quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:31 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Voordat we een echte relatie kregen was het toch een scharrel, en scharrel klinkt ook leuker![]()
Ik heb iig niet de tijd om er nog een extra scharrel op na te houden hoor![]()
Nouja eigenlijk was ik meer Anka dr scharrel, zij had nog een relatie
Ja, maar weer niet mn "scharrel"quote:
Ooh, nou dan was ik de scharrelquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]nou ja... dat bedoel ik. je scharrelt wat en dan is het ergens een keer een relatie. Zo gaat dat vaak.
Ik ben er niet echt voor maar zo gaat het wel.
En soms heeft de een een relatie en is de ander de scharrel
Ja daag, ik heb aan MM soms al teveelquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ooooh, ik dacht dat je daar nu nog mee scharrelde
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:35 schreef senesta het volgende:
Volgens mij hebben jullie Greys weg gejaagd, zo krijg ik nooit een PM natuurlijk
Greys is naar de plee, er komen herrinneringen boven die ze op de bank naast meneer Greys niet kan uitenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:35 schreef senesta het volgende:
Volgens mij hebben jullie Greys weg gejaagd, zo krijg ik nooit een PM natuurlijk
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys is naar de plee, er komen herrinneringen boven die ze op de bank naast meneer Greys niet kan uiten
ooh lord, I hope notquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Q, niet te veel visualiseren vannacht he?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
Iedereen heeft PM gehad nu, toch?
Dan ga ik me even in een hoekje zitten schamen
Greys bedoel je?quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:52 schreef nokwanda het volgende:
ik ook niet. Maar bedje roept.
Nu ik weet dat Chip ligt te knorren slaap ik wel rustig
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:52 schreef nokwanda het volgende:
ik ook niet. Maar bedje roept.
Nu ik weet dat Chip ligt te knorren slaap ik wel rustig
Geweldig, gister was het 10 weken. Ik ben zo trots op mezelfquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoest eiks met stoppen met roken Maes?
Ik had msn aan en toen viel het uit. Probeer het nog een keerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
Hahahah. Ik wil weten welke zekere heer, Maes!
Kom maar even op MSN
En terecht! Hartstikke goedquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Geweldig, gister was het 10 weken. Ik ben zo trots op mezelf
Ahquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:05 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!
Maar goed dat wij er zo op tijd in lagen, gedurende de nacht nog een paar keer wakker geworden van Chip die al kauwend weer bovenkwam of op het bed sprong..![]()
Moest vanochtend ff werken, kom ik terug, ligt ze bijna boven aan de trap.. Had de deuren allemaal dicht gedaan boven ivm open ramen. Helemaal in elkaar gekropen.. Dus maar even naast gaan zitten, en nu zit ze naast me, in de kamer..![]()
Oh jee, ik hoop het niet voor je, lekker aan het fruit maar danquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Mogge![]()
Damn lig je een avond voor pampus op de bank en mis je gewoon weer veel te veel hier.
Jeetje.
Poeh ik krijg de griep en niet zo'n beetje ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |