Ik ben elders even aan het GroundhogDay-en.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor de preview was ie nog per ongeluk...daarna express..
Ze zijn nog aan het verbouwen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
Is het dak van de herberg nog steeds niet gerepareerd?
Dat wel......quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
Is het dak van de herberg nog steeds niet gerepareerd?
Zo, daar is een hoop waardevolle SC verdwenen zo te zien.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:45 schreef Talitha het volgende:
Ze zijn nog aan het verbouwen.Maar we hebben wel alweer twee gasten.
![]()
Dyslectische accountant?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat wel......
Krijg net jaaropgaaf 2007 onder mijn neus....heel jaar lang rente over hypotheek betalen en toch nog 1600 euro moeten afrekenen....waar gaat het fout
Ik denk dat ik morgen uit mijn slof ga schieten. Vorig jaar ook al een fout, heb hem vorige maand verteld om het niet meer in te laten vullen door de koffiejuffrouw maar dat ik hem betaal om dat saaie werk te doen. En......zie hier het resultaat.....volgens mij wederom de koffiejuffrouw. Dit maakt mij pislink...quote:
Het is een groot verlies.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:48 schreef APK het volgende:
[..]
Zo, daar is een hoop waardevolle SC verdwenen zo te zien.
Als het de schuld van de koffiejuffrouw is, moet je dan niet boos op háár worden?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen uit mijn slof ga schieten. Vorig jaar ook al een fout, heb hem vorige maand verteld om het niet meer in te laten vullen door de koffiejuffrouw maar dat ik hem betaal om dat saaie werk te doen. En......zie hier het resultaat.....volgens mij wederom de koffiejuffrouw. Dit maakt mij pislink...
Die koffiejuffrouw laat zich misbruiken voor d'r miserabele maandelijkse fooi....dat kind kan er niets aan doen...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als het de schuld van de koffiejuffrouw is, moet je dan niet boos op háár worden?![]()
Kus op je boze bolletje.![]()
Speciaal voor jou...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:48 schreef APK het volgende:
[..]
Zo, daar is een hoop waardevolle SC verdwenen zo te zien.
Jappert, als je nog een opbeurend linkje tegenkomt.... deze meneer kan er één gebruiken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook daar is inmiddels al weer 25 procent van overleden...'t zijn trieste tijden....
Zou die op blont vallen ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jappert, als je nog een opbeurend linkje tegenkomt.... deze meneer kan er één gebruiken.![]()
Die langharige blonde man op het eind?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou die op blont vallen ?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=jZ1ryFXAKq4
Dat is de juiste instellingquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:29 schreef Copycat het volgende:
Ja, de helft van mijn tribe is de hongerdood gestorven. En omdat ze worried about food zijn, willen ze ook al niet neuken. Stelletje losers.
Ik ga voor de totale genocide.
Jappie: Nee, de crypto van HP doe ik nooit. Aanrader?
Je loopt er een paar achter maar je zou het eens kunnen proberenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:29 schreef Copycat het volgende:
Ja, de helft van mijn tribe is de hongerdood gestorven. En omdat ze worried about food zijn, willen ze ook al niet neuken. Stelletje losers.
Jappie: Nee, de crypto van HP doe ik nooit. Aanrader?
Ik ga ook mod worden... dan vraag ik een ban voor youtube aanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je loopt er een paar achter maar je zou het eens kunnen proberen
http://members.chello.nl/mjpda/hp.xls
Kijk daar hebben we de herberg nu ook voor......spelletjes/puzzles en cryptos mogen hier immers niet van Gert.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:48 schreef Copycat het volgende:
Ik ben nu gewoon een stelletje constant op elkaar aan het zetten. Neuken godverdomme!
I'm the puppetmaster. Pull the strings, pull the strings!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:29 schreef Copycat het volgende:
Ja maar Gert is een..hoe heette dat ding ook alweer? Ik kwam niet verder dan een satanisch vingergebaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk daar hebben we de herberg nu ook voor......spelletjes/puzzles en cryptos mogen hier immers niet van Gert.
Stamgast nr 2 heeft zich zojuist bekend gemaakt...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga ook mod worden... dan vraag ik een ban voor youtube aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |