quote:This non-irritating, non-drying facial soap cleans acne-prone skin properly, lifting away dirt, oil and bacteria. Rinses off easily and completely. Also good for chest and back.
For best results, use twice a day. Using hands, lather over makupe- free face. Rinse off with tepid water; pat dry. Following with appropriate Clarifying Lotion. Acne Solutions Antibacterial Facial Soap can also be used on the body, especially on acne-prone areas such as the chest and back.
Bedoel je dat je een vette huid hebt? Ik heb dat wel iig en ik was mn gezicht 2x per dag met een facial wash en dan smeer ik dr een moisturizer op speciaal tegen glimmen (anti-shine moisturizer van Recipe: for men). Werkt iig bij mij. Maar ik geloof dat ik de enige ben die dat merk gebruikt (ik kan er op dit forum iig niets over vindenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:20 schreef mie_at_work het volgende:
ik ben op zoek een goede talgregulerende creme.
iemand enige tips?
Scrubben! en tijdens het afdrogen met je handdoek goed je rug drogen zodat het gelijk wat dode huidcellen verwijdert evt.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:35 schreef waht het volgende:
Vraagje voor de kenners:
Sinds mijn 17e heb ik vrijwel niet meer last gehad van acne op mijn gezicht maar des te meer op mijn rug. Aangezien dat nogal een groot oppervlak is lijken de normale acne middeltjes niet erg geschikt. Weet iemand, naast in de zon liggen, nog iets om dat te verminderen?
hmm, idd. heb nog nooit van dat merk gehoord. schijnt dus goed te werken? waar is dat verkrijgbaarquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:35 schreef Enteny het volgende:
[..]
Bedoel je dat je een vette huid hebt? Ik heb dat wel iig en ik was mn gezicht 2x per dag met een facial wash en dan smeer ik dr een moisturizer op speciaal tegen glimmen (anti-shine moisturizer van Recipe: for men). Werkt iig bij mij. Maar ik geloof dat ik de enige ben die dat merk gebruikt (ik kan er op dit forum iig niets over vinden).
Niet doen! Zirh is (naar mijn ervaring) een vrij agressief goedje dat zelfs in staat is om mijn vette huid volledig uit te drogen. Ik schat de kans dus erg hoog in dat Zirh niet echt een positief effect zal hebben op je huid. Kijk even naar wat andere merken in hetzelfde rijtje (clarins, clinique, biotherme) en vraag bij de ICI paris of de Douglas naar iets voor een gevoelige en droge huid. Kosten zijn iets van 15/20 euro per product (afhankelijk van product en fabrikant). Schrik hier niet van want je doet zo 2 a 3 maanden met een tube. Als je aan de facewash gaat, dan zou ik ook iets van een dagcreme erbij nemen.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:40 schreef Nozomi23 het volgende:
Hoi!
Ik zoek advies voor een goede gezichtsreiniger/cleanser. Ik heb nooit eerder een cleanser gebruikt maar aangezien mijn huid wat pukkelig is, ik heb niet echt puistjes maar eerder pukkeltjes, wil ik proberen of zon cleanser daar tegen helpt.
Ik heb:
- een droge huid
- hier en daar wat kleine bultjes
- een gevoelige huid
Nu wil ik die cleanser van Zirh gaan proberen, na het lezen van enkele positieve reacties, maar is dat verstandig met mijn huid, en wat kost een cleanser van Zirh eigenlijk? Alvast bedankt voor de moeite.
Voor zover ik weet zijn moedervlekken alleen maar een teken van een zogenaamde "actieve" huid. Verder niet schadelijk overigens. Waar het precies door wordt veroorzaakt is niet zo duidelijk. Een dagcreme met beschermingsfactor (SPF 15) zou wel eens kunnen helpen. (de overactiviteit van je huid zou door de zon veroorzaakt kunnen worden, maar ook net zo goed nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:09 schreef emiel01 het volgende:
De laatste tijd merk ik dat ik steeds meer moedervlekken op m'n gezicht krijg, sommige zijn heel klein maar merk dat sommige ook groter worden. Heeft dit met de zon te maken (ben op vakantie geweest).
Bestaat er een middel om het te stoppen, of zal het na de zomer weer wegtrekken?
Te hard of te vaak scrubben zorgt ervoor dat je huid uitdroogt waardoor die nog juist meer talg gaat produceren, wat weer leidt tot meer verstopte porien. Als je het echt te vaak doet kan je huid er ook van beschadigen maar dat gebeurd niet zo snel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef armeenio het volgende:
ik heb nu ook van die niveau scrub of peeling spul..
maar ik lees vaak dat je moet oppassen met scrubben/peeling ..
wat zijn de nadelen ervan dan??
Ik gebruik het juist om mijn puistjes beetje te bedwingen ..
ik doe het eigelijk bijna elke dag bij het douchen, ik merk ook dat het tube snel leeggaat,haha.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:44 schreef Japin het volgende:
[..]
Te hard of te vaak scrubben zorgt ervoor dat je huid uitdroogt waardoor die nog juist meer talg gaat produceren, wat weer leidt tot meer verstopte porien. Als je het echt te vaak doet kan je huid er ook van beschadigen maar dat gebeurd niet zo snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |