Nog maar eens: Get of my back, simpele zuignap.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij reageer jij "over the top" op mij en niet andersom. Ook weer zo'n kots smiley. Echt een Hupert die hard fan ten voeten uit....Dat zijn ook die mensen die derden buiten de kooi lastig vallen.....De Tipsch figuurtjes....
heb um opgezetquote:Op maandag 17 maart 2008 20:58 schreef Ziet het volgende:
rood petje alert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ik begrijp niet dat Huub en Jaap dat toestaan... en vooral Jaap niet als ie weet dat ie misschien moet vertrekken dan moet hij kansen aangrijpen...quote:Op maandag 17 maart 2008 20:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub heeft inderdaad vanaf het begin tegen Jaap gezegd, kom met mij meedoen, maar Jaap zwichtte meteen de tweede dag al voor Natasia en Brian, die hem van alles beloofden. Die middag was Huub weg, (how convenient) zodat Natasia en Brian alle kans hadden om op Jaap in te praten. Huub kan absoluut niet op Jaap rekenen, ik denk nog eerder op Claire, maar nog waarschijnlijker, op niemand, alleen op zichzelf uiteindelijk, en Brian en Amanda hebben een riante positie met hun "status aparte" .
Schei toch uit joh...opgewonden standje.......en gebruik eens normale teksten als je het niet met iemand eens bent.....quote:Op maandag 17 maart 2008 21:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nog maar eens: Get of my back, simpele zuignap.![]()
[/i]
Nee NMNS, iedereen wil daar natuurlijk winnen.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dat ligt bij Huub heel anders, dat is de grote filantroop daar.....
Nog een keer dan, net even andersquote:Op maandag 17 maart 2008 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schei toch uit joh...opgewonden standje.......en gebruik eens normale teksten als je het niet met iemand eens bent.....
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:03 schreef avonne het volgende:
Opbeurende gedachte van de dag:
De douche scene van Psycho is té mooi om weg te gooien !
Voeg wat "wil je dat ik ga slaan???" en "Hou je kutsmoel" toe.
Lardeer met enige stomp- en knijpwerk, en je hebt een prachtige, spraakmakende uitzending, waarbij de bekkies van de tv-kijkertjes-die-alles-al-hebben-gezien van open valt
Lijkt me een prachtige aflevering in de reeks "highlights van de Gouden Kooi" in de laatste week voor 22 mei
Dat zou gewéldig zijn !quote:Op maandag 17 maart 2008 21:03 schreef avonne het volgende:
Opbeurende gedachte van de dag:
De douche scene van Psycho is té mooi om weg te gooien !
Voeg wat "wil je dat ik ga slaan???" en "Hou je kutsmoel" toe.
Lardeer met enige stomp- en knijpwerk, en je hebt een prachtige, spraakmakende uitzending, waarbij de bekkies van de tv-kijkertjes-die-alles-al-hebben-gezien van open valt
Lijkt me een prachtige aflevering in de reeks "highlights van de Gouden Kooi" in de laatste week voor 22 mei
Nog steeds beseffen veel mensen niet dat spelers niet de dienst uitmaken maar dat de Febo dat doet.....quote:Op maandag 17 maart 2008 21:06 schreef akveor het volgende:
[..]
En ik begrijp niet dat Huub en Jaap dat toestaan... en vooral Jaap niet als ie weet dat ie misschien moet vertrekken dan moet hij kansen aangrijpen...
Maar omgekeerd geredeneerd:
Jaap gaat in mijn ogen niet los op Brian en Amanda (Amanda weg, Brian weg met ontslagrondes) omdat Jaap denkt Brian nodig te hebben in de finale. Dit betekent voor mij dat Jaap nooit met Huub de finale in wil/durft.
Vertel mij dan eens wat wel het rendement is als ze Amanda aan gaan pakken. Ook ik denk dat Jaap daarin gelijk heeft. Denk je dat dit gaat werke, Amanda is ook niet van gisteren. Die zit er ook niet net pas in, ik denk dat dit niet zomaar gaat werken bij Amanda.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Verknipt beeld wat je schetst. Asof het aanpakken van Amanda geen rendement zou opleveren.Alles met laf te maken, helaas. Jaap heeft veel te weinig laten zien en verdient het naar mijn mening helemaal niet om in de finale te staan
* zet streams aanquote:Op maandag 17 maart 2008 21:12 schreef Ziet het volgende:
oh ze komt weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |