abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57439525
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Als jullie winnen, kunnen wij nog kampioen worden
  maandag 17 maart 2008 @ 21:21:09 #27
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57439815
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:02 schreef jna het volgende:

[..]

Ja groningen ook
serieus
pi_57439892
quote:
Met jullie tob-spits zeker
Plus wij staan dan 5 punten boven jullie en PSV 6 Suc6
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57439965
Woensdag.. boerengehakt dag
  maandag 17 maart 2008 @ 21:27:29 #30
139407 jorienvdherik
pi_57439996
jullie hebben lastig programma

wij een 3-0 + programma
pi_57440085
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:27 schreef jorienvdherik het volgende:

wij een 3-0 + programma

Ow wacht ik snap t.. jullie spelen alles uit
pi_57440415
quote:
Op maandag 17 maart 2008 19:47 schreef Reneger het volgende:
tsja en dan de volgende 2 uitwedstrijden he?
en maar denken dat ze al kampioen zijn in 020 land :p
Sukkel, je moet toch ergens beginnen?
  maandag 17 maart 2008 @ 21:44:57 #33
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_57440416
quote:
Op maandag 17 maart 2008 19:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Een combinatie van een feyenoord/psv-speler?
Eigenlijk niet, maar t zou leuk kunnen zijn

Hoop dat gomes tijdens het inspringen tegen de lat springt met zn hoofd en dat davids later er nog een vuurpijl op knalt
pi_57440777
quote:
Tuurlijk, wij moeten dat verschil van 1 punt nog altijd zien te overtreffen.
  maandag 17 maart 2008 @ 22:05:26 #35
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_57440939
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:44 schreef OssieMan het volgende:

[..]

Eigenlijk niet, maar t zou leuk kunnen zijn

Hoop dat gomes tijdens het inspringen tegen de lat springt met zn hoofd en dat davids later er nog een vuurpijl op knalt
Ik hoop dat in een klap al die overtredingen op de keeper door Vennegoor of Hesselink destijds goedgemaakt gaan worden op zo'n manier. Het zou echt de nekslag zijn voor dit PSV.
Life is what you make it.
  maandag 17 maart 2008 @ 22:07:25 #36
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57440993
Woensdag is de dag.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 17 maart 2008 @ 22:07:57 #37
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_57441001
Zonder Gomes op goal krijgt PSV zeker veel doelpunten tegen... dus zou het niet erg vinden als ie er paar wedstrijden uit is.

Woensdag moeten we gewoon goed begin maken van een moeilijke reek wedstrijden die er aan komen!
(twente, heerenveen, groningen)
pi_57441184
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:07 schreef OssieMan het volgende:
Zonder Gomes op goal krijgt PSV zeker veel doelpunten tegen... dus zou het niet erg vinden als ie er paar wedstrijden uit is.

Woensdag moeten we gewoon goed begin maken van een moeilijke reek wedstrijden die er aan komen!
(twente, heerenveen, groningen)
Zonder Gomes stond PSV niet eens in de top 5
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57441201
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:14 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Zonder Gomes stond PSV niet eens in het linkerrijtje
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57441632
Genoeg uitdagingen voor Van der Aat

Amsterdam, 17 mrt 2008
Henri van der Aat is vanaf dinsdag algemeen directeur ad interim bij Ajax. Hij gaat minstens zes maanden aan de slag bij de Amsterdamse club. ,,Er liggen veel zaken die opgepakt moeten worden."
U bent geen vreemde bij Ajax. In hoeverre is het een verrassing dat u de interim algemeen directeur bent geworden?

,,Ik loop al tientallen jaren in de sportwereld rond, zowel zakelijk als privé en kom om die redenen ook al jaren regelmatig bij Ajax. Wat dat betreft past het bij me en is het geen verrassing. Ik ken hier veel mensen en ik heb ruime ervaring op het gebied van marketing en daarnaast ook al jaren managementervaring. Het zal allemaal mee hebben gespeeld.”

U zult veel vragen krijgen of u een voetbalachtergrond heeft.

,,Dat snap ik. Maar ik ben op andere criteria in deze tijdelijke functie terecht gekomen.”

Maar er wordt beweerd dat u bij Ajax in de jeugd heeft gespeeld.

,,Dat klopt niet. Al is het wel zo dat ik op mijn 16e een profcontract kreeg aangeboden door Ajax. Dat feest ging niet door omdat mijn ouders wilden dat ik ging studeren. En dus ben ik bij RKAVIC gebleven. Ik voetbal nu nog steeds, bij Buitenveldert.”

U begint morgen. Een bijzondere dag. Weet u waarom?

,,Ja, Ajax is jarig. De club bestaat morgen 108 jaar. Dat maakt het feestelijk, maar het is puur toeval.”

Waar gaat u morgen mee beginnen?

,,Ik ben zojuist al aan de meeste medewerkers voorgesteld, maar ik zal morgen nog diverse handen schudden. Werkinhoudelijk liggen er veel zaken die opgepakt moeten worden. Bijvoorbeeld de invulling van het contract met de nieuwe shirtsponsor Aegon en de uitwerking van de samenwerking met de Chinese partners. En we onderhandelen met sponsors en suppliers over verlenging van de lopende overeenkomsten.”

Gaat u zich met voetballen bemoeien?

,,Nee, daar is Martin van Geel verantwoordelijk voor, niet ik. Samen met Jeroen Slop vormen we een driekoppige directie. Wij hebben allemaal onze eigen taken en verantwoordelijkheden. Uiteraard hebben we dagelijks contact en wekelijks overleg, want er is absoluut sprake van collegiaal bestuur. Anders was ik er ook niet aan begonnen.”

Wat vond u van de halfjaarcijfers die vanochtend zijn gepubliceerd?

,,Er staan geen verrassingen in. Iedereen weet dat Ajax een paar grote spelers heeft verkocht voor veel geld en dat er te weinig Europese wedstrijden zijn gespeeld. Maar inhoudelijk laat ik me er verder niet over uit, dat laat ik over aan Jeroen Slop.”

Er staat in het persbericht dat u voor minimaal zes maanden bent aangesteld. Kunt u uitleggen waarom dat is?

,,De huidige Raad van Commissarissen wordt grotendeels vervangen en dat gaat de komende maanden gebeuren. Zij willen de aanstelling van de nieuwe algemeen directeur aan de nieuwe mensen overlaten. Die periode van ‘minimaal zes maanden’ is dan zo voorbij.”

Ook al bent u waarschijnlijk maar een half jaar in dienst, gaat u het als algemeen directeur meemaken dat Ajax kampioen wordt?

,,Als ik antwoord geef op deze vraag is de wens de vader van de gedachte. Want ik ben ook supporter. Dus ik hoop van wel. Maar laten we beginnen met hopen dat het team woensdag een goed resultaat neerzet in Eindhoven. Dat bepaalt of de komende weken weer net zo zinderend worden als het competitieslot van vorig seizoen. En dan hopelijk met een ander einde…”
pi_57441829
Ik moest lachen om de foto

Maar goed, woensdag knallen!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_57442069
er is er 1 bijna jarig hoera hoera
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57442246
pi_57442330
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:27 schreef jorienvdherik het volgende:

wij een 3-0 + programma
Dat riepen jullie 8 wedstrijden geleden ook.. maar zie het resultaat
pi_57442432
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:54 schreef Chadi het volgende:

[..]

Uhu, hun programma is net zo makkelijk als NEC in de kuip.
  maandag 17 maart 2008 @ 22:59:35 #46
139407 jorienvdherik
pi_57442440
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:54 schreef Chadi het volgende:

[..]

alleen ik zei dat
pi_57442748
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:59 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Uhu, hun programma is net zo makkelijk als NEC in de kuip.
Feyenoord moet op passen anders missen ze de na competitie voor CL playoffs. Wij moeten goed spelen anders komen we erin
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

alleen ik zei dat
Er waren er meer hoor die zeiden dat Feyenoord zich geen zorgen hoefde te maken en dat Ajax voor plek 6 moest vrezen.
pi_57443001
TT

En Jorien

Van der Aat hoeft zich jaarlijks trouwens niet te verkleden met Halloween
pi_57443231
Damn nu al nerveus
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 17 maart 2008 @ 23:46:51 #50
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_57443688
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:14 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Zonder Gomes stond PSV niet eens in de top 5
Zo ken ik er nog wel een paar. Als wij KJH hadden gehouden hadden jullie ook 20 doelpunten minder gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')