abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57446314
Dit weekend heb ik weer voor het eerst het tuincentrum bezocht om mijn tuin wat op te vrolijken voor het voorjaar.
Nu begin ik me weer te storen aan die groene Kliko in mijn voortuin. Omdat ik niet zo erg handig ben is het bouwen van zo´n afscherming geen optie. Jaren terug zag ik nog wel eens van die stickers in het tuincentrum bij ons, ,maar die verkopen ze niet meer. Heeft een van u ze nog wel eens gezien in een bouwmarkt of tuincentrum?

Alvast bedankt.

Leo
pi_57446669
Volgens mij worden die niet meer verkocht omdat vuilnismannen weigeren gestickerde kliko's op te halen.
En dan bedoel ik geen kleine stickers maar die stickers die een kliko in een tulpenveld o.i.d. veranderen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_57446693
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 07:43 schreef leodepeo het volgende:
Heeft een van u ze nog wel eens gezien in een bouwmarkt of tuincentrum?
De blokker verkoopt ze en de Kruidvat had ze pas ook, met katten . Maar dat zijn inderdaad niet van die containervullende stickers maar meerdere kleine stickers om hem wat op te vrolijken

en www.pimpmijnkliko.nl
of www.coverart.nl
of www.binposter.nl/kliko-sticker
maar als je in de buurt van Winterswijk woont zou ik het niet doen
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/69861

[ Bericht 11% gewijzigd door Trusten op 18-03-2008 08:44:15 ]
pi_57446832
Volgens mij verkopen ze die nog wel bij Blokker en Xenos.

Ik heb pas nog mooie met eenden gekregen van mijn dochter (bij Prijsmepper vandaan).
pi_57447130
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 08:33 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Volgens mij worden die niet meer verkocht omdat vuilnismannen weigeren gestickerde kliko's op te halen.
En dan bedoel ik geen kleine stickers maar die stickers die een kliko in een tulpenveld o.i.d. veranderen.
Wat een onzin... wij hebben die van ons júíst gemerkt omdat dat ding om de haverklap gestolen werd...
www.wynter.nl (NOG NIET KLAAR)
pi_57447309
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 09:11 schreef Wynter het volgende:

[..]

Wat een onzin... wij hebben die van ons júíst gemerkt omdat dat ding om de haverklap gestolen werd...
Wij inderdaad ook maar:

"De vordering van de heer Sluiskes om de gemeente te bevelen zijn afval in te zamelen, wordt afgewezen omdat de gemeente aangeeft containers met stickers voorlopig te blijven legen. Dit in afwachting van regelgeving.

Het vonnis is vrijdag bekend gemaakt. De gemeente blijft dan ook bij haar plan om de stickers via een wijziging van de Afvalstoffenverordening te verbieden."

Gaat toch nergens over...
pi_57447435
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 09:22 schreef Trusten het volgende:

[..]

Wij inderdaad ook maar:

"De vordering van de heer Sluiskes om de gemeente te bevelen zijn afval in te zamelen, wordt afgewezen omdat de gemeente aangeeft containers met stickers voorlopig te blijven legen. Dit in afwachting van regelgeving.

Het vonnis is vrijdag bekend gemaakt. De gemeente blijft dan ook bij haar plan om de stickers via een wijziging van de Afvalstoffenverordening te verbieden."

Gaat toch nergens over...
Idd, gemeentes zijn echt dom tegenwoordig... ze moeten overal een punt van maken.. ze hebben niks beters te doen ofzo als het nou gaat om aanstootgevende stickers zoals een blote vrouw met dr benen wijd kan ik me er nog wat bij voorstellen, maar denk niet dat dit over zoiets zal gaan
Ikzelf heb ooit eens bijna een jaar moeten wachten op een achternaam wijziging, omdat de gemeente het "vergeten" was, geen excuus, bloemetje, niks... is wel iets heel anders, maar ook slordig
pi_57447552
Ik heb de kliko vol met zonnebloem stickers...nog nooit wat van gehoord..
Ze hadden een tijdje geleden van die stickers ook bij de action..ik weet niet of ze ze nog hebben hoor, maar ze kostte geen drol, ik geloof iets van 2,50 ofzo.
pi_57448191
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 09:11 schreef Wynter het volgende:

[..]

Tsja, ik verzin die onzin niet. Mensen maken zich tegenwoordig druk om de kleinste dingen (in dit geval gemeentes).
Ik zeg, stickeren die dingen, zodat je je kliko niet twee straten verder terug vindt.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_57486650
geen stickers gezien maar<<<<
pi_57487177
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 21:46 schreef houtmannetje het volgende:
[ afbeelding ]
meer pink-my-kliko als je het mij vraagt...
pi_57490486
quote:
[ afbeelding ]
Echt een kliko voor een vrouw of voor een andere "man"
Alleen wat moet hierin, de grijze is voor restafval, de blauwe voor papier en de groene voor gft afval.
Wat zou er in de roze moeten.....
pi_57490565
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:39 schreef klipper het volgende:

[..]

Echt een kliko voor een vrouw of voor een andere "man"
Alleen wat moet hierin, de grijze is voor restafval, de blauwe voor papier en de groene voor gft afval.
Wat zou er in de roze moeten.....
Aids condooms

En deze was bruin zo te zien...
  vrijdag 21 maart 2008 @ 22:03:39 #14
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_57529454
quote:
[ afbeelding ]
Super,
Maar wat een gezanik over wel of geen stickers, wat heeft in godsnaam de overheid hier mee te maken!? Ga iets doen wat wel nut heeft.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  † In Memoriam † zaterdag 22 maart 2008 @ 09:28:27 #15
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57535285
ik heb op dit moment deze sticker op de kliko zitten.
dr heeft nog geen vuilnisman bij mij geklaagd

het ziet er echt heel grappig uit
helaas istie na een jaar best wel beschadigd hier en daar.
vandaar dat ik er alweer een nieuwe voor heb klaarliggen voor als het echt het aanzien niet meer waard is.
pi_57555772
Ik vind het juist wel vrolijk staan al die verschillende soorten stickers die iedereen op de bakken plakt.
En ik kan gelijk me bak makkelijk terug vinden .
  zondag 23 maart 2008 @ 13:10:06 #17
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_57555812
Die is wel geinig, waar haal je die?
  † In Memoriam † zondag 23 maart 2008 @ 15:49:16 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_69159597
*Kick*

Zag net bij rtl boulevard kliko stickers van Herman Brood, iemand enig idee waar die te koop zijn?
pi_69170834
Een nieuwe verschijningsvorm van kunst is door CoverArt gelanceerd. Twee kunstwerken van Herman Brood, te weten "Golf" en "Purple Haze" zijn uitgevoerd als zogenaamde ArtPrints. Vinylstickers die perfect passen op de voorkant van een kliko-container.

De twee kunstwerken zijn vanaf 18 mei exclusief bij Praxis verkrijgbaar. Zo kleurt Praxis in samenwerking met CoverArt de saaie Nederlandse vuilcontainers tot kunstwerken.

Zie CoverArt

Die bloemendingen zag ik laatst bij tuincentrum De Bosrand in Wassenaar.
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:48 schreef het-is-mij het volgende:
*Kick*

Zag net bij rtl boulevard kliko stickers van Herman Brood, iemand enig idee waar die te koop zijn?
Hoge bomen zijn ook klein begonnen
pi_69170938
thx, ik zag dat het ergens bij een tuincentrum was maar kon niet zo snel zien waar.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:14:42 #22
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_69180562
Wat ook leuk is om een foto te maken van de plek waar de kliko moet staan (zonder container) en dat op een sticker laten drukken en die sticker op de kliko plakken. Dan heb je een schutkleur container. Is het leukst als er verschillende materialen op de foto komen zoals een stukje gevel, wat planten, regenpijp enz.
Helaas heb ik geen kliko.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:44:50 #23
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_69181590
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 08:33 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Misschien in jullie gemeente, maar ik ken tenminste twee gemeenten waar dat niet opgaat.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:45:35 #24
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_69181612
quote:
[ afbeelding ]
Is die bang dat ze z'n rotzooi jatten?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:46:33 #25
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_69181656
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 09:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb op dit moment deze sticker op de kliko zitten.
dr heeft nog geen vuilnisman bij mij geklaagd

[ afbeelding ]

het ziet er echt heel grappig uit
helaas istie na een jaar best wel beschadigd hier en daar.
vandaar dat ik er alweer een nieuwe voor heb klaarliggen voor als het echt het aanzien niet meer waard is.
Wij hebben een vuilnisvrouw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')