Oh jemig, dat sucks Bloes.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed opgelet
Tussen de 2 jongens in, die in '84 en '87 blaken gezond zijn geboren, op 11 augustus 1985, kreeg ik Jamie, zij is doodgeboren op de uitgerekende dag, dus met 9 maanden zwangerschap.
![]()
Ik heb óók 2 beautiful bloezzezonenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Oh jemig, dat sucks Bloes.Jij hebt ook alles alweer een keertje meegemaakt he.
tnxx, maar wrom post je nietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:02 schreef DarkElf het volgende:
*even uit de niet post stand komt:voor bluezz.
Roddelenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:12 schreef Tezz het volgende:
Ik heb er ook last van, dat niet-posten gevoel. Alleen vandaag hoor, hihi! Moet trouwens zo ook weer weg, lekker eten en hangen bij een dinnetje.
Bluezz (en ik hou er ook meteen weer over op):Ik heb het laatst meegemaakt in mijn kennissen kring en het is een vreselijk proces wat je door moet. Maar zoals gezegd: ik hou er ook meteen weer over op!
En nu ga ik afreizen naar het mooie landelijke Budel, alwaar ik samen met mijn vriendin en een pizza op de bank ga relaxen en kletsen en roddelen...
Ik ook! en in het kader van goed voor mezelf zorgen duik nu eerst eens even 45 minuten het bed in. Daarna koken en een hele avond solli's. Ga wel lekker koken! Couscous, met sinaasappel en rucola en zalm. mmmmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |