tnxx, maar wrom post je nietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:02 schreef DarkElf het volgende:
*even uit de niet post stand komt:voor bluezz.

Ik heb het laatst meegemaakt in mijn kennissen kring en het is een vreselijk proces wat je door moet. Maar zoals gezegd: ik hou er ook meteen weer over op!
  Ik heb het laatst meegemaakt in mijn kennissen kring en het is een vreselijk proces wat je door moet. Maar zoals gezegd: ik hou er ook meteen weer over op!  

Roddelenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:12 schreef Tezz het volgende:
Ik heb er ook last van, dat niet-posten gevoel. Alleen vandaag hoor, hihi! Moet trouwens zo ook weer weg, lekker eten en hangen bij een dinnetje.
Bluezz (en ik hou er ook meteen weer over op):Ik heb het laatst meegemaakt in mijn kennissen kring en het is een vreselijk proces wat je door moet. Maar zoals gezegd: ik hou er ook meteen weer over op!
En nu ga ik afreizen naar het mooie landelijke Budel, alwaar ik samen met mijn vriendin en een pizza op de bank ga relaxen en kletsen en roddelen...

Ik ook! en in het kader van goed voor mezelf zorgen duik nu eerst eens even 45 minuten het bed in. Daarna koken en een hele avond solli's. Ga wel lekker koken! Couscous, met sinaasappel en rucola en zalm. mmmmquote:

Nu lekker een kop thee en recipe for succes kijken
 Nu lekker een kop thee en recipe for succes kijken  

bah
 bah  Lijkt me heerlijk, lekker je eigen ding doen, voor de kat Thijs zorgen
 Lijkt me heerlijk, lekker je eigen ding doen, voor de kat Thijs zorgen  

En de muziek die ik daar ook heb laten staan, heb ik alweer ged/l
    En de muziek die ik daar ook heb laten staan, heb ik alweer ged/l    

Ach hoe je ze ook noemt, je gaat nooit zonder reden uit elkaar. Toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:40 schreef Den_Haag het volgende:
ex'en

Nou Steer, je gelooft het niet, maar bij die vriendin was ik dus vanavond. En ze was dus gewoon thuis (dat wist ik al, want ze hield toch veel van hem enzo). En ze had nieuws. Ze gaat trouwen !!! Met hem!!! Tis wat he.......ik ben blij voor haar. Het is haar leven en ze is gelukkig met hem. Het was gewoon een uit de hand gelopen ruzie........hmm.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Roddelen
Zeg, hoe is het eigenlijk met die vriendin die haar koffers heeft gepakt en bij haar man weg is?

Nee?quote:

Oh ja?quote:maar bij die vriendin was ik dus vanavond.

Streep door wat niet van toepassing is:quote:En ze was dus gewoon thuis (dat wist ik al, want ze hield toch veel van hem enzo). En ze had nieuws. Ze gaat trouwen !!! Met hem!!! Tis wat he.......ik ben blij voor haar. Het is haar leven en ze is gelukkig met hem. Het was gewoon een uit de hand gelopen ruzie........hmm.

... en amen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje, trouwen, gaaf hoor! Als Mr. Right langskomt, zeg ik ja

Je zult nog even moeten wachten tot a.s. zaterdag.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje, trouwen, gaaf hoor! Als Mr. Right langskomt, zeg ik ja

Amstel?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:16 schreef Euc- het volgende:
Ik werd vanmiddag trouwens gebeld door een erg leuk hotel in Amsterdam of ik misschien interesse had in een baan, en of ik eens op gesprek wou komen. Ik was een beetje verrast omdat ik daar nooit gesolliciteerd had, lang leve het netwerken

Hell ik boen zelfs de keukenvloer om mn knietjes als ie dat zou willenquote:

quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zult nog even moeten wachten tot a.s. zaterdag.

quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hell ik boen zelfs de keukenvloer om mn knietjes als ie dat zou willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's pas multitasken!! Confidence through competence
Confidence through competence

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amstel zou ik niet willen werken denk ik.O_o o_O O_O °_O °_° O_°

quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's pas multitasken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ja echt he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo rond mijn puberteit begonnen en nooit meer opgehouden.

quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:28 schreef Euc- het volgende:
[..]Je kan het slechter treffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amstel zou ik niet willen werken denk ik.

Slaapze Tezzquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:38 schreef Tezz het volgende:
Zo, ff anderhalf uur in bad gelegen en nu ben ik zo suf dat ik naar bedje wil. Trusten allemaal!
En ja Steer, wij vrouwen zijn dramaqueens af en toe. Heerlijk he!

Ze horen iedere maand min. 1 week koppijn te hebbenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slaapze Tezz
Mijn grootste angst is dat alles waar ik me aan ergerde bij mijn ex niet aan mijn ex lag maar aan het vrouw zijn.

Iquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn grootste angst is dat alles waar ik me aan ergerde bij mijn ex niet aan mijn ex lag maar aan het vrouw zijn.
 homo's
 homo's  

Daar zijn ze na een bepaalde leeftijd ook weer van af hoor, maar het blijven rare wezens die vrouwen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:54 schreef Euc- het volgende:
Ze horen iedere maand min. 1 week koppijn te hebben

Die van mij had een hele onregelmatige cyclus, soms 3 maanden niets.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze horen iedere maand min. 1 week koppijn te hebben

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |