Daarom voetbalt hij dus inplaats van auto's stelenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:49 schreef Damzkieee het volgende:
Die affelay raakt nog geblesseerd bij het omdraaien van zn autosleutel volgens mij
Hulten Jeuuuhquote:Van Hulten fluit Twente - Ajax
Zeist, 18 mrt 2008
De wedstrijd FC Twente - Ajax van aanstaande zondag staat onder leiding van scheidsrechter Jack van Hulten. Roger Geutjes en Rob Meenhuis zijn de assistent-scheidsrechters. Raymond van Meenen is de vierde official.
Het wordt de vierde keer dit seizoen dat Van Hulten een wedstrijd van Ajax fluit. Eerder had hij de leiding over Ajax - NEC (0-0), Willem II - Ajax (2-3) en Ajax - Feyenoord (3-0).
Alle inval beurten van hem dit jaar waren brak, waarschijnlijk omdat hij geen fatsoenlijk wedstrijd ritme heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:07 schreef Loserkid het volgende:
Nu speelt Aissati zeker? die vind ik beter dan Affelay persoonlijk..
Hij ziet er nog goed uit voor zijn leeftijdquote:
We praten over Sef hé? Die stelt waarschijnlijk Culina of Ivanovic op ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:07 schreef Loserkid het volgende:
Nu speelt Aissati zeker? die vind ik beter dan Affelay persoonlijk..
Sef is een lamme brabo/limboquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:20 schreef MaxC het volgende:
Zou wel mooi zijn als Affelay er niet bij is! Verreweg de gevaarlijkste speler van PSV
[..]
We praten over Sef hé? Die stelt waarschijnlijk Culina of Ivanovic op ofzo
Anna Ivanovic?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:20 schreef MaxC het volgende:
Zou wel mooi zijn als Affelay er niet bij is! Verreweg de gevaarlijkste speler van PSV
[..]
We praten over Sef hé? Die stelt waarschijnlijk Culina of Ivanovic op ofzo
Mwah, stom issie niet. Al zou je dat niet zeggen als ie praat, echt te zwakzinnig voor woorden komt ie over. Maar hij heeft er redelijk kijk op. Alle trainers doen wel eens rare dingenquote:
Stom is hij inderdaad niet, maar hij komt altijd lam/suf over en een tolk zou niet verkeerd zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, stom issie niet. Al zou je dat niet zeggen als ie praat, echt te zwakzinnig voor woorden komt ie over. Maar hij heeft er redelijk kijk op. Alle trainers doen wel eens rare dingen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Daarom voetbalt hij dus inplaats van auto's stelen
Oke erg flauwe grap, bite me
Nee, daar winnen we de oorlog meequote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:46 schreef toma het volgende:
Kennedy weer terug in de selectie .
yeaahhhhhh
Ze zijn onzekerrrrrrrr!!quote:Kutboer zegt:
wacht maar
Kutboer zegt:
morgen
Kutboer zegt:
is het weg prijzen
Nash zegt:
hahaha
Nash zegt:
omdat jullie zo goed voetballen zeker?
Kutboer zegt:
nee wij hebben gomes
Nash zegt:
idd, meer hebben jullie niet
Kutboer zegt:
affelay tegen davids
Nash zegt:
affelay doet niet mee
Nash zegt:
jammer
Kutboer zegt:
dzudzak dan
Nash zegt:
ja die is ook net zo goed als appelvlaai
Kutboer zegt:
wat is ajax dan zonder huntelaar
Nash zegt:
dat zeg ik toch niet? jij begint over gomes
Kutboer zegt:
ja maar wij hebben dan ook nog simons erbij
Nash zegt:
ja ga zo nog effe door
Kutboer zegt:
ik zeg 2-0
Kutboer zegt:
nee 2-1 omdat die klote huntelaar er nog een maakt
Nash zegt:
ik zeg 1-5
Kutboer zegt:
kluivert speelt niet meer
Nash zegt:
0-5 dan, nog beter
Huntelaar is gewoon een klasbak, en Marco ervan de schuld geven als hij eventueel weg gaatquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dikke gek is het
Ik zie hem nog wel een jaartje blijven
ik zou zo graag op de motorkap van van Geel zn auto het volgende willen krassen:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Huntelaar is gewoon een klasbak, en Marco ervan te de schuld geven als hij eventueel weg gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |