Die dus, voor Hamlet.quote:
Die staat op zeven. Slechts twee van zijn vijf films stammen dan ook van na 2000.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
Paul Thomas Anderson?
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:20 schreef Doff het volgende:
Of Aranofsky?
Sok +1quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Faster, Pussycat, Kill, Kill?
Zoot +1quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:06 schreef Zoot het volgende:
Alan Parker van Midnight Express en Mississippi Burning
Hillquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
De regisseur van Butch Cassidy and the Sundance kid? van wie ik ook al niet weet wie het is
Blijkbaar betekent dat dus min of meer hetzelfde. Hij heeft daarnaast enkel 2046 in de top 250 van de 21 eeuw staan.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kar Wai Wong heeft de film die eerste staat gemaakt, maar ik weet niet of dat ook betekent dat hij de beste regisseur is.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:22 schreef Gillingham het volgende:
The Man Who Fell to Earth?
Ziet er nogal Escher uit, interessant.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Labyrinth natuurlijk
Dat klopt. Ik denk dat je de titel wel kent. En de regisseur zeker.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Magnani?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mamma Roma dan?
Weet je ook nog de namen van de films?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Freddy Krueger?
Nightmare on Elmstreet inderdaad, met een leuke trivia dat Johnny Depp daarin gespeeld heeft.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nightmare on Elmstreet reeks.
Wil je alle titels ook hebben?
Volgende keer is het leuker als je ook de afzonderlijke filmtitels vraagtquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:34 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Nightmare on Elmstreet inderdaad, met een leuke trivia dat Johnny Depp daarin gespeeld heeft.
Nee, alle titels hoeft niet, dat spreek voor zich denk ik![]()
Lonewolf2003 +1
Dat was ook de bedoeling, maar ik was bang dat ik de vraag dan te erg zou 'uitmelken', en wellicht duurt het dan erg lang...maar goed, het is zo idd niet de moeite waardquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgende keer is het leuker als je ook de afzonderlijke filmtitels vraagt![]()
Voor jou ook, omdat je toch veel moeite steekt in de vraag, dan duurt het wat langer! Maar leuke vraag!
hahaha....End in sight?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Er komt maar geen einde in zicht bij deze vraag.
No end in sight...hahaha...je geeft hem wegquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
bijna.
Voor 4.....quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
1. shakespeare in love
2. titanic
3. city of angels
4. ?
5. ? plaatje niet zichtbaar
Sissi?
r o m e o a n d j u l i e tquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Romeo + Juliet heeft geen 12 letters
Is uiteraard ook goed!quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:22 schreef lamers het volgende:
Romy Schneider
De officiële titel is Romeo + Julietquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:29 schreef rosaatje het volgende:
[..]
r o m e o a n d j u l i e t
Dan wordt de 'i' de 12e letter.
Maar hij is goed dus
Edit: Het is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt. Of je de '&' schrijft of er 'and' van maakt.
Ja, daar ben ik weer heerlijk duidelijk in geweest![]()
Je hebt helemaal gelijk!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De officiële titel is Romeo + Juliet
Maargoed, heb je nog een plaatje voor nr. 4? Want die van net deed het niet
Jepquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:34 schreef Doff het volgende:
4 is Bridget Jones' Diary.
SoK +1quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Amityville Horror?
Als Samuel, Zoot, cwk en ik niet verder komen dan 8 is 15 toch best veel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is 8.
hij heeft 72 titels op zijn naam, waarvan 13 met meer dan 10.000 votes.moet te doen zijn.
Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:11 schreef Zoot het volgende:
Zat hij ook niet in het matige the village?
InTrePidIvity + 1quote:
Shyamalanquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:19 schreef wyccie het volgende:
Wie is de plottwist regisseur?
Dat zit er wel héél ver vanafquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Epic Movie?
quote:Born in Glendale, California, .......... had no acting ambitions until he was approached by casting agent Mali Finn, who was looking for a young actor to play the role of ........... in what turned out to be one of the the biggest box-office hits of the 1990s, ................... (199.). Finn instantly recognized his ability, and suggested him for the part, feeling that he could hold his own playing opposite .............. and ................
quote:For his career-starting role, ...... earned an MTV movie award for best breakthrough role, and a Saturn Sci-Fi award for best young actor. From there, he took an unconventional route through Hollywood, which led to his working with some of the top people in the business, in both studio and independent films. His work has included starring opposite Jeff Bridges in .......... (1992) for which he was nominated for an IFP Spirit award for best supporting actor. He has also starred in ............ (1993) with Kathy Bates, ........... (1994) with Tim Roth.
quote:Hollywood actor ...... has a new lease of life after quitting drugs and the "trippy" birth of his son Ethan Page.
The ................ star has frequently made headlines for his substance abuse problems, but has now been sober for four years.
He explains, "The first year of quitting (drugs) is the hardest thing I've ever had to do, physically and mentally."
He says, "I was a nice little kid. Hollywood f**ked me up, man!
"Lots of money and lots of free coke will turn anyone into a cokehead. I was a heroin and cocaine addict. It was really scary."
Dacht ik ook al...American History X. Hij begon ooit naast Arnold Swarzenegger in Robocop 2quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
Furlong?
Terminator 2quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:14 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Dacht ik ook al...American History X. Hij begon ooit naast Arnold Swarzenegger in Robocop 2
Alleen zit gekke Arnold helemaal niet in Robocop.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:00 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Ja is ook zo...die gekke Arnold toch...haal zijn films altijd door elkaar....
Hmmz...Predatorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Alleen zit gekke Arnold helemaal niet in Robocop.
omdat het duidelijk is dat je de goede bedoelt Lonewolf2003+1quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is A Big Bang Love ofzoiets? Iig van Miike?
Oh, toen was ie nog niet geboren, hè?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is 7 goeden.
The Ten Commandments natuurlijk niet. Misschien moet je je bijbel kennis even bijspijkeren.
er wordt om 13 titels gevraagd en we zitten op 8 nu, dus je mag gewoon 5 titels tegelijk noemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:52 schreef Bellatrix het volgende:
Lonewolf keur de mijne eens goed, want ik heb er nog een.
# Het is niet toegestaan om meer dan twee antwoorden te geven voordat de vraagsteller deze heeft afgekeurd.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
er wordt om 13 titels gevraagd en we zitten op 8 nu, dus je mag gewoon 5 titels tegelijk noemen.
Dat geldt voor als er echt één antwoord is. Als er een rijtje zoals nu gevraagd wordt, mag je altijd aantal gevraagden - aantal al goede antwoorden geven.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
# Het is niet toegestaan om meer dan twee antwoorden te geven voordat de vraagsteller deze heeft afgekeurd.
Ik had gelezen meer dan een.
Aha ok.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat geldt voor als er echt één antwoord is. Als er een rijtje zoals nu gevraagd wordt, mag je altijd aantal gevraagden - aantal al goede antwoorden geven.
Tuurlijk wel. Maar dan kan je bijna geen punten meer uitdelen in dit topic.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:01 schreef wyccie het volgende:
Vind jij het niet vervelend dat mensen dit topic binnen komen stormen en antwoord geven om vervolgens niks meer van zich te laten horen?
Dus van elke zin wil je de film en de acteur? Of personage?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:18 schreef Bellatrix het volgende:
Welke acteurs/actrices maakte deze uitspraken en in welke film?
As God is my witness, I'll never be hungry again."
"Well, a boy's best friend is his mother."
"You know how to whistle, don't you, Steve? You just put your lips together - and blow."
"I wish I knew how to quit you."
"You're tearing me apart!"
Laat ik maar gewoon beginnen met wat ik denk te weten:quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:18 schreef Bellatrix het volgende:
Welke acteurs/actrices maakte deze uitspraken en in welke film?
As God is my witness, I'll never be hungry again."
"Well, a boy's best friend is his mother."
"You know how to whistle, don't you, Steve? You just put your lips together - and blow."
"I wish I knew how to quit you."
"You're tearing me apart!"
Natuurlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
1 is gewoon Gone With The Wind toch?
Eerste vier zijn goedquote:Op zondag 23 maart 2008 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ja dat had ik door. Maar ik krijg er niks uit. Laat ik eerst maar eens de films naast elkaar zetten.
1: Fight Club
2:Unbreakable
3: Speed
4:Catch me if you can
5:Zodiac?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |