Waarom heb je het niet op 410-forum gezet dan? Daar heb je meer kans dat je hem kan verkopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:43 schreef Jasza het volgende:
Iemand nog een kaart nodig voor morgen toevallig?
Waarschijnlijk niet maargoed, maatje van me heeft er nog 1 over, PM.
Voor 8 uru vanavond anders gaat het sowieso niet lukken hehe.
Staan daar nog kaarten te koop voor FCT-uit?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom heb je het niet op 410-forum gezet dan? Daar heb je meer kans dat je hem kan verkopen.
was t maar zoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Staan daar nog kaarten te koop voor FCT-uit?
Geen idee.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom heb je het niet op 410-forum gezet dan? Daar heb je meer kans dat je hem kan verkopen.
Nee helaas.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Staan daar nog kaarten te koop voor FCT-uit?
http://www.z-sidehooligans.nl/acab/acab.htmlquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:12 schreef N.i.c.k het volgende:
ben ik spuit 13 als ik me afvraag waarom dit op watbenjedan.nl staat ?
edit; Ow, heeft dus niks te maken met Ajax, dacht dat ik de afkorting hier wel eens was tegen gekomen ofzo.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:51 schreef Breach het volgende:
Stekelenburg ontbreekt tegen PSV
Amsterdam, 18 mrt 2008
Ajax moet het woensdag in de uitwedstrijd tegen PSV doen zonder Maarten Stekelenburg. De doelman ontbreekt vanwege privé-omstandigheden. Dennis Gentenaar zal tegen de Eindhovenaren het Ajax-doel verdedigen.
Jong Ajax-keeper Marco van Duin is door de technische staf aan de selectie toegevoegd. Ajax kan naast Stekelenburg ook niet beschikken over Gabri, Siem de Jong, Gregory van der Wiel (allen geblesseerd), Ismael Urzaiz (ziek) en Laurent Delorge (nog niet fit genoeg).
Bron: http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=65934
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:51 schreef Breach het volgende:
Stekelenburg ontbreekt tegen PSV
Amsterdam, 18 mrt 2008
Ajax moet het woensdag in de uitwedstrijd tegen PSV doen zonder Maarten Stekelenburg. De doelman ontbreekt vanwege privé-omstandigheden. Dennis Gentenaar zal tegen de Eindhovenaren het Ajax-doel verdedigen.
Jong Ajax-keeper Marco van Duin is door de technische staf aan de selectie toegevoegd. Ajax kan naast Stekelenburg ook niet beschikken over Gabri, Siem de Jong, Gregory van der Wiel (allen geblesseerd), Ismael Urzaiz (ziek) en Laurent Delorge (nog niet fit genoeg).
Bron: http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=65934
quote:
Och, bij PSV zit ook niet alles meehoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |