quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat had ik een paar dagen geleden metZe smaken heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met rozebotteljamen roomboter met hagelslag.. bij gebrek aan die cream.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Agnost.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me af waarom de hemel hier niet bijstaat: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_niet-bestaande_locaties
In de opening staat "waarvan het bestaan niet wetenschappelijk is aangetoond". Nou, kom dan maar op met je wetenschappelijke bewijs voor de hemel, ik zou dat graag zien.
Nee, de kapper. Ik kan daar zelf niet zo goed bij, zie je.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Isa, wat ik me al een tijdje afvraag, heb je je haar afgeknipt?
En waarom kom jij niet op de meet trouwens?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ze smaken heerlijk![]()
Met rozebotteljamen roomboter met hagelslag.. bij gebrek aan die cream.
Ik vind het nu al mooi staan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, de kapper. Ik kan daar zelf niet zo goed bij, zie je.
Prototypjequote:Op woensdag 19 maart 2008 01:37 schreef Isabeau het volgende:
Nee, de kapper. Ik kan daar zelf niet zo goed bij, zie je.
quote:
Das toch komende zaterdag?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En waarom kom jij niet op de meet trouwens?
Vooral haar eeuwige gebabbel/gewauwel onder het rijden van haar om vervolgens met ca. 80 km/u achter vrachtwagens te hangen om die na 10 minuten opeens met een kleine indruk van het gaspedaal van dat monster met 160 voorbij te schieten om weer achter de volgende vrachtwagen te gaan hangen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:31 schreef Isabeau het volgende:
Wat was het ergste momentje?Details willen we!
Ja haha grapjasquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:52 schreef MissHobje het volgende:
[quote]Op woensdag 19 maart 2008 01:47 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig doen we de meet 's avonds en niet 's nachts, kan je nog steeds 2 nachtjes weggaan
Dat komt als je die rooie quote versie doetquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:56 schreef Bluezz het volgende:
Gaat lekker met quoten Hobbs
* Bluezz gaat na 2 slokjes lekker naar bed
Maar het lukt zeker niequote:
Ik weet niet of het zo'n goed plan is, een lekkerbekje in de baklava.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb vandaag verse witte amandelen, walnoten en ONGEZOUTEN pistachenotengekocht op de markt.
Evenals een overheerlijk lekkerbekje
Heh bah, hagel! Ik ga een bakkie koffie verkeerd in elkaar draaien!quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:57 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb maar 2 enorme hagelbuien op mn kop gekregen bij het fietse.Viel best mee.
Nu
Ja hier ook, afgewisseld met hagelbuienquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:40 schreef AKnynke het volgende:
De zon schijnt hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |