quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan zie ik niet zo veel dus dat klopt dan wel weer
Goed :Yquote:
1 |
Nee dusquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:12 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]Maar goed jullie kunnen allemaal
slaap lekker Soury.....ik ga achter je aan......quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:12 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]Maar goed jullie kunnen allemaal
Neem ff geen ananas meequote:Op woensdag 19 maart 2008 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
slaap lekker Soury.....ik ga achter je aan......![]()
We gaan stug door, eind van dit jaar ben ik weer in shape voor de tweede helft.....quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:23 schreef Soury het volgende:
Cool jemig das best veel.. Ik moet er wat bij hebben wat een luxe probleem
Goed plan... Trustequote:Op woensdag 19 maart 2008 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We gaan stug door, eind van dit jaar ben ik weer in shape voor de tweede helft.....![]()
en nu naar bed.....
Nee man, dat was de drummer van de begeleidingsband.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook daar is inmiddels al weer 25 procent van overleden...'t zijn trieste tijden....
Caró daarentegen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:00 schreef Coos het volgende:
Hahaha...zag met op man bijt hond Belgie Sarkozy helemaal geobsedeerd naar de tieten van een Israelisch model kijken.
Ja, Carla heeft natuurlijk maar apeleertjes.![]()
Je verheugt je er nou al op he!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Caró daarentegen.![]()
En fraai beschilderd ook nog. O shit, dat was een gehijmpje.
Tis dat danquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Niet, dan niet joh...
Zwaar biertje noem ik Köstritzerquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Maar wat is 'lefning' ?
Een zwaar biertje
Dat klinkt dan weer als een kerel die naast een fietspad voor gehandicapten zijn jas opengooit.quote:
Ik weet van geen afscheidsboodschap?quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer als een kerel die naast een fietspad voor gehandicapten zijn jas opengooit.![]()
Mooie afscheidsboodschap overigens, las 'em vandaag pas.
Kom je nog terug dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 03:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik weet van geen afscheidsboodschap?
Dacht dat jij dat was die een maand geleden aangekondigd had vandaag zelfmoord te gaan plegen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 03:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik weet van geen afscheidsboodschap?
Als jullie hier ipv PM/MSN de hele tijd toespelingen lopen te geven over een of andere meet, dan begrijp je natuurlijk wel dat wij later ook de sappige verhalen en genante foto's hier willen zienquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je verheugt je er nou al op he!!
Nog een paar nachtjes slapen
Wordt die kutsite nu eindelijk es opgehevenquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Mooie afscheidsboodschap overigens, las 'em vandaag pas.
Better late than never.quote:
Zorg ik wel voor, mij vertellen ze ook niks.quote:Op woensdag 19 maart 2008 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jullie hier ipv PM/MSN de hele tijd toespelingen lopen te geven over een of andere meet, dan begrijp je natuurlijk wel dat wij later ook de sappige verhalen en genante foto's hier willen zien
Maak daar veertiger van en je komt aardig in de buurtquote:Op woensdag 19 maart 2008 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Better late than never.![]()
Heidi's avatar had ik al geblocked, waarom weet ik eigenlijk niet.![]()
Maar euh, ben jij een echte zuster of ben je eigenlijk gewoon een dertiger die af en toe iemand niet vertrouwt en gewoon een beetje 's nachts op fok wil posten?
Mooi, is dat ook weer geregeldquote:Op woensdag 19 maart 2008 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Zorg ik wel voor, mij vertellen ze ook niks.
Uiteraardquote:Op woensdag 19 maart 2008 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jullie hier ipv PM/MSN de hele tijd toespelingen lopen te geven over een of andere meet, dan begrijp je natuurlijk wel dat wij later ook de sappige verhalen en genante foto's hier willen zien
Je vertrouwt niemandquote:Op woensdag 19 maart 2008 03:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Maak daar veertiger van en je komt aardig in de buurt
Ik had al een deal met APK, maar rechtstreekse bronnen zijn altijd beterquote:
lelijkerd!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Zorg ik wel voor, mij vertellen ze ook niks.
Ho ho, ik zei alleen dat ik het begreep!quote:Op woensdag 19 maart 2008 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had al een deal met APK, maar rechtstreekse bronnen zijn altijd beter
Viese vuile leugenaar, je bent gewoon sappig en 23. Bied je excuus aan!quote:Op woensdag 19 maart 2008 03:14 schreef nachtzuster het volgende:
Maak daar veertiger van en je komt aardig in de buurt
Maar ik zie jou toch niet in staat tot onbegripvolle dingen, gekkiequote:Op woensdag 19 maart 2008 03:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ho ho, ik zei alleen dat ik het begreep!
uhuh!quote:Op woensdag 19 maart 2008 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik zie jou toch niet in staat tot onbegripvolle dingen, gekkie![]()
Volgens mij ben jij juist heeeeel sociaal
Bij mij niet hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 03:18 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |