abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57439373
die 2 redden het niet hoor, tot 22 mei
ze zijn nu al over de zeik
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_57439377
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Volgens mij reageer jij "over the top" op mij en niet andersom. Ook weer zo'n kots smiley. Echt een Hupert die hard fan ten voeten uit.... Dat zijn ook die mensen die derden buiten de kooi lastig vallen.....De Tipsch figuurtjes....
Nog maar eens: Get of my back, simpele zuignap.
pi_57439407
Opbeurende gedachte van de dag:

De douche scene van Psycho is té mooi om weg te gooien !

Voeg wat "wil je dat ik ga slaan???" en "Hou je kutsmoel" toe.
Lardeer met enige stomp- en knijpwerk, en je hebt een prachtige, spraakmakende uitzending, waarbij de bekkies van de tv-kijkertjes-die-alles-al-hebben-gezien van open valt

Lijkt me een prachtige aflevering in de reeks "highlights van de Gouden Kooi" in de laatste week voor 22 mei
pi_57439408
Brain in gesprek met Amanda. De manier hoe Brain met Amanda in gesprek gaat, dat irriteer mij nou zo erg. Gelukkig is Amanda ook niet op haar mondje gevallen.

Ik vind Brain echt een klootzak als hij zich zo opstelt.....
pi_57439433
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:58 schreef Ziet het volgende:
rood petje alert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb um opgezet
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 17 maart 2008 @ 21:06:17 #81
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57439437
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:53 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Huub heeft inderdaad vanaf het begin tegen Jaap gezegd, kom met mij meedoen, maar Jaap zwichtte meteen de tweede dag al voor Natasia en Brian, die hem van alles beloofden. Die middag was Huub weg, (how convenient) zodat Natasia en Brian alle kans hadden om op Jaap in te praten. Huub kan absoluut niet op Jaap rekenen, ik denk nog eerder op Claire, maar nog waarschijnlijker, op niemand, alleen op zichzelf uiteindelijk, en Brian en Amanda hebben een riante positie met hun "status aparte" .
En ik begrijp niet dat Huub en Jaap dat toestaan... en vooral Jaap niet als ie weet dat ie misschien moet vertrekken dan moet hij kansen aangrijpen...

Maar omgekeerd geredeneerd:
Jaap gaat in mijn ogen niet los op Brian en Amanda (Amanda weg, Brian weg met ontslagrondes) omdat Jaap denkt Brian nodig te hebben in de finale. Dit betekent voor mij dat Jaap nooit met Huub de finale in wil/durft.
Op maandag 17 maart 2008 21:01 schreef tipsch het volgende:

[..]

Nog maar eens: Get of my back, simpele zuignap. [/i]
Schei toch uit joh...opgewonden standje.......en gebruik eens normale teksten als je het niet met iemand eens bent.....
pi_57439448
ja, ik blijf hopen dat de redactie DGK nog steeds beschouwt als een interactief programma waarbij de kijker ook een steentje kan bijdragen

(dan wel dat ze zo stupide zijn, dat ze zelf niks beters kunnen verzinnen)
pi_57439450
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:05 schreef Lobasca het volgende:

[..]

heb um opgezet

fijn
nu de rest nog
pi_57439469
jaap krijgt een nosejob!
pi_57439496
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, en dat ligt bij Huub heel anders, dat is de grote filantroop daar.....
Nee NMNS, iedereen wil daar natuurlijk winnen.
Maar als de FEBO B&A constant uit de wind houdt, wordt het voor Huub en Jaap moeilijk, zoniet onmogelijk om te winnen. Komt bij dat Jaap te laf is om écht partij te kiezen, die houdt zich stil en zal zelf helemaal niets ondernemen tegen Brian en Amanda, en niet alleen omdat het niet zou mogen, hij durft het gewoon niet. Laf dus inderdaad. En waar blijkt die intelligentie die jij Jaap toeschrijft dan uit? Dat hij goed kan schaken? Ik heb nog geen slimme strategiëen van hem gezien of gehoord hoor. En dat hij er nog zit komt omdat eerst Brian en later Huub hem er nog in hebben gehouden, niet vanwege zijn geweldige prestaties.
pi_57439498
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Schei toch uit joh...opgewonden standje.......en gebruik eens normale teksten als je het niet met iemand eens bent.....
Nog een keer dan, net even anders Opdonderen met reageren op mij, simpele zuigzak
pi_57439512
Neushoorn Jaap
Reality is nothing but a collective hunch.
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2008 @ 21:09:42 #89
135305 beequeen
Lost.
pi_57439517
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:03 schreef avonne het volgende:

Lardeer met enige stomp- en knijpwerk, en je hebt een prachtige, spraakmakende uitzending, waarbij de bekkies van de tv-kijkertjes-die-alles-al-hebben-gezien van open valt

Lijkt me een prachtige aflevering in de reeks "highlights van de Gouden Kooi" in de laatste week voor 22 mei
Dan wil ik dat wel zien op de plasma in dat hok, iedereen op de bank en Jensen er direct achteraan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_57439564
Brian: cool blijven, probeer d'r uit te te komen
het water roept
pi_57439566
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:03 schreef avonne het volgende:

Dat zou gewéldig zijn !
Maar gaat vast niet gebeuren
pi_57439567
brian gaat naar de chill en amanda loopt weg

waarom heeft de rest dit nou niet door
huub zit boven, die had amanda toch wel horen schreeuwen daarnet
pi_57439573
oh ze komt weer terug
pi_57439578
Volgende ronde Brian en Amanda
het water roept
pi_57439581
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:06 schreef akveor het volgende:

[..]

En ik begrijp niet dat Huub en Jaap dat toestaan... en vooral Jaap niet als ie weet dat ie misschien moet vertrekken dan moet hij kansen aangrijpen...

Maar omgekeerd geredeneerd:
Jaap gaat in mijn ogen niet los op Brian en Amanda (Amanda weg, Brian weg met ontslagrondes) omdat Jaap denkt Brian nodig te hebben in de finale. Dit betekent voor mij dat Jaap nooit met Huub de finale in wil/durft.
Nog steeds beseffen veel mensen niet dat spelers niet de dienst uitmaken maar dat de Febo dat doet.....
  maandag 17 maart 2008 @ 21:12:39 #96
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_57439584
Brian praat zichzelf moed in...............nog een keer proberen, cool blijven, maak je niet druk om de kleine dingen..............aiaiaiaiaa...........pffffffffffffffffffff.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_57439610
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:47 schreef tipsch het volgende:

[..]

Verknipt beeld wat je schetst. Asof het aanpakken van Amanda geen rendement zou opleveren. Alles met laf te maken, helaas. Jaap heeft veel te weinig laten zien en verdient het naar mijn mening helemaal niet om in de finale te staan
Vertel mij dan eens wat wel het rendement is als ze Amanda aan gaan pakken. Ook ik denk dat Jaap daarin gelijk heeft. Denk je dat dit gaat werke, Amanda is ook niet van gisteren. Die zit er ook niet net pas in, ik denk dat dit niet zomaar gaat werken bij Amanda.

Dat zag je verleden week maar. Jaap wilde door gaan met Amanda, Huub zag dit ook zitten en Amanda gaat gewoon achter de piano zitten en lacht.....
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2008 @ 21:14:11 #98
135305 beequeen
Lost.
pi_57439621
Die rat zit weer in zichzelf te lullen. Hij wil het nog een keer proberen maar moet wel rustig blijven.

Tv momentje, voor de reguliere moet je het wel goedmaken natuurlijk. Als je zo'n goede ruhlaaasie hebt ga je nooit boos naar bed konijnen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_57439630
als ze nou écht zelfspot hadden gehad,
hadden ze nu alletwee met een rode pet in de chill gezeten
pi_57439635
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:12 schreef Ziet het volgende:
oh ze komt weer terug
* zet streams aan