quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:31 schreef Morretje het volgende:
puh, dan ben ik al weer een klein uur aan het werk..![]()
Die wel graag even ligt te zonnen in een achtertuin (omheind) of op een balkonnetje.quote:
Ja, halloooo, nu willen we namen he!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:06 schreef Greys het volgende:
Zeg, darlings... weet iemand toevallig of je van je MSN het emailadres kunt wijzigen?
Als iemand me nu via MSN een mailtje wil sturen komt die bij ehm... ehm.... een ex-one-night-scharrel-van-Fok (don't ask!) uit en dat zou ik wel willen veranderen.
Of moet ik dan een nieuwe MSN aanmaken en al mijn contacten opnieuw aanmelden?![]()
Over scharrels gesproken... DIZZY MISS LIZZY! Hoe ging het vrijdag?
Ik maak me een beetje zorgen dat we niets van je gehoord hebben!
Nou ik wil je hier wel antwoord opgeven, in ruil voor het scharrel verhaalquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:06 schreef Greys het volgende:
Zeg, darlings... weet iemand toevallig of je van je MSN het emailadres kunt wijzigen?
Als iemand me nu via MSN een mailtje wil sturen komt die bij ehm... ehm.... een ex-one-night-scharrel-van-Fok (don't ask!) uit en dat zou ik wel willen veranderen.
Of moet ik dan een nieuwe MSN aanmaken en al mijn contacten opnieuw aanmelden?![]()
Over scharrels gesproken... DIZZY MISS LIZZY! Hoe ging het vrijdag?
Ik maak me een beetje zorgen dat we niets van je gehoord hebben!
Jullie altijd met jullie grote tetterquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
Q, ik PM het je onder strikte geheimhouding, dat moet je me echt plechtig beloven
De meisjes hier mogen het wel weten, maar dit mag nooit.. ik herhaal... nooit de SC verlaten verder
* Greys naar PM rent
Als het een reactie op mij was, ik vond het gewoon een grappig 'woord'quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:16 schreef Qwea het volgende:
ik heb ook een fok scharrelwho gives a damn
*naar PM rent
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
Q, ik PM het je onder strikte geheimhouding, dat moet je me echt plechtig beloven
De meisjes hier mogen het wel weten, maar dit mag nooit.. ik herhaal... nooit de SC verlaten verder
* Greys naar PM rent
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Als het een reactie op mij was, ik vond het gewoon een grappig 'woord'
ik heb een irc scharrel
blijkbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik dan de enige zonder Fok!-scharrel?
euh-euh.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee Ing ik ook. We zijn vreselijk ouderwets ben ik bang,quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
neukertje, dat beter?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat bedoelen jullie met een scharrel? Je hebt toch een relatie?
Of ben ik nou heeeel ouderwets?
Voordat we een echte relatie kregen was het toch een scharrel, en scharrel klinkt ook leukerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee hoor, ik heb voor zover ik weet nooit gescharreld met een FOK!userquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus je neukt een Fok!ker en gaat ook met MM?quote:
MM is toch een Fok!kerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus je neukt een Fok!ker en gaat ook met MM?
Nee, zie mn onderste post.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus je neukt een Fok!ker en gaat ook met MM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |