quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan zie ik niet zo veel dus dat klopt dan wel weer
Goed :Yquote:
1 |
Nee dusquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:12 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]Maar goed jullie kunnen allemaal
slaap lekker Soury.....ik ga achter je aan......quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:12 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]Maar goed jullie kunnen allemaal
Neem ff geen ananas meequote:Op woensdag 19 maart 2008 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
slaap lekker Soury.....ik ga achter je aan......![]()
We gaan stug door, eind van dit jaar ben ik weer in shape voor de tweede helft.....quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:23 schreef Soury het volgende:
Cool jemig das best veel.. Ik moet er wat bij hebben wat een luxe probleem
Goed plan... Trustequote:Op woensdag 19 maart 2008 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We gaan stug door, eind van dit jaar ben ik weer in shape voor de tweede helft.....![]()
en nu naar bed.....
Nee man, dat was de drummer van de begeleidingsband.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook daar is inmiddels al weer 25 procent van overleden...'t zijn trieste tijden....
Caró daarentegen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:00 schreef Coos het volgende:
Hahaha...zag met op man bijt hond Belgie Sarkozy helemaal geobsedeerd naar de tieten van een Israelisch model kijken.
Ja, Carla heeft natuurlijk maar apeleertjes.![]()
Je verheugt je er nou al op he!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Caró daarentegen.![]()
En fraai beschilderd ook nog. O shit, dat was een gehijmpje.
Tis dat danquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Niet, dan niet joh...
Zwaar biertje noem ik Köstritzerquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Maar wat is 'lefning' ?
Een zwaar biertje
Dat klinkt dan weer als een kerel die naast een fietspad voor gehandicapten zijn jas opengooit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |