Geen paniek!quote:Op maandag 17 maart 2008 23:10 schreef Cahir het volgende:
...maar ik heb helemaal geen vriendenNu moet ik net als iedereen op hyves 500 mensen toevoegen die ik nog nooit heb gezien en helemaal niet ken. En dan 6 vrienden die je wel kent. Want 506 vriendin is nou eenmaal stoerder dan 6
Haha echt?quote:
slechts 10% geneest, de andere 80 procent gaat er dood van en over die overige 10% wil ik het niet hebbenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:24 schreef remlof het volgende:
Dat is niet erg TS, het schijnt te genezen te zijn tegenwoordig
Fieke Striekr?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:13 schreef Mof het volgende:
[..]
Geen paniek!
Voeg de Vegan Streaker toe!
http://www.veganstreaker.hyves.nl/
Met scheermesjes toch?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:24 schreef remlof het volgende:
Dat is niet erg TS, het schijnt te genezen te zijn tegenwoordig
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:06 schreef luciferhout het volgende:
Ik heb geen vrienden, dus ook geen hyves!
doe een breezerlogo als afbeeldingquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:51 schreef SuperShark het volgende:
Ik heb ook hyves, maar al 2 maanden (0) vrienden.
Ben ik nu een mislukkeling in deze maatschappij?
Arnol Kox, de dorpsgek/straatprediker van Eindhoven!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
arnol? wie?
wat een baggertopique is dit btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:34 schreef B_ernd het volgende:
TS heeft hyves![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfde reactie....
Redacted
200 hyvers in lijst, maar ook alleen mensen die ik ken/bij in de klas heb gezeten of zit etcquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:28 schreef Alexey-s het volgende:
130 Vrienden... valt wel mee... maar ben nog van de oldskoo,l niet zon hyver
Balkenende in je Hyves...quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:06 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
200 hyvers in lijst, maar ook alleen mensen die ik ken/bij in de klas heb gezeten of zit etc
Owja, behalve balkenende en edwin evers![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |