n vrouw voor het flirten met de (best wel leuke) veuilnisvrouw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee waarom precies eigenlijk. Kliko is vast eigendom van de gemeente o.i.d. en moet herkenbaar blijven. Nou lijkt me dat met een sticker ook wel, maar goed. Gemeenten en regels, tja...quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:44 schreef lady-wrb het volgende:
waarom mag dat dan niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |