Joh gek he als je 2 basisspelers kwijtraakt die dit seizoen tot de beste behoren.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Praat jezelf nog maar wat moed in Tony!
Dat optimisme van jou begint bijna naar autisme te neigen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We winnen toch wel!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:41 schreef HeatWave het volgende:.
Prive omstandigheden, lekker belangrijk.
Niet dat Gentenaar zo slecht is, maar het gaat meer om het idee....
Ach ja, dat negatieve gedoe daar schiet je al helemaal niks mee op.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat optimisme van jou begint bijna naar autisme te neigen..
Het valt hier inderdaad wel op met al die depressieve mannetjes hier.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat optimisme van jou begint bijna naar autisme te neigen..
Naja, dat voorkomt wel teleurstelling op teleurstelling.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach ja, dat negatieve gedoe daar schiet je al helemaal niks mee op.
Als wij ook maar een tiende van het tyfusgeluk van PSV zouden hebben, stonden er nu al vier sterren op ons shirt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Joh gek he als je 2 basisspelers kwijtraakt die dit seizoen tot de beste behoren.
Kijken of jij blij bent als Gomes en Simons nu opeens uitvallen.
De medische staf van Ajaxquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:34 schreef venomsnake het volgende:
Wat is eigenlijk de bron van het verhaal dat Steek niet keept tegen PSV?
Je hebt wel gelijk, hoor. Maar ook Ajax was verre van briljant!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het valt hier inderdaad wel op met al die depressieve mannetjes hier.
Ik weet niet of men psv heeft zien spelen de laatste weken, maar dat leek helemaal nergens op. Muv de uitwedstrijd tegen de Spurs die wel redelijk was. Ik zie dus niet in waarom wij daar niet kunnen winnen.
Winnen we niet, ligt het aan Koster.
Ajax speelt ook als de FC Jostiband zo nu en dan. De blinde tegen de manke een beetje. Thuiswedstrijd tegen psv vergeten? Toen draaiden ze ook kut en wonnen met 0-2.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het valt hier inderdaad wel op met al die depressieve mannetjes hier.
Ik weet niet of men psv heeft zien spelen de laatste weken, maar dat leek helemaal nergens op. Muv de uitwedstrijd tegen de Spurs die wel redelijk was. Ik zie dus niet in waarom wij daar niet kunnen winnen.
Winnen we niet, ligt het aan Koster.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:38 schreef BoNi het volgende:
Het 'nieuws' van Stekelenburg is inmiddels alweer verwijderd van Ajaxshowtime.
Zijn er meerdere bronnen?
Wat ik al zei. 90% op AS is ronduit gelul.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd, maar ik dacht dat ik AS zag staan.
Hij is beter aan het worden vind ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:45 schreef Black-Death het volgende:
Hoe was SIlva de laatste wedstrijden in verdedigend opzicht?
Die speelt de laatste tijd weer ff wat minder, doedel dus. Ik maak me gewoon in het algemeen zorgen. De verdediging is beter dan voorheen, maar nog steeds zwak (wat een tegengoals) het middenveld was nauwelijks aanwezig Zondag(logisch, iedereen was stuk). De voorhoede kan bloedlink zijn, of alle kansen voor open doel missen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:45 schreef Black-Death het volgende:
Hoe was SIlva de laatste wedstrijden in verdedigend opzicht? Maak me een beetje zorgen over die Doedelzak van PSV
Top!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:42 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen
Lindgren - Perez - Davids - Emanuelson
Suarez - Huntelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |