abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2008 @ 20:09:48 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57438160
15 min COS?
Fok is Fokking traaaagggg...

VERVOLG VAN: [COS # 3421] Amanda gaat Spuiten en Slikken...

De wannabees zijn (waren ondertussen) druk bezig met plannen voor de grote finale op 22 mei. De febo heeft vorige week een brief gedropt waarin de wannabees gevraagd werd unaniem een plan te bedenken van hoe ze graag willen dat de finale er uit komt te zien.

Genoeg plannetjes. Welke? Dan had je maar naar de streams moeten kijken.

Have Fun...

[ Bericht 70% gewijzigd door akveor op 17-03-2008 20:28:22 ]
  maandag 17 maart 2008 @ 20:12:38 #2
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57438206
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_57438242
hehe, gelukkig Akveor, een nieuwe topic!
het water roept
pi_57438270
Hoevaak heeft Bwian nu al laten vallen dat hij er het langste zit?
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_57438273
Ik moet Fok iedere keer opnieuw openen.
het water roept
pi_57438281
Brian is wat mij betreft, in tegenstelling tot wat velen zeggen, absoluut niet dom.....
pi_57438291
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:15 schreef Borga het volgende:
Hoevaak heeft Bwian nu al laten vallen dat hij er het langste zit?
Kan het niet meer bijhouden
het water roept
  maandag 17 maart 2008 @ 20:16:39 #8
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57438304
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:14 schreef Varen het volgende:
hehe, gelukkig Akveor, een nieuwe topic!
Ik wou wat posten... kon geen topic vinden... zelf maar een aangemaakt en ben vergeten wat ik wou posten....

Maar ze maken allemaal leuke plannen... zogenaamde invloed.... denk dat de febo al lang weet wat er gebeurt.

[ Bericht 1% gewijzigd door coldstar op 17-03-2008 20:24:13 ]
pi_57438324
Wat een gezeik zeg,die plannen staan allang vast.Ga verdorie eens wat actie in die tent gooien.
pi_57438331
kunnen ze niet beter ook stellen dat de winnaar niet bepaald wordt door degene die er het langste zit?
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_57438346
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:16 schreef akveor het volgende:

[..]
Maar ze maken allemaal leuke plannen... zogenaamde invloed.... denk dat de febo al lang weet wat er gebeurt.
Voorlopig zie ik alleen Brian met van alles en nog wat komen....

en Mike natuurlijk ook...., maar die wordt iedere keer door Huub nogal weggezet, al trekt hij zich daar niets van aan.....
  maandag 17 maart 2008 @ 20:18:57 #13
111260 Charmian
a little joy
pi_57438347
ff teeveepeejen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_57438393
Waarom grijpen ze met de plannen niet meer terug naar het oorspronkelijk doel van de kooi: Hoeveel van je vrijheid ben je bereid op te geven om de ultieme vrijheid te winnen ?
- Niemand meer de villa uit.
- De beschikking over maar 1 ruimte van de villa. (Lekker nog een weekje of 8 met z'n allen op de slaapkamer. Iedereen raakt lekker geirriteerd) Iedereen moet natuurlijk wel apart slapen de laatste weken.
- Voorzieningen binnen de villa worden zeer schaars. Wat mij betreft water, brood en wat vitaminepillen, koud water, geen stroom. Laat ze maar eens voelen wat het is om niets te hebben.
Bedoel dat zet tenminste zoden aan de dijk. Wie trekt dit het langst ?
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_57438404
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian is wat mij betreft, in tegenstelling tot wat velen zeggen, absoluut niet dom.....
Daar gaan we weer Buiten het geen dat Brain soms echt heel vervelend reageren kan,vooral naar Amanda, is hij in mijn ogen ook echt niet dom. Hij is slimmer als dat menig geen hier doet voor komen.

Huub heeft dit zelf ook al zo vaak gezegt....Brain is zijn sterkste tegen stander.
pi_57438406
En Claire.....die zwijgt in alle talen.....kansloos als ze door mag gaan.
  maandag 17 maart 2008 @ 20:22:14 #17
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57438418
Op maandag 17 maart 2008 20:21 schreef coldstar het volgende:

[..]

Huub heeft dit zelf ook al zo vaak gezegt....Brain is zijn sterkste tegen stander.
En daar maakt hij een denkfout, want volgens mij is Jaap de allerslimste. Alleen kan hij die naar huis sturen en dat zal hij ook absoluut doen, als niet de Febo daar een stokje voor zou steken, wat in mijn ogen heel terecht zou zijn....Jaap hoort ook in de finale en niet Claire als meest makkelijke prooi
  maandag 17 maart 2008 @ 20:24:33 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57438476
Mei, maand 5 dat duurt nog 2 maand! Te langzaam en te snel ook...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57438495
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:20 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom grijpen ze met de plannen niet meer terug naar het oorspronkelijk doel van de kooi: Hoeveel van je vrijheid ben je bereid op te geven om de ultieme vrijheid te winnen ?
- De beschikking over maar 1 ruimte van de villa. (Lekker nog een weekje of 8 met z'n allen op de slaapkamer. Iedereen raakt lekker geirriteerd) Iedereen moet natuurlijk wel apart slapen de laatste weken.
- Voorzieningen binnen de villa worden zeer schaars. Wat mij betreft water, brood en wat vitaminepillen, koud water, geen stroom. Laat ze maar eens voelen wat het is om niets te hebben.
BB6 revisited..... dat gaat niet werken.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_57438514
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Mei, maand 5 dat duurt nog 2 maand! Te langzaam en te snel ook...
Waarom te langzaam We vermaken ons al meer dan zes maanden met nietszeggende geregisseerde streams.....
pi_57438528
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:21 schreef coldstar het volgende:

[..]

Daar gaan we weer Buiten het geen dat Brain soms echt heel vervelend reageren kan,vooral naar Amanda, is hij in mijn ogen ook echt niet dom. Hij is slimmer als dat menig geen hier doet voor komen.

Brian is slim in het spel,doortrapt ook,
intelligent vind ik hem tot nu toe absoluut niet. En Brian is zijn sterkste tegenstander niet zijn intelligentste, dat is Jaap.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_57438541
Brian vond Amanda opvallend aanwezig
het water roept
pi_57438560
Oei, Amanda is brutaal tegen Brian
Ze geeft tegengas
het water roept
pi_57438573
Jaap heeft Huub aardig klem.....
pi_57438578
"rood petje"
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  maandag 17 maart 2008 @ 20:28:52 #27
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_57438586
quote:
Mikey!
pi_57438592
Huub vermoed dat er een stemmingsronde via SMS gaat komen. Vanwege het geld. De winnaar wordt volgens hem niet via SMS verkozen.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2008 @ 20:29:27 #29
135305 beequeen
Lost.
pi_57438594
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:27 schreef Varen het volgende:
Brian vond Amanda opvallend aanwezig
Tijd voor het rode petje.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 17 maart 2008 @ 20:29:33 #30
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_57438595
quote:
Waarom grijpen ze met de plannen niet meer terug naar het oorspronkelijk doel van de kooi: Hoeveel van je vrijheid ben je bereid op te geven om de ultieme vrijheid te winnen ?- Niemand meer de villa uit.
Denk wel dat je een punt hebt!
De laatste weken/maanden gaan bepaalde iemanden regelmatig de kooi uit, men krijgt post, gezellige lesjes, bezoek etc.
Gewoon afschaffen die hap!
Het hoeft niet op water en brood...............maar karig met bezoek en post, dat an weer wel!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_57438597
Brian vond dat Amanda er keihard door zat te tetteren
EN Brian is boos op Amanda.
Ze mag geen muziek draaien, hij wil afluisteren
het water roept
pi_57438614
En Jaap denkt nog steeds dat Huub hem erin wil houden. De grootste backstabber is in dit geval absoluut Huub....
pi_57438632
Mike wil Brian spreken
het water roept
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2008 @ 20:31:49 #34
135305 beequeen
Lost.
pi_57438649
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
Huub vermoed dat er een stemmingsronde via SMS gaat komen. Vanwege het geld. De winnaar wordt volgens hem niet via SMS verkozen.
BB stijl, de minst populaire wegstemmen. Ik weet bijna zeker dat er een SMS ronde gaat komen, die centjes laat Ome Sjon echt niet aan zijn neus voorbijgaan.
― Mark Twain
pi_57438679
Brian krijgt superveel informatie door via zijn optredens
het water roept
pi_57438700
Jaap tegen Huub: "Jij en ik zijn veel beter dan Brian en Amanda"
pi_57438708
Jaap moest zeggen in de baja houd Brian en Kenneth in de gaten.Bij Jaap stond meteen iemand toen hij met Dennis aan het praten was.
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2008 @ 20:34:16 #38
135305 beequeen
Lost.
pi_57438717
Ik word zo niet goed van die streams op Brian met zijn zinloze afluisterpraktijken.......
― Mark Twain
  maandag 17 maart 2008 @ 20:34:33 #39
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57438728
THX BTW Akveor
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_57438729
het water roept
pi_57438731
Brian ligt weer in de tuin de boel te bespioneren.
Natuurlijk via de plasma doorgekregen dat het weer een kansje is.
  maandag 17 maart 2008 @ 20:34:47 #42
125420 Starlie
pi_57438732
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:32 schreef Varen het volgende:
Idd en dan nog afluisteren die sneaky mofo..
pi_57438742
Jaap checkt zijn lijstje: uitkopen - uitstemronde die werkt......

Let op op het "die werkt"
pi_57438749
Kom op Jaap gooi het raam open,krijgt Brian hem mooi tegen zijn kop.
  maandag 17 maart 2008 @ 20:36:20 #45
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57438766
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Jaap denkt nog steeds dat Huub hem erin wil houden. De grootste backstabber is in dit geval absoluut Huub....
Persoonlijk heb ik liever dat Huub Jaap eerst backstabbed dan andersom...
Ik kan ook niet echt zeggen dat Jaap voor Huub gaat. Jaap heeft eigenlijk altijd tegen Huub gespeeld en Jaap weet dat en daarom knijpt ie hem. Jaap wil na Huub's vertrek pas los op A en B. Dat kan ie ook nu gewoon doen. Stel dat ie voor elkaar krijgt dat ie Amanda wegkrijgt. Dan staat Jaap met Brian een stuk sterker dan Huub en Claire.
Maar dat durft ie niet. Jaap kiest denk ik weer voor de gemakkelijkste weg.
  maandag 17 maart 2008 @ 20:36:45 #46
125420 Starlie
pi_57438782
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:35 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Jaap gooi het raam open,krijgt Brian hem mooi tegen zijn kop.
JA GOED HARD!!! kom op FEBO voor deze ene keer, geef jaap ff een plasma tekst!! Laat ons streamers één klein keertje goed lachen!!
pi_57438808
hehehe als het om plassen en poepen gaat heeft jaap cameravrees
pi_57438834
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:26 schreef 2live het volgende:

[..]

intelligent vind ik hem tot nu toe absoluut niet. En Brian is zijn sterkste tegenstander niet zijn intelligentste, dat is Jaap.
Eens, maar wat maakt het mij uit of je nou wint qua intelligentie, of omdat je het slim speelt. Dat is net zo als met het afluisteren, je kan het sneaky vinden, maar ik vind het slim....
pi_57438851
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:34 schreef Dementor het volgende:
Brian ligt weer in de tuin de boel te bespioneren.
Natuurlijk via de plasma doorgekregen dat het weer een kansje is.
En daarin is hij gewoon slim met het spel bezig. Hoeveel waarschuwingen hebben Jaap en Huub al gehad dat Brian alles afluistert?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_57438865
Kan Brian niet ff van dat dak afflikkeren
pi_57438872
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:36 schreef akveor het volgende:

[..]
Jaap wil na Huub's vertrek pas los op A en B. Dat kan ie ook nu gewoon doen. Stel dat ie voor elkaar krijgt dat ie Amanda wegkrijgt. Dan staat Jaap met Brian een stuk sterker dan Huub en Claire.
Precies hoe ik erover denk. Jaap is een lafbek die bovendien heel andere plannen heeft dan losgaan op B&A wanneer Claire weg is, denk ik.
pi_57438882
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:26 schreef 2live het volgende:

[..]

Met de kanttekening, dat er niet vol los op de RAT mag worden gegaan.

En ik vind Brian helemaal niet slim, doortrapt wel
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57438887
Hier verder danmaar...

Brian had Amanda verzocht ff geen muziek te draaien want hij wil afluisteren...gaat ze piano zitten spelen.
Dat scheeld ja....hahaha wat een muts.
pi_57438907
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:36 schreef akveor het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik liever dat Huub Jaap eerst backstabbed dan andersom...
Ik kan ook niet echt zeggen dat Jaap voor Huub gaat. Jaap heeft eigenlijk altijd tegen Huub gespeeld en Jaap weet dat en daarom knijpt ie hem. Jaap wil na Huub's vertrek pas los op A en B. Dat kan ie ook nu gewoon doen. Stel dat ie voor elkaar krijgt dat ie Amanda wegkrijgt. Dan staat Jaap met Brian een stuk sterker dan Huub en Claire.
Je doet de waarheid ernstig geweld aan.
Toen Jaap binnenkwam heeft ie tig keer geroepen dat Huub beter met hem kon spelen. Maar Huub en Eric vonden het veel leuker om Jaap op een bizarre manier te treiteren. Vergeten denk ik?
Daarna moest Huub van achter met Jaap spelen, Jaap blij en heeft dat altijd gedaan, totdat Dennis kwam. Toen moest Jaap van achter met Dennis spelen. Dat heeft hij niet lang gedaan, is daarna weer met Huub gaan spelen. Ondertussen was Huub vooral druk met al z'n vriendinnen en zodra er weer eens een gastspeler voor Huub binnenkwam liet hij wederom Jaap redelijk links liggen.
pi_57438933
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:40 schreef tipsch het volgende:

[..]

Precies hoe ik erover denk. Jaap is een lafbek die bovendien heel andere plannen heeft dan losgaan op B&A wanneer Claire weg is, denk ik.
Jaap is geen lafbek, absoluut niet. Ik lees dit dag na dag, maar vind het zo onzinnig. Hij is gewoon slim en slaat toe als het moment daar is. Verder steekt hij heel simpel geen energie in zaken die geen rendement hebben maar wel boetes kunnen opleveren. Niets met laf te maken.....
pi_57438948
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]
Toen Jaap binnenkwam heeft ie tig keer geroepen dat Huub beter met hem kon spelen.
pi_57438983
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jaap is geen lafbek, absoluut niet. Ik lees dit dag na dag, maar vind het zo onzinnig. Hij is gewoon slim en slaat toe als het moment daar is. Verder steekt hij heel simpel geen energie in zaken die geen rendement hebben maar wel boetes kunnen opleveren. Niets met laf te maken.....
Verknipt beeld wat je schetst. Asof het aanpakken van Amanda geen rendement zou opleveren. Alles met laf te maken, helaas. Jaap heeft veel te weinig laten zien en verdient het naar mijn mening helemaal niet om in de finale te staan
pi_57439009
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Toen Jaap binnenkwam heeft ie tig keer geroepen dat Huub beter met hem kon spelen. Maar Huub en Eric vonden het veel leuker om Jaap op een bizarre manier te treiteren. Vergeten denk ik?
Daarna moest Huub van achter met Jaap spelen, Jaap blij en heeft dat altijd gedaan, totdat Dennis kwam. Toen moest Jaap van achter met Dennis spelen. Dat heeft hij niet lang gedaan, is daarna weer met Huub gaan spelen. Ondertussen was Huub vooral druk met al z'n vriendinnen en zodra er weer eens een gastspeler voor Huub binnenkwam liet hij wederom Jaap redelijk links liggen.
Huub heeft de eerste twee dagen al gezegd tegen Jaap ,speel met mij,maar Jaap liet zijn eigen omkopen door Brian met punten.
pi_57439029
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:47 schreef tipsch het volgende:

[..]

Verknipt beeld wat je schetst. Asof het aanpakken van Amanda geen rendement zou opleveren. Alles met laf te maken, helaas. Jaap heeft veel te weinig laten zien en verdient het naar mijn mening helemaal niet om in de finale te staan
Nee natuurlijk heeft dat geen rendement als hij niet weet of hij de finale wel mag en kan spelen. Zou lekker zijn zeg. Hij nu even het vuile werk opknappen en dan straks weg gestemd worden door Huubje......Denk je nu echt niet na?
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 20:50:25 #60
184769 crew  Deisyy
pi_57439090
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vraag me af wanneer hij dan eindelijk eens toe gaat slaan
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_57439093
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:48 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Huub heeft de eerste twee dagen al gezegd tegen Jaap ,speel met mij,maar Jaap liet zijn eigen omkopen door Brian met punten.
Schei toch uit....hij is van het begin af door Huub onder druk gezet.....met een houding van "Als je niet doet wat ik zeg, dan ben je de klos", zoals Huub dat bij iedere nieuwe binnenkomer heeft gedaan. Niet echt een uitgangspositie voor een gelijkwaardige verhouding......en samenwerking
pi_57439106
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee natuurlijk heeft dat geen rendement als hij niet weet of hij de finale wel mag en kan spelen. Zou lekker zijn zeg. Hij nu even het vuile werk opknappen en dan straks weg gestemd worden door Huubje......Denk je nu echt niet na?
Donder eens op met je laatdunkende opmerkingen.
Amanda weg, Jaap dichter bij de finale, zo simpel ligt het.
pi_57439124
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:50 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik vraag me af wanneer hij dan eindelijk eens toe gaat slaan
Hij is verantwoordelijk voor de meeste echte dol komische lachmomenten gedurende de hele DGK periode. Velen zijn nogal kort van memorie schijnbaar
pi_57439145
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is nou precies waar ik geen moer van begrijp. Tegen Claire zegt hij dat hij met haar de finale speelt en tegen Jaap zegt hij weer, ik speel hem met jou....Beide weten dat hij dit doet en nog blijven ze aan hem hangen....
pi_57439173
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:48 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Huub heeft inderdaad vanaf het begin tegen Jaap gezegd, kom met mij meedoen, maar Jaap zwichtte meteen de tweede dag al voor Natasia en Brian, die hem van alles beloofden. Die middag was Huub weg, (how convenient) zodat Natasia en Brian alle kans hadden om op Jaap in te praten. Huub kan absoluut niet op Jaap rekenen, ik denk nog eerder op Claire, maar nog waarschijnlijker, op niemand, alleen op zichzelf uiteindelijk, en Brian en Amanda hebben een riante positie met hun "status aparte" .
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 20:54:16 #66
184769 crew  Deisyy
pi_57439191
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hij is verantwoordelijk voor de meeste echte dol komische lachmomenten gedurende de hele DGK periode. Velen zijn nogal kort van memorie schijnbaar
Ik heb me inderdaad vaak slap gelachen om Jaap, maar speltechnisch gezien is Jaap een typisch voorbeeld van "Veel beloven, weinig geven doet een dwaas in vreugde leven"

Pakt zijn tv-momentjes als hij denkt dat het nodig is en verder hangt hij op kantoor achter de computer en komt er weinig uit.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_57439224
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:50 schreef tipsch het volgende:

[..]

Donder eens op met je laatdunkende opmerkingen.
Amanda weg, Jaap dichter bij de finale, zo simpel ligt het.
Of ik opdonder maak ik zelf wel uit lijkt mij. Verder is het maar goed dat niet jij in DGK zit, je zou er niet veel van bakken.....
pi_57439266
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:32 schreef Varen het volgende:
Dat denken Jaap en Huub ook. Die hebben niet eens in de gaten dat Brain iedere keer alles van hun afluisterd en zo ook aan de nodige informatie komt.
pi_57439275
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:

[..]

Dit is nou precies waar ik geen moer van begrijp. Tegen Claire zegt hij dat hij met haar de finale speelt en tegen Jaap zegt hij weer, ik speel hem met jou....Beide weten dat hij dit doet en nog blijven ze aan hem hangen....
Tja.....daar komt dan ook de regie van achter weer om de hoek kijken vermoed ik. Alles om het spannend te houden en dat blijft het op deze manier ook. Want niemand weet wat er nu echt gaat gebeuren.
pi_57439305
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Of ik opdonder maak ik zelf wel uit lijkt mij. Verder is het maar goed dat niet jij in DGK zit, je zou er niet veel van bakken.....
"Denk je nu echt niet na?" Get of my back, stinkende zuignap.
pi_57439321
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik heb me inderdaad vaak slap gelachen om Jaap, maar speltechnisch gezien is Jaap een typisch voorbeeld van "Veel beloven, weinig geven doet een dwaas in vreugde leven"

Pakt zijn tv-momentjes als hij denkt dat het nodig is en verder hangt hij op kantoor achter de computer en komt er weinig uit.
Gewoon echt onzinnig dat hij speltechnisch niet goed zou zijn. Hij zit er namelijk nog steeds. Van alle 20 miljonairs die er geweest zijn heeft hij het tot nu toe overleefd. Dan doe je toch iets wél goed. (en luister je goed naar de regie en maak je dus schijnbaar ook genoeg tv momenten)
pi_57439327
rood petje alert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2008 @ 20:59:11 #73
135305 beequeen
Lost.
pi_57439339
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:53 schreef -Blurk- het volgende:

Huub heeft inderdaad vanaf het begin tegen Jaap gezegd, kom met mij meedoen, maar Jaap zwichtte meteen de tweede dag al voor Natasia en Brian, die hem van alles beloofden. Die middag was Huub weg, (how convenient) zodat Natasia en Brian alle kans hadden om op Jaap in te praten. Huub kan absoluut niet op Jaap rekenen, ik denk nog eerder op Claire, maar nog waarschijnlijker, op niemand, alleen op zichzelf uiteindelijk, en Brian en Amanda hebben een riante positie met hun "status aparte" .
Juistum , Jaap is een lafbek en een draaikont, het gaat hem er uiteindelijk om wat het hem op kan brengen.

Brian en Amanda vergeten het rode petje op te zetten.

― Mark Twain
pi_57439346
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:58 schreef tipsch het volgende:

[..]

"Denk je nu echt niet na?" Get of my back, stinkende zuignap.
Volgens mij reageer jij "over the top" op mij en niet andersom. Ook weer zo'n kots smiley. Echt een Hupert die hard fan ten voeten uit.... Dat zijn ook die mensen die derden buiten de kooi lastig vallen.....De Tipsch figuurtjes....
pi_57439361
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:

[..]

Juistum , Jaap is een lafbek en een draaikont, het gaat hem er uiteindelijk om wat het hem op kan brengen.
Ja, en dat ligt bij Huub heel anders, dat is de grote filantroop daar.....
pi_57439373
die 2 redden het niet hoor, tot 22 mei
ze zijn nu al over de zeik
pi_57439377
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Volgens mij reageer jij "over the top" op mij en niet andersom. Ook weer zo'n kots smiley. Echt een Hupert die hard fan ten voeten uit.... Dat zijn ook die mensen die derden buiten de kooi lastig vallen.....De Tipsch figuurtjes....
Nog maar eens: Get of my back, simpele zuignap.
pi_57439407
Opbeurende gedachte van de dag:

De douche scene van Psycho is té mooi om weg te gooien !

Voeg wat "wil je dat ik ga slaan???" en "Hou je kutsmoel" toe.
Lardeer met enige stomp- en knijpwerk, en je hebt een prachtige, spraakmakende uitzending, waarbij de bekkies van de tv-kijkertjes-die-alles-al-hebben-gezien van open valt

Lijkt me een prachtige aflevering in de reeks "highlights van de Gouden Kooi" in de laatste week voor 22 mei
pi_57439408
Brain in gesprek met Amanda. De manier hoe Brain met Amanda in gesprek gaat, dat irriteer mij nou zo erg. Gelukkig is Amanda ook niet op haar mondje gevallen.

Ik vind Brain echt een klootzak als hij zich zo opstelt.....
pi_57439433
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:58 schreef Ziet het volgende:
rood petje alert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb um opgezet
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 17 maart 2008 @ 21:06:17 #81
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57439437
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:53 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

En ik begrijp niet dat Huub en Jaap dat toestaan... en vooral Jaap niet als ie weet dat ie misschien moet vertrekken dan moet hij kansen aangrijpen...

Maar omgekeerd geredeneerd:
Jaap gaat in mijn ogen niet los op Brian en Amanda (Amanda weg, Brian weg met ontslagrondes) omdat Jaap denkt Brian nodig te hebben in de finale. Dit betekent voor mij dat Jaap nooit met Huub de finale in wil/durft.
Op maandag 17 maart 2008 21:01 schreef tipsch het volgende:

[..]

Nog maar eens: Get of my back, simpele zuignap. [/i]
Schei toch uit joh...opgewonden standje.......en gebruik eens normale teksten als je het niet met iemand eens bent.....
pi_57439448
ja, ik blijf hopen dat de redactie DGK nog steeds beschouwt als een interactief programma waarbij de kijker ook een steentje kan bijdragen

(dan wel dat ze zo stupide zijn, dat ze zelf niks beters kunnen verzinnen)
pi_57439450
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:05 schreef Lobasca het volgende:

[..]

heb um opgezet

fijn
nu de rest nog
pi_57439469
jaap krijgt een nosejob!
pi_57439496
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, en dat ligt bij Huub heel anders, dat is de grote filantroop daar.....
Nee NMNS, iedereen wil daar natuurlijk winnen.
Maar als de FEBO B&A constant uit de wind houdt, wordt het voor Huub en Jaap moeilijk, zoniet onmogelijk om te winnen. Komt bij dat Jaap te laf is om écht partij te kiezen, die houdt zich stil en zal zelf helemaal niets ondernemen tegen Brian en Amanda, en niet alleen omdat het niet zou mogen, hij durft het gewoon niet. Laf dus inderdaad. En waar blijkt die intelligentie die jij Jaap toeschrijft dan uit? Dat hij goed kan schaken? Ik heb nog geen slimme strategiëen van hem gezien of gehoord hoor. En dat hij er nog zit komt omdat eerst Brian en later Huub hem er nog in hebben gehouden, niet vanwege zijn geweldige prestaties.
pi_57439498
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Schei toch uit joh...opgewonden standje.......en gebruik eens normale teksten als je het niet met iemand eens bent.....
Nog een keer dan, net even anders Opdonderen met reageren op mij, simpele zuigzak
pi_57439512
Neushoorn Jaap
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2008 @ 21:09:42 #89
135305 beequeen
Lost.
pi_57439517
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:03 schreef avonne het volgende:

Lardeer met enige stomp- en knijpwerk, en je hebt een prachtige, spraakmakende uitzending, waarbij de bekkies van de tv-kijkertjes-die-alles-al-hebben-gezien van open valt

Lijkt me een prachtige aflevering in de reeks "highlights van de Gouden Kooi" in de laatste week voor 22 mei
Dan wil ik dat wel zien op de plasma in dat hok, iedereen op de bank en Jensen er direct achteraan.
― Mark Twain
pi_57439564
Brian: cool blijven, probeer d'r uit te te komen
het water roept
pi_57439566
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:03 schreef avonne het volgende:

Dat zou gewéldig zijn !
Maar gaat vast niet gebeuren
pi_57439567
brian gaat naar de chill en amanda loopt weg

waarom heeft de rest dit nou niet door
huub zit boven, die had amanda toch wel horen schreeuwen daarnet
pi_57439573
oh ze komt weer terug
pi_57439578
Volgende ronde Brian en Amanda
het water roept
pi_57439581
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:06 schreef akveor het volgende:

[..]

En ik begrijp niet dat Huub en Jaap dat toestaan... en vooral Jaap niet als ie weet dat ie misschien moet vertrekken dan moet hij kansen aangrijpen...

Maar omgekeerd geredeneerd:
Jaap gaat in mijn ogen niet los op Brian en Amanda (Amanda weg, Brian weg met ontslagrondes) omdat Jaap denkt Brian nodig te hebben in de finale. Dit betekent voor mij dat Jaap nooit met Huub de finale in wil/durft.
Nog steeds beseffen veel mensen niet dat spelers niet de dienst uitmaken maar dat de Febo dat doet.....
  maandag 17 maart 2008 @ 21:12:39 #96
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_57439584
Brian praat zichzelf moed in...............nog een keer proberen, cool blijven, maak je niet druk om de kleine dingen..............aiaiaiaiaa...........pffffffffffffffffffff.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_57439610
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:47 schreef tipsch het volgende:

[..]

Vertel mij dan eens wat wel het rendement is als ze Amanda aan gaan pakken. Ook ik denk dat Jaap daarin gelijk heeft. Denk je dat dit gaat werke, Amanda is ook niet van gisteren. Die zit er ook niet net pas in, ik denk dat dit niet zomaar gaat werken bij Amanda.

Dat zag je verleden week maar. Jaap wilde door gaan met Amanda, Huub zag dit ook zitten en Amanda gaat gewoon achter de piano zitten en lacht.....
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2008 @ 21:14:11 #98
135305 beequeen
Lost.
pi_57439621
Die rat zit weer in zichzelf te lullen. Hij wil het nog een keer proberen maar moet wel rustig blijven.

Tv momentje, voor de reguliere moet je het wel goedmaken natuurlijk. Als je zo'n goede ruhlaaasie hebt ga je nooit boos naar bed konijnen.
― Mark Twain
pi_57439630
als ze nou écht zelfspot hadden gehad,
hadden ze nu alletwee met een rode pet in de chill gezeten
pi_57439635
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:12 schreef Ziet het volgende:
oh ze komt weer terug
* zet streams aan