abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59073104
Altijd eerst scrubben Scheer je daarna ook gladder...
pi_59251372
Iemand ervaring met Recipe for men? En men-ü?

Thnx!
pi_59252038
Vraagje voor de kenners:
Sinds mijn 17e heb ik vrijwel niet meer last gehad van acne op mijn gezicht maar des te meer op mijn rug. Aangezien dat nogal een groot oppervlak is lijken de normale acne middeltjes niet erg geschikt. Weet iemand, naast in de zon liggen, nog iets om dat te verminderen?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_59257343
Clinique heeft wel een speciale zeep tegen acne die ook goed te gebruiken is op borst en rug. Ik quote:
quote:
This non-irritating, non-drying facial soap cleans acne-prone skin properly, lifting away dirt, oil and bacteria. Rinses off easily and completely. Also good for chest and back.

For best results, use twice a day. Using hands, lather over makupe- free face. Rinse off with tepid water; pat dry. Following with appropriate Clarifying Lotion. Acne Solutions Antibacterial Facial Soap can also be used on the body, especially on acne-prone areas such as the chest and back.

Of het werkt, is een tweede, maar je zou het kunnen proberen uiteraard. Het heet Antibacterial Face and Body Soap en kost zo'n 17 eu.
pi_59268036
ik ben op zoek een goede talgregulerende creme.
iemand enige tips?
pi_59282260
tvp
당신을 사랑합니다
pi_59337432
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 02:20 schreef mie_at_work het volgende:
ik ben op zoek een goede talgregulerende creme.
iemand enige tips?
Bedoel je dat je een vette huid hebt? Ik heb dat wel iig en ik was mn gezicht 2x per dag met een facial wash en dan smeer ik dr een moisturizer op speciaal tegen glimmen (anti-shine moisturizer van Recipe: for men). Werkt iig bij mij. Maar ik geloof dat ik de enige ben die dat merk gebruikt (ik kan er op dit forum iig niets over vinden ).
  donderdag 12 juni 2008 @ 16:28:57 #83
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_59338988
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:35 schreef waht het volgende:
Vraagje voor de kenners:
Sinds mijn 17e heb ik vrijwel niet meer last gehad van acne op mijn gezicht maar des te meer op mijn rug. Aangezien dat nogal een groot oppervlak is lijken de normale acne middeltjes niet erg geschikt. Weet iemand, naast in de zon liggen, nog iets om dat te verminderen?
Scrubben! en tijdens het afdrogen met je handdoek goed je rug drogen zodat het gelijk wat dode huidcellen verwijdert evt.

Ik heb zelf net schuimende reinigende gel gehaald van L'Oreal men's expert met menthol geur. Bevalt opzich wel goed. Vind em fijner vergeleken met de facewash van Nivea voor men. Vind em wat zachter.

En voor de mensen die een goedkope vochtinbrengende creme zoeken kan ik die van nivea aanraden. Prima spul en ook goedkoop voor als je weinig wilt uitgeven.
Deze tube dus:
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_59339548
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 15:35 schreef Enteny het volgende:

[..]

Bedoel je dat je een vette huid hebt? Ik heb dat wel iig en ik was mn gezicht 2x per dag met een facial wash en dan smeer ik dr een moisturizer op speciaal tegen glimmen (anti-shine moisturizer van Recipe: for men). Werkt iig bij mij. Maar ik geloof dat ik de enige ben die dat merk gebruikt (ik kan er op dit forum iig niets over vinden ).
hmm, idd. heb nog nooit van dat merk gehoord. schijnt dus goed te werken? waar is dat verkrijgbaar
  donderdag 12 juni 2008 @ 16:55:06 #85
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_59339662
Je moet wel uitkijken met scrubben hoor.. Je verwijdert er dan wel de dode huidcellen mee maar je kan er ook je puistjes mee opeh halen, wat weer zorgt voor infecties en dus meer puistjes.

Ik zou (als je erbij kunt) toch gewoon benzoyl peroxide opsmeren eens per dag of per 2 dagen. Kost bijna niets en levert waarschijnlijk toch het beste resultaat.
pi_59339942
Me moeder heeft wat producten voor me meegenomen
Het merk is oriflame en wat een chil spul!
-Active face wash deep cleansing non drying
-exfoliating face scrub purifying smoothing
-Shine control moisturiser regulating

Het werkt harstikke goed en droogt je huid niet uit en dit krijg je voor 45 euro
pi_60400455
vraagje

weet er iemand het adres van de winkelin in amsterdam waarze aleen maar luxe skincare producten voor mannen verkopen bedankt alvast
pi_60402479
Hoi!

Ik zoek advies voor een goede gezichtsreiniger/cleanser. Ik heb nooit eerder een cleanser gebruikt maar aangezien mijn huid wat pukkelig is, ik heb niet echt puistjes maar eerder pukkeltjes, wil ik proberen of zon cleanser daar tegen helpt.

Ik heb:
- een droge huid
- hier en daar wat kleine bultjes
- een gevoelige huid

Nu wil ik die cleanser van Zirh gaan proberen, na het lezen van enkele positieve reacties, maar is dat verstandig met mijn huid, en wat kost een cleanser van Zirh eigenlijk? Alvast bedankt voor de moeite.
pi_60528152
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:40 schreef Nozomi23 het volgende:
Hoi!

Ik zoek advies voor een goede gezichtsreiniger/cleanser. Ik heb nooit eerder een cleanser gebruikt maar aangezien mijn huid wat pukkelig is, ik heb niet echt puistjes maar eerder pukkeltjes, wil ik proberen of zon cleanser daar tegen helpt.

Ik heb:
- een droge huid
- hier en daar wat kleine bultjes
- een gevoelige huid

Nu wil ik die cleanser van Zirh gaan proberen, na het lezen van enkele positieve reacties, maar is dat verstandig met mijn huid, en wat kost een cleanser van Zirh eigenlijk? Alvast bedankt voor de moeite.
Niet doen! Zirh is (naar mijn ervaring) een vrij agressief goedje dat zelfs in staat is om mijn vette huid volledig uit te drogen. Ik schat de kans dus erg hoog in dat Zirh niet echt een positief effect zal hebben op je huid. Kijk even naar wat andere merken in hetzelfde rijtje (clarins, clinique, biotherme) en vraag bij de ICI paris of de Douglas naar iets voor een gevoelige en droge huid. Kosten zijn iets van 15/20 euro per product (afhankelijk van product en fabrikant). Schrik hier niet van want je doet zo 2 a 3 maanden met een tube. Als je aan de facewash gaat, dan zou ik ook iets van een dagcreme erbij nemen.
pi_60550600
De laatste tijd merk ik dat ik steeds meer moedervlekken op m'n gezicht krijg, sommige zijn heel klein maar merk dat sommige ook groter worden. Heeft dit met de zon te maken (ben op vakantie geweest).

Bestaat er een middel om het te stoppen, of zal het na de zomer weer wegtrekken?
pi_60551689
hm ik heb geprobeerd wijzer te worden door de verschillende delen van dit topic door te spitten, maar ik begrijp er vrij weinig van, dus vandaar mijn vraag:

Ik heb geen extreem droge of vettige huid, denk eerder iets aan de droge kant dan vettig. Ik heb al tijd lang last van wat acne, geirriteerde huid, rode plekjes en bultjes en wil daar nu wel vanaf. Ik was mn gezicht nu 2 keer per dag, waarvan 1 keer met zeep. Vooral scheren zorgt voor meer irritatie dan normaal.

Wat kan ik het beste doen? exfoliëren? Waarmee? Face wash? Kan iemand me wijzer maken?
pi_60552326
@Jasonn87
Als je je gezicht wast met "normale" zeep zou ik daar direct mee kappen, dat lijkt me niet erg goed, is veels te aggresief. Je zou wat verschillende testers van face washes kunnen proberen, of gewoon 1 type kunnen kopen dat voor een normale huis is. Zoek voor milde varianten, want je huid is probably gevoelig. (irritatie door scheren)

Je zou een milde scrub kunnen proberen. Na het scheren een dagcreme erop smeren die niet vettig is. Als het goed is zal er dan wel een verbetering optreden. Scheren na de face wash/scrub doen. 'Het ligt een beetje aan je budget wat voor merken geschikt zijn.

Ben je bereid meer dan 20 euro uit te geven aan een face wash/dagcreme kun je naar de parfumeriezaken gaan zoals Douglas en iciparis, heb je dat niet, ga dan naar de drogisterij en probeer nivea, l'oreal of huismerken.

@emiel01 Moedervlekken kunnen door de zon ontstaan, net zoals sproeten, geloof ik, je zou dus een creme kunnen proberen met een bescherming tegen de zon. De meeste merken hebben zoiets wel in het assortiment.
pi_60554996
thanks voor de verduidelijking, k-mail!
pi_60566253
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:09 schreef emiel01 het volgende:
De laatste tijd merk ik dat ik steeds meer moedervlekken op m'n gezicht krijg, sommige zijn heel klein maar merk dat sommige ook groter worden. Heeft dit met de zon te maken (ben op vakantie geweest).

Bestaat er een middel om het te stoppen, of zal het na de zomer weer wegtrekken?
Voor zover ik weet zijn moedervlekken alleen maar een teken van een zogenaamde "actieve" huid. Verder niet schadelijk overigens. Waar het precies door wordt veroorzaakt is niet zo duidelijk. Een dagcreme met beschermingsfactor (SPF 15) zou wel eens kunnen helpen. (de overactiviteit van je huid zou door de zon veroorzaakt kunnen worden, maar ook net zo goed niet )
pi_60606676
ik heb nu ook van die niveau scrub of peeling spul..

maar ik lees vaak dat je moet oppassen met scrubben/peeling ..
wat zijn de nadelen ervan dan??

Ik gebruik het juist om mijn puistjes beetje te bedwingen ..
pi_60607081
Iemand tips voor een goede dagcreme, die ook iets doet tegen een glimmende huid?

Voor zover ik weet heb ik een gemengde huid (vooral de t-zone is wat vetter dan de rest) en heb ik ook regelmatig last van onzuiverheden..

Wat zou verder goed zijn voor mijn huid? Ik scheer me eigenlijk nooit (heb zegmaar altijd een klein stoppelbaardje) en gebruik uierzalf, of een dagcreme van de Lidl. Verder scrub ik mijn gezicht 2x per week..

Dat stappenplan zoals in de OP staat is mij wat teveel van het goede Voor overdag een goede dagcreme, en voor 's avonds een goede reiniger vindt ik eigenlijk wel genoeg
pi_60607433
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef armeenio het volgende:
ik heb nu ook van die niveau scrub of peeling spul..

maar ik lees vaak dat je moet oppassen met scrubben/peeling ..
wat zijn de nadelen ervan dan??

Ik gebruik het juist om mijn puistjes beetje te bedwingen ..
Te hard of te vaak scrubben zorgt ervoor dat je huid uitdroogt waardoor die nog juist meer talg gaat produceren, wat weer leidt tot meer verstopte porien. Als je het echt te vaak doet kan je huid er ook van beschadigen maar dat gebeurd niet zo snel.
pi_60627695
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:44 schreef Japin het volgende:

[..]

Te hard of te vaak scrubben zorgt ervoor dat je huid uitdroogt waardoor die nog juist meer talg gaat produceren, wat weer leidt tot meer verstopte porien. Als je het echt te vaak doet kan je huid er ook van beschadigen maar dat gebeurd niet zo snel.
ik doe het eigelijk bijna elke dag bij het douchen, ik merk ook dat het tube snel leeggaat,haha.
2x in de week stond op de achterkant.

maar ik heb nu veel puistjes op mijn voorhoofd gekregen, weet jij misschien niet een effectievere scrub/peeling of dergelijke spul die de puistjes weghaalt.. ik wil er best een prijsje voor betalen, maakt nie uit of het een dure merk is.

Heb je aanraders voor me?

Ik had vroeger roaccuatane,benzolproxide en nog meer zeer extreme cremes die zorgen voor uitdrogingen.
Liever heb ik die dingen niet meer, enigste wat ik wil is mijn puistjes beetje bedwingen, een schone gezicht hebben.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:42:55 #99
51286 w00h00
Digital man!
pi_60632786
Welke producten zijn een aanrader voor het exfoliëren van je huid?

Momenteel reinig ik elke avond met L'oreal en gebruik ik een hydraterende gezichtscreme van Nivea voor mijn ontzettend droge huid. Daarnaast scrub ik ongeveer 3 keer per week met scrub van de DA.

Maar om vooral de oneffenheden op me gezicht en de mee-eters op me neus tegen te gaan wil ik de stap voor het exfoliëren met BHA of AHA van me huid gebruiken.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:00:32 #100
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60634385
Ik ben geheel overgestapt op Hema-producten, en ik heb een Shiseido Mat Anti-Shine Refresher for men voor het serieuze werk. Ik heb het opgegeven om urenlang niet te glimmen, het kan niet.

Omdat ik behalve een redelijk vette huid ook best veel zweet op mijn hoofd, maakt het niet uit wat ik smeer: als ik op de fiets zit en zweet dan wordt alles toch weer weggespoeld.

Daarom voldoe ik met Hema Oily Skin facewash en dagcreme, 1x per week een Hema Oily Skin peel en als het echt nodig is dus een laagje Shiseido Anti-Shine Mat Refresher for Men.
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')